Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg tror vi blir ført bak lyset...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 11 feb 04, 22:25
...eller noe sånt, det er det jeg tror vi blir.

Missforstå meg rett, tror ikke KTE lurer oss i ordets rette forstand, men jeg tror vi blir utsatt for Eggen`s geniale måte å dempe forventningene på...

Hva ville supporetere, forståsegpåere, media og Ivar Hoff sagt dersom FFK vant alle sine treningskamper? Ja tenk dere det, det hadde blitt texas det, FFK skrytt opp i skyene, og fallhøyden ville blitt meget stor..

Nei godt folk, jeg taler til eder, vent til fredagens kamp mot RBK. Da tror jeg vi endelig får se konturene av FFK anno 2004, et lag som er solide bakover, tørr å utfordre, spillere som ønsker å vise hva de er gode for og en KTE på benken som virkelig maner frem sine disipler, står frem som den geniale mannen han faktisk er, en taktikker og en liten luring...

Ja merk mine ord menn og kvinner, FFK rykker ikke ned fra Eliteserien 2004...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 11 feb 04, 22:31
hehe. Tror ikke akkurat ffk taper med vilje for å dempe forventnigene men. Er med på at vi har mye mer inne!

Og et par nye spillere kommer, sjeften har talt!

---------------------------

Ære være plankebyen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914