Mads Hansen (26) klar for FFK
Opprinnelig postet av kjell-H
Men siden jocke drar og speider nå.Skal man hente folkets spiller før sesongen el i august?
Førs sesongstart ønsker man å hente en sentral midtbanespiller. Usikre kort som Elvestad og Jabbe er ikke direkte betryggende. Og Ramberg er over the top. Vi trenger én ubiddelbart, og mulig flere hvis talentduoen Elvestad og Jabbe ikke slår til. Borges mangler fart, ,men kan trekkes ned i den posisjonen.
---------------------------
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Hahaha.. En ting er sikkert,det er garantert en misunnelig særping!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 21 jan 11, 18:28
Endret: 21 jan 11, 18:30
Endret av: Knuty
Hansen sier selv han har lite erfaring på back, men spilt "en del ganger" på sentral midtbane.
Styrker: Tempo, Dribleegenskaper og arbeidskapasitet.
Svakheter: Hodespill, langskudd og sklitaklinger.
40 meter på 4,65 sek, som må sies å være relativt bra. Luton Shelton løp på 4.47 i 2009.
Jeg liker ærligheten til denne spilleren. Tror han fint klarer å vinne supporterne sine hjerter om han leverer på banen også. =)
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 21 jan 11, 20:26
Endret: 21 jan 11, 20:27
Endret av: Knuty
I følge denne artikkelen i DT får Hansen sjeldent over ett gult kort per sesong. Det er jo i utgangspunktet bra.
Men, hvordan er denne spilleren i det defensive arbeidet? Legger han mye jobb bakover (som fort kan medføre noen helt akseptable gule kort), eller er han mindre involvert defensivt?
Han skriver jo at han er dårlig på sklitaklinger, så da må han bruke farten for å ta ballen fra motstanderen. Dårlig defensiv midtbane i så fall.
Han er bare noe tess i oktober pga pollenallergi http://dt.no/sport/mif/alltid-en-slager-om-hosten-1.5725308?localLinksEnabled=false
Ikke sikkert du leser inne på dette forumet, men du får GRATULERE med dagen
Stjerne på drakta
Blø for drakta
Rødt og hvit for alltid
For meg fremstår Hansen som en gladgutt som kan holde humøret oppe i troppen Mads setter ord.
Sats på talentene!
Han ringte meg i dag og lurt på om jeg ville kjøpe sesongkort Hyggelig fyr og preke med, men måtte fortelle han at jeg allerede har kjøpt sesongkortet hehe
Han ringte meg også og jeg kjøpte et. Enig med deg, han var hyggelig. Han slo av en prat med meg, spurte litt om skaden hans, den var bedre. Han hadde sin første ordentlig trening og regnet med å spille neste kamp for FFK.
Han hadde forrøvrig solgt fire sesongkort.
Ellers kunne han fortelle at FFK har passert 5000 solgte sesongkort.
typsik ingen ringer meg
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Heia FFK
ja det er nøye for dem er mine helter
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Opprinnelig postet av keiko99
ja det er nøye for dem er mine helter
WORD!
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914