TAR MEG RETT TIL Å KLAGE!!!!!!
Jeg er faktisk veldig usikker på hvor gode FFK egentlig er???? Jeg elsker denne klubben, men jeg stiller et stort spørsmålstegn til årets innkjøp av spillere per dags dato. Vi har sikkert hentet gode spillere så misforstå meg rett. Men er dette forsterkninger??? NEI vil jeg si. Vi har fått West (melo har forvunnet).Vi har fått Hornseth (dadason har også reist hjem). Tor Trondsen er kjøpt. Noe jeg er veldig glad for. men han var her i fjor også. Simen brenne. Et fornuftig kjøp. Tanke på alder,talent og at gutten er fra byen. Noe som er veldig viktig. Men pr.dags dato så hever ikke Simen brenne ffk. Og det tror jeg ikke de andre innkjøpene gjør heller. Håper jeg selvfølgelig tar helt feil. Vi har fått nye spillere til klubben. Men det har forvunnet spillere med samme kaliber. Jeg håper at dette ikke skjer. men vi har ingen garanti på at våre spillere holder et slikt nivå som i tippeligaen. Bortsett fra Tor Trondsen. Som har vært der tidligere. Jeg tror at vi kan levere en del bra saker. Men vi har ingen garanti. Så fjorårets stall er ikke så sterkere enn i fjor. Noe jeg til dags dato tror blir for tynt. SÅ KJÆRE EGGEN, HØILI OG ALLE DERE ANDRE SOM HAR MED KJØP AV SPILLERE Å GJØRE. Jeg vill ha navn som jeg vet leverer varene å som kan heve laget.VIL Ha LEO ENERLYOG BRÅTEN.OG HVIS IKKE DETTE ER FOR MYE OG BE OM. SÅ TAR JEG GJERNE EN VENSTRE BACK OGSÅ. "SÅ LØP Å KJØP GUTTER" Nei da. Dette blir vel for mye å be om. He he. Mitt syn er at vi trenger forsterkninger. NOE VI DESVERRE IKKE HAR FÅTT. IHVERTFALL IKKE GODT NOK.
FFK kan være gode nok til å klare seg i tippeligaen. Det virker som folk tror at man kan gjøre ett 2. divisjonslag til ett sterkt tippeliga lag på 2 år. Hvis det skjer er det en sensasjon, og en helt utrolig prestasjon. Men uten ett mirakel må vi regne med å kjempe om å overleve. Det har alltid vært realiteten for nyopprykkede lag. SELV OM de har vært i toppen av førstedivisjon i mange år...og ikke kommer rett fra 2.
Så jeg foreslår at vi roer nerva, og støtter de vi har, de som er nye og står sammen om dette tøffe slaget som kommer.
Tror du ikke de hadde kjøpt stjernespillere hvis det hadde vært mulig ??
Så jeg foreslår at vi roer nerva, og støtter de vi har, de som er nye og står sammen om dette tøffe slaget som kommer.
Tror du ikke de hadde kjøpt stjernespillere hvis det hadde vært mulig ??
---------------------------
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Jepp, de hadde selvsagt kjøpt det som kunne krype å gå av klassespillere hvis det hadde vært mulig, men det er det ikke, tror Eggen har en plan jeg, han vil få mest mulig for pengene ?
Uansett, tror det er på tide alle støtter guttane og eggen uansett, har vært så mye negativitet i det siste (ja jeg har vært en av de nagative) også har det blitt blåst opp i media nå og på TV.
Dette er ikke bra for selvtilliten, håper og tror vi gjør en hederlig innsats på Fredag... ;)
Uansett, tror det er på tide alle støtter guttane og eggen uansett, har vært så mye negativitet i det siste (ja jeg har vært en av de nagative) også har det blitt blåst opp i media nå og på TV.
Dette er ikke bra for selvtilliten, håper og tror vi gjør en hederlig innsats på Fredag... ;)
Opprinnelig postet av Frode
Det virker som folk tror at man kan gjøre ett 2. divisjonslag til ett sterkt tippeliga lag på 2 år. Hvis det skjer er det en sensasjon, og en helt utrolig prestasjon. Men uten ett mirakel må vi regne med å kjempe om å overleve. Det har alltid vært realiteten for nyopprykkede lag. SELV OM de har vært i toppen av førstedivisjon i mange år...og ikke kommer rett fra 2.
Det "kritikerne" mener er vel nettopp det motsatte av det du sier. Folk tror nemlig IKKE at man kan gjøre et 2.divisjonslag til et TL-lag. Til det må det betydelige forsterkninger til for å klare. Når disse forsterkningene uteblir, så kan man IKKE roe nerva. I hvertfall ikke hvis man har et håp og et ønske om etablering i eliten....
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Så du sier at det ikke lar seg gjøre...ok.
Da får vi ta en prat i slutten av sesongen.
F
Da får vi ta en prat i slutten av sesongen.
F
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Jeg tror FFK kan klare seg i tippeligaen.vi får støtte guttane 100% og hjelpe til med å være den 12. spilleren.HEIA FFK!!!!:ffk:
Man kan skifte bil, jobb og damer... Men man skifter aldri fotballlag... FFK i våre hjerter..
--------Stadion på FMV--------
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914