Husk meg
Brukernavn
Passord

Leo vært i dialog med FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03

Lagt til: 13 feb 04, 14:47
Lurer på hva Harry driver med i forhandlingene sine, skremmer han spillerne bort med dårlige lønnstilbud, eller hva er det.
Hvor mange spillere har Harry skaffet oss i år, det er vel kun Rotevaten (som egentlig hadde tenkt å legge opp)spillerne fra Costa Rica, det er vel alt Harry kan slå i bordet med.

Les om Leo saken

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 13 feb 04, 14:51
Tror heller det er omvendt, spillerne krever for mye lønn og det har ikke ffk råd til....

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 feb 04, 14:52
Er jo litt forståelig at man ikke vil tilby så voldsomt mye til en spiller som pr. i dag er skadet og tidligere også har vært svært skadeutsatt.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 13 feb 04, 16:06
Enig...man kaster ikke bort masse penger på en forholdsvis gammel spiller med mye skader! Fornuftig av Harry!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 13 feb 04, 16:28
Endret: 13 feb 04, 16:39
Paradokset er vel at de ikke investerer så mye i unge spillere med et enormt potensiale heller, dersom man ser bort i fra Brenne all den tid mitt utsagn sikkert ville vekket reaksjoner

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04

Lagt til: 14 feb 04, 13:39
Jeg lurer på om det kanskje hadde vært lurere av Harry og holdt seg hjemme og jobbet med spillerer istedenfor å være med på alle treningsleirene. Det er vel først og fremst å jobbe med spillere han burde bruke denne perioden på... Ikke ligge å sole kroppen sin i Spania...

Oppe i hjørnet for alltid

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 14 feb 04, 17:27
Spillerene var faktisk utrolig fornøyd med jobben Harry gjorde som hjelpetrener i Ahlsen sitt fravær. Tror du prekær om ting du ikke har greie på snæbben........

snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04

Lagt til: 15 feb 04, 01:42
Endret: 15 feb 04, 01:44
Ja, ikke et vondt ord om jobben Harry har gjort som hjelpetrener. Ingen tvil om at gutten har kapasitet. Men i denne viktige perioden må man jakte spillere, og vi har ikke fått de store navnene som vi hadde håpet. Derfor mener jeg Harry burde konsentrert seg om dette, så kunne heller Tore-Jan eller Wiggo Karlsen feks hjulpet til i Spania på en tilfredsstillende måte slik at Harry kunne vært hjemme og jobbet med forsterkninger i ro og mak. Dette er ting jeg har greie på, kamerat

Oppe i hjørnet for alltid

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914