Hvor er næringslivet i Fredrikstad
Se hvordan det fungerer i Bergen, der har flere bedrifter kjøpt spillere til Brann, hvorfor vil ingen det i Fredrikstad.
Det er kun Høili som ønsker å bruke store penger på FFK, mener å huse DNB var aktuell som sponsor, hvor er de?
Det er kun Høili som ønsker å bruke store penger på FFK, mener å huse DNB var aktuell som sponsor, hvor er de?
DNB som sponsor er vel ikke akutelt, da Høili allerede har døttet inn penger som sponsor, han er vel hovedsponsor.
Men skjønner poenget ditt. Hvis noen rike bedrifter har penger til overs og vil investering i noe som garantert gir avkastning er det vel bare å hente inn Daniel Braathen til FFK. Om noen år er han attraktiv nok til å bli solgt videre for en mye større sum enn det han er verdt nå. Og FFK får en god spiller i noen år, samtidig som de kanskje får litt av pengene ved videresalg/salg.
Men skjønner poenget ditt. Hvis noen rike bedrifter har penger til overs og vil investering i noe som garantert gir avkastning er det vel bare å hente inn Daniel Braathen til FFK. Om noen år er han attraktiv nok til å bli solgt videre for en mye større sum enn det han er verdt nå. Og FFK får en god spiller i noen år, samtidig som de kanskje får litt av pengene ved videresalg/salg.
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
FFK. Legg den nye stadion til FMV, mot at de investerer i 2 nye toppspillere!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
En del av problemet ligger nok i at det ikke lenger finnes store bedrifter i Fredrikstad som er eid av Fredrikstad-folk. De store bedriftene vi har er eid av store konsern som Orkla ( f.eks. Stabburet ) og slikt, og mange går også dårlig, f.eks Denofa.
Har en del nye firmaer som Projectordesign og slikt som gjør det bra, men jeg vet ikke helt hvordan de gjør det økonomisk enda. Men jeg er enige at de ikke akkurat er overivrige etter å gå inn med midler. Nå har FFK et budsjett på 30 millioner i år, og det er jo midt på treet. Gi FFK et år eller 2 i Tippeligaen så tror jeg at det kan bedre seg !
Har en del nye firmaer som Projectordesign og slikt som gjør det bra, men jeg vet ikke helt hvordan de gjør det økonomisk enda. Men jeg er enige at de ikke akkurat er overivrige etter å gå inn med midler. Nå har FFK et budsjett på 30 millioner i år, og det er jo midt på treet. Gi FFK et år eller 2 i Tippeligaen så tror jeg at det kan bedre seg !
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914