Borges forlater Fredrikstad
Opprinnelig postet av Ymer
Opprinnelig postet av suggas
En komplett spiller som er verdensklasse må nok innha begge ferdigheter.Ja, men hvor mange komplette spillere finns? Svar: Ingen.
Cristiano Ronaldo kan vel faktisk kalles komplett!
Nei, han er ikke noe særlig til å takle
---------------------------
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Opprinnelig postet av solano2
Cristiano Ronaldo kan vel faktisk kalles komplett!
Nei, han er veldig god, men laaaangt fra kcomplett.
Nå mener Liverød at Borges bør bli værende i FFK.
hva tror dere ?
åååååååå jeg håper, men er redd han forsvinner bare til en annen klubb..RBK
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Opprinnelig postet av keiko99
Nå mener Liverød at Borges bør bli værende i FFK.
hva tror dere ?
åååååååå jeg håper, men er redd han forsvinner bare til en annen klubb..RBK
Old news, ble diskutert på side 7 og 8 :)
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
se der.. jeg blar ikke bakover
skal begynne med deg da
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
gazzkammer unt testikkelknauzer
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 28 apr 11, 22:46
Endret: 28 apr 11, 22:46
Endret av: FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av suggas
Ser at Borges ikke har fått det helt til i kampene som er spillt til nå. Den påstand kan sikkert diskuteres, men i forhold til forventninger, hvordan han var i fjor osv synes jeg ikke han er på det nivå han burde være. Det kan kanskje være formsvikt, eller er han misfornøyd med å ikke ha blitt solgt til rbk eller en annen klubb? Er han ikke så profesjonell som det sies at han er?Helt klart en påstand egnet til å diskuteres :-) Det er en stor forskjell fra i fjor at de andre lagene i ligaen nå vet om Borges, og kjenner ham bedre. Dessuten er motstanden bedre enn hva han møtte i fjor. Og ikke minst, Borges har først i år hatt sin debut i Tippeligaen. På et vis er dette hans første sesong, i alle fall i denne ligaen. Han skal ha litt tid til akklimatisering, akkurat som i fjor. Borges har på ingen måte sviktet forventningene til ham som kaptein, det er i alle fall sikkert. Det ser man på hvordan resten av laget fungerer for tiden. No comments. Profesjonaliteten hans tror jeg ikke det er noen grunn til å betvile.
"Borges har først i år hatt sin debut i Tippeligaen. På et vis er dette hans første sesong, i alle fall i denne ligaen. "
Borges spilte vel i Tippeligaen i 2009 sesongen
Opprinnelig postet av Balto
"Borges har først i år hatt sin debut i Tippeligaen. På et vis er dette hans første sesong, i alle fall i denne ligaen. "
Borges spilte vel i Tippeligaen i 2009 sesongen
Her bør nok vår lokale Deep Purple-fan snike seg stille og rolig ut bakdøra
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
-Elsker alle-
Opprinnelig postet av Patrioten
Før sesongen ville jeg blitt skuffet hvis vi skulle solgt Borges. Men, slik som sesongen har utartet seg, så er det helt ok, at han forsvinner til sommeren. Skjønner ikke hvorfor han ikke er på tå hev lenger? Blir spennende å se hvem som blir erstatteren hans.
Greit nok at han ikke har vært på det nivået som han var i fjor,men håper for guds skyld han ikke forsvinner. Nivået er høyere i tippeligaen,synes fortsatt han er mer enn god nok for laget ,og dårlig synes ikke jeg han har spilt.
Vi trenger vel ham? hva er alternativene da? Vi må jo ha reserver også,Ruud Tveter kan spille i stedet på topp,men da er vel Borges høyaktuell på midtbanen.Og blir det skader,stå over p.g.a. kort o.s.v. så er det vel greit å ha noen å sette inn som holder et høyt nivå.1 godt eksempel på det,er jo midstopperene,der har vi 3 som har spilt meget godt så langt i år .
Hvis han forsvinner så blir jo laget svekket uten tvil,og penger til noen erstatter på det nivået,har vi penger til det?
Før sesongen ville jeg blitt skuffet hvis vi skulle solgt Borges. Men, slik som sesongen har utartet seg, så er det helt ok, at han forsvinner til sommeren. Skjønner ikke hvorfor han ikke er på tå hev lenger? Blir spennende å se hvem som blir erstatteren hans.
Det er godt du mener det, men det er trist at med en gang en spiller ikke presterer like bra som tidligere så utvikler det seg en mentalitet som sier "Han trenger vi ikke lenger...." Borges har gjort MYE for FFK, og jeg mener at han ikke fortjener en slik holdning mot seg. Bare han får tillitt så tror jeg nok at scoringsfoten åpner seg for han ;)
-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------
Hold deg til ting du har greie på, (billetter)
# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006
”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.
Opprinnelig postet av RG
Hvilke kamper har han spilt bra? Og på poengbørsen ligger han langt nede på listen.Opprinnelig postet av Patrioten
Før sesongen ville jeg blitt skuffet hvis vi skulle solgt Borges. Men, slik som sesongen har utartet seg, så er det helt ok, at han forsvinner til sommeren. Skjønner ikke hvorfor han ikke er på tå hev lenger? Blir spennende å se hvem som blir erstatteren hans.Hold deg til ting du har greie på, (billetter)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914