Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - RBK live

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 13 feb 04, 18:37
Endret: 13 feb 04, 18:38
Hvis du ikke har mulighet for å dra.

http://www.f-b.no/fb.ram Nettradio

eller

http://www.f-b.no

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 13 feb 04, 19:22
Marcus Ringberg skårær mååååååååål...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Knutsen

A-lagspiller

Lagt til: 13 feb 04, 19:23
skårær mål, skårær måååååål :D

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 13 feb 04, 19:28
godt å se at det ikke bare er meg som må nøye meg med radioen...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 13 feb 04, 19:39
Oy oy oy, hvor skal dette ende?

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Knutsen

A-lagspiller

Lagt til: 13 feb 04, 20:51
2-2

faen vi er i siget!!

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 13 feb 04, 21:00
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

Hva kan jeg si, jeg er full av beundring, men ikke overrasket

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 13 feb 04, 21:54
Eggen vet hva han gjør. Det har vi sagt lenge. Vi har noe på gang her.

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 feb 04, 21:56
Det er kort vei fra himmel til helvete og omvendt rundt FFK...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 13 feb 04, 22:09
Tror du det gjeller bare FFK?
Dessuten så er det vel ingen som så noen himmel i dag. Men det klarner opp. Eggen vet hva han gjør!!

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

FFK-Patriot

Knøttespiller

Ble medlem: 13 feb 04

Lagt til: 13 feb 04, 22:53
Bra jobbet FFK!!!! Vi kan ikke klage. 2-2 er et bra resultat mot RBK. De har tross alt vunnet tippeligaen 12 ganger på rad.:ffk:

Man kan skifte bil, jobb og damer... Men man skifter aldri fotballlag... FFK i våre hjerter..

--------Stadion på FMV--------

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 14 feb 04, 00:06
Endret: 14 feb 04, 00:07
Opprinnelig postet av Costanza
Det er kort vei fra himmel til helvete og omvendt rundt FFK...

Veldig enig. En bra treningskamp, så er liksom alt bra igjen. Jeg har fra dag en ikke lagt all verden i disse treningskampene, det er først når serien starter det gjelder, og inntill da skal vi la Eggen få gjøre hva han vil.

Hvis han ikke "får lov til" å teste ut de yngre spillerne på et bra nivå i treningskampene, når i all verden skal disse da få sjansen? Skal de bli kastet ut til løvene når det er viktige poeng vi skal sanke?

Syns det helt riktig av Eggen å sende ut på en del juniorspiller, og teste de ut, det er faktisk det treningskampene handler om, og ikke få gode resultater, som igjen gir høye forhåpninger.

Det er fortsatt en del treningskamper igjen, og det er nå Eggen samkjører en 11`er. Han har i løpet av disse kampene som var før dagens, fått svar på en del ting. Kanskje har han testet ut de han var usikker på, kanskje har noe fått en ny sjanse?

Men som du sier, det virker som om mange er helt deppa når vi taper noen treningskamper og helt i hundre når vi gjøre noen gode resultater.

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Knutsen

A-lagspiller

Lagt til: 14 feb 04, 10:35
Endret: 14 feb 04, 10:46
Dette er vel ikke noe unikt for oss, eller det er kanskje det ?
Uansett er det kun fordi folk engasjerer seg voldsomt rundt ffk og følelsene har lett for å komme litt for fort.

Tror ikke dette er noe man skal klage over, snarere være glad for.
Hadde vært trist om ingen brydde seg i det heletatt ;)

Helt enig i at det må testes spillere i treningskamper, selvsagt må det det!! kan ikke teste folk i seriekamper som du sier....

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 14 feb 04, 12:34
Endret: 14 feb 04, 12:35
Joda, flott at folk er engasjerende, det er ikke det, men det er litt måten dette bli gjort på. Et par dårlige treningskamper så stiller de spørsmålstegn ved Eggen som trener. Skulle nesten tro de veide to opprykk mot noen treningskamper og fått treningskampene til å bety mer og dermed få mistillit til Eggen. Så spiller vi uavgjort mot Rosenborg, og vips, så syns de Eggen er en knakanes god trener igjen.

Det jeg prøver å få frem er at det er greit å komme med kritikk, men da bør folk ha litt mer snøre på det de buser ut med. Det må da være utrolig slitsomt for Eggen å lese all den kritikken i media når han innerst inne vet at han har mer peilling på fotball enn samtlige som skriver inn.

Jeg får litt følelsen av at han alltid står på den berømte planken. Taper FFK blir han tippet utenfor, vinner vi, blir han bare stående der til neste kamp. Men det heter vel ikke Plankebyen for ingenting :rolleyes:

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914