Veien mot seriestart
Hadde denne siden hatt en søkefunksjon skulle jeg letet frem noe jeg skrev for noen dager siden:D
Guttane viser med detta at de klarer å løfte seg når motstanden blir bedre...
Jeg føler meg om mulig enda sikrere på at FFK IKKE rykker ned fra TL 2004, et skjer ikke, spesielt ikke når vi ser at de kan når de må...
Den som sier at RBK tok lett på denne kampen vet neppe hva de snakker om, de skal ut i meget viktige kamper om 14 dager, de har ikke råd til å leke fotball lenger, de må begynne å prestere... Er nesten glad jeg ikke sitter i RBK-garderoben i kveld... Blir lang tur heim te Trondjæm i dag...
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
Guttane viser med detta at de klarer å løfte seg når motstanden blir bedre...
Jeg føler meg om mulig enda sikrere på at FFK IKKE rykker ned fra TL 2004, et skjer ikke, spesielt ikke når vi ser at de kan når de må...
Den som sier at RBK tok lett på denne kampen vet neppe hva de snakker om, de skal ut i meget viktige kamper om 14 dager, de har ikke råd til å leke fotball lenger, de må begynne å prestere... Er nesten glad jeg ikke sitter i RBK-garderoben i kveld... Blir lang tur heim te Trondjæm i dag...
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914