Jan Derek Sørensen
Ble medlem: 27 jan 04
Lagt til: 13 feb 04, 22:22
Flere enn meg som så han i Østfoldhallen idag?
Kan selvfølgelig hende at han bare var der for moro skyld, men har likevel håpet om at han har fått tilbud fra FFK:ffk:
---------------------------
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 13 feb 04, 22:33
Kan også være at RBK ønsker ham tilbake. Vet at flere i RBK-miljøet har hatt lyst på Jan Derek Sørensen igjen.
Tror neppe han var der for moroskyld, så det er nok enten RBK eller FFK som har snakket litt med han. Vil jeg tro.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 25 mar 03
Lagt til: 13 feb 04, 22:34
Han var der sammen med keeper-Myhre.
Stadion på FMV!
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 13 feb 04, 22:39
å ja, tenk om vi fikk begge...
nei nå var jeg patetisk...
men det hadde jo vært helt kongle å få to spillere av deres kaliber, og siden Morgan Andersen er helt på bærtur i Lyn om dagen, så skal man jo ikke se bort i fra at Derek plutselig står uten kontrakt...
men for all del, det er vel lite som tyder på at FFK klarer å hale inn slike storfisker, til det har de ikke garn (cash) nok...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 17 des 03
Lagt til: 14 feb 04, 09:36
Endret: 14 feb 04, 09:38
Skjønner egentlig ikke hvordan klubber som Lyn og Vålerenga osv..kan handle i det hele tatt. Stadig hører vi om at de klubbene sliter, og må tigge å be for å få lov til å spille i TL. Men handle nye spillere kan de! Hvert år...
Sørensen alene trekker 1000 ekstra tilskuere. Pluss hever laget betraktelig. Bør strekke oss langt her ja..
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Lagt til: 14 feb 04, 11:56
Opprinnelig postet av Costanza
Kan også være at RBK ønsker ham tilbake. Vet at flere i RBK-miljøet har hatt lyst på Jan Derek Sørensen igjen.
Rune Bratseth har jo uttalt at han IKKE vil ha Jan Derek tilbake etter avskjeden han gav RBK for noen år siden.
Hvis Sørensen er i forhandlinger med en av disse klubbene, så tror jeg det er FFK! Tror KTE har noe lurt på gang.
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 14 feb 04, 11:58
Husk også at Derek vel er under kontrakt med Lyn, og må i såfall kjøpes fri. Vet ikke hva Morgan Andersen tenker om det...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lagt til: 14 feb 04, 12:08
Det er sant, men det er jo begrenset hvor mye man må gi for en 31-åring da. I tillegg har jo Sørensen gitt uttrykk for at han vil vekk fra Lyn. Dette blir jo bare spekulasjoner, men det er jo ikke sikkert Lyn vil hindre en overgang når spilleren selv vil vekk.
Ble medlem: 17 des 03
Lagt til: 14 feb 04, 12:16
Morgan er fra Fredrikstad...-
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Ble medlem: 08 jul 03
Lagt til: 14 feb 04, 12:35
Endret: 14 feb 04, 12:35
Jan Derek Sørensen er garantert ikke på vei til FFK. Vi har akkurat skaffet West og jobber med Enerly. Hva skal vi med JDS da? Det er vel andre plasser vi fortrinnsvis burde forsterke. La oss håpe på at Finnen snart er klar. Kampen i går viste jo hvor sårbare vi er på midten. Skader her vil bli helt avgjørende for oss.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Lagt til: 14 feb 04, 13:00
Enig med deg HVIS vi får Enerly. Noe jeg tviler sterkt på. Rosenborg har ikke gitt noe som helst tegn på at de vil slippe Enerly. Men vi kan jo håpe. Hvordan vet du forresten at FFK jobber med Enerly?
Ble medlem: 01 des 03
Lagt til: 14 feb 04, 16:01
Er det flere enn meg som lurer på kvaliteten til finnen Tero, kan vi kalle han en storfisk hvis vi får han
Hvordan er egentlig nivået i Finnland på spillere, er det noen finske spillere i Tippeligaen og hvordan gjør de det
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 14 feb 04, 17:42
Jeg har en følelse av at nivået på finsk toppserie er ganske laber...håper jeg tar feil og at Tero er knallbra!
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 15 feb 04, 11:47
Finnene har i hvertfall hatt flere sterke forsvarspilllere som har blitt eksportert de siste åra..nivået aner jeg intet om..
Anng.Jan Derek tror jeg ikke han er akt. for RBK..to av våre spillere sa i romjulen i drosjekøen at både jan derek og dagfinn kommer..Tull eller ikke..håper på en av dem..Jan D hadde vært stjerne å få:ffk:
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 15 feb 04, 12:21
Ser at noen stiller spørsmålstegn ved kvaliteten på de spillerne FFK har fått + finnen som det nå jobbes med. Se på FIFA rankingen, den forteller at USA (Brian West) ligger på 11. plass, Costa Rica ( Garro og Mc Donald)på 17. plass, Finnland (Tero Koskela) på 40. plass og til sist Norge på 42. plass. Finnland ligger altså foran Norge, tiltross for at vi har flere utenlandsproffer enn Finnland.
FFK på toppen i 2005
Ble medlem: 16 feb 04
Lagt til: 16 feb 04, 18:04
Opprinnelig postet av Costanza
Husk også at Derek vel er under kontrakt med Lyn, og må i såfall kjøpes fri. Vet ikke hva Morgan Andersen tenker om det...
Hva Morgan tenker om det...
06/10/2024 22:02 | 2001f914