Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugens innsats mot Alta

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

cogo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 1

Lagt til: 11 mai 03, 21:47
En ting jeg synes at man bør nevne er innsatsen til plankehaugen ... jeg kan ikke akkurat si jeg hørte så mye til dem i dag. I 2. omgangen hørte man nesten mere til Alta gutta som satt borte på sittetribuna og heia, mens det virka som haugen hadde gitt opp sammens med FFK. Dette bør bli bedre i fremtiden synes nå jeg. En supporter gjeng bør jo heller oppmuntre laget når de har en dårlig dag på jobb ... noen andre som har noen tanker om emnet?

---------------------------

.cogo


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 11 mai 03, 21:49
Var ikke på kampen idag, men i andre kamper når gutta ligger under har også jeg merka at det ikke er mye liv hos haugen, når`em scorer derimot blir`e liv...det burde det nok jobbes litt med, selv om jeg skjønner det kan være vanskelig

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 11 mai 03, 21:52
Sånn vil det alltid værra, uansett!! Det er et stort problem all over!! Motivasjonen faller i henhold tell spillet!!
Faan, så dårli det går med Østfoldfotballen om dagen!!

Nei! Får komma meg hjem og se meg sjøl og Bøsen på TV, det er kos:rolleyes:

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 12 mai 03, 09:06
Syns ikke plankehaugen er så flinke til å skape liv når det butter litt i mot, så jeg er enig med dere andre... Men publikum er minst like dårlige... Mot skeid var det 5000 publikumere, og enkelte ganger var det så stille at man kunne høre ei knappenål falle... Publikum må også heie og hoie litt!!

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 12 mai 03, 09:48
Jeg kan ikke være mer enig! Plankehaugen var rett og slett patetiske. Hvis døm vil være supportere så får dem faan meg støtte laget til siste slutt. Når det var fem minutter igjen av kampen hadde dem jo begynt å forlate tribuna!! En supporterklubbs ansvar er å spore laget og publikum til innstats. I går kunne vi like gjerne klart oss uten dem. Er det bare medgangs-supportere i Plankehaugen eller?
:mad:

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 12 mai 03, 15:21
Uff, plagsomt å ikke ha internett hjemme!!!

Ja, jeg stod på gressviktribunen rett ved siden av plankehaugen og det de presterte på tribunen selv i første omgang er rett og slett elendig.

Det var jo ikke så mange der da så det er kanskje grunnen, det var 50/50 10åringer og oldiser :-)

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 12 mai 03, 17:57
Joda....forsåvidt var plankehaugen ikke særlig bra mot alta...Men jeg blir kvalm når andre FFK supportere regelrett slakter Plankehaugen fordi de er for få. Spør du meg, gjør Plankehaugen alt riktig i forhold til det å få nye medlemmer. Når fredrikstadpubliket ikke vil, så kan jo egentlig ikke Plankehaugen gjøre så mye mer.
Poenget er at Plankehaugen blir ikke større av at folk klager på at de er få. Eneste måten for haugen å bli større på, er at folk blir med. Enkelt og grei. Og at de i Plankehaugen er medgangssupportere...ja....de som bare kommer på to kamper i året, serieåpninga og mossekampen, ja de er vel kanskje det. Men den kjernen som er der hver eneste kamp...ikke faen...det er provoserende å lese sånt. Og uansett hvor få eller dårlige PLankehaugen er, er det i alle fall ingen tvil om at de gjør masse positivt arebeide for og rundt FFK som klubb.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 12 mai 03, 18:10
Det som er sikkert er at Plankehaugen er en altfor liten supporterklubb sett i forhold til totalt antall tilskuere på kampene. Det er med andre ord noe feil i forholdet her. Hvem som har skylda for det er vanskelig å si, sannsynligvis er det hverken Plankehaugen eller resten av publikummet alene som har skylden. Det er nok begge deler. Men det er synd å se at en så stor klubb som FFK har en så sped supporterklubb - hvertfall på hjemmebane... Men nå er jo supporterklubben her ung også, og det tar tid å bygge opp en slik kultur.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 12 mai 03, 21:37
Helt enig med "en annen planke".Å rakke ned på sin egen supporterklubb når man selv ikke står sammen med dem er uforstålig.
Jeg er en sittesupporter på hjemmebane og har derfor absolutt ingen grunn til å "disse" Plankehaugen.
Samtidig har jo Fredrikstad vært blottet for supporterkultur og toppfotball en årrekke. Derfor tar det nok tid for å bygge opp en stor gjeng.
På bortebane har det forøvrig vært veldig bra,hvis det er noen som lurer på det. La dem få tid til å bygge seg opp,og gi dem en hjelpende hånd/munn.
Stå på alle plankisær.

---------------------------

Gøran Karlsen



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914