Tero Koskela
Er det noen som vet om dette har gått i orden. I helgen hadde finnen fått et nytt forslag som var nær opp til kravet hans. Når skal han svare?
Hva med Tran fra Halden. Blir det noe med han eller????
Vi trenger en bred stall + klare forsterkninger før seriestart. Nå er det ikke mere enn tida og veien før det braker løs. De beste norske spillerene er allerede klare andre steder (klubber) og vi sitter igen litt "med skjegget i postkassa" Greit å vise til Trondsen og Brenne, West og Rotevatn, men jeg venter på villaksene jeg da. Spillerene som virkelig får meg til å lengte etter seriestart. Akkurat nå er jeg spent og gleder og gruer meg litt om hverandre. Det må da være mulig på finne en høvding til midtbanen og en bra v.back.
Hva med Tran fra Halden. Blir det noe med han eller????
Vi trenger en bred stall + klare forsterkninger før seriestart. Nå er det ikke mere enn tida og veien før det braker løs. De beste norske spillerene er allerede klare andre steder (klubber) og vi sitter igen litt "med skjegget i postkassa" Greit å vise til Trondsen og Brenne, West og Rotevatn, men jeg venter på villaksene jeg da. Spillerene som virkelig får meg til å lengte etter seriestart. Akkurat nå er jeg spent og gleder og gruer meg litt om hverandre. Det må da være mulig på finne en høvding til midtbanen og en bra v.back.
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Eggen skriver jo noe om dette i sin spalte på fredrikstadfk.no som ble oppdatert for noen dager siden.
Han skriver blant annet at klubben bør ha minst fire gode nok spisser for å være bra dekket på spissplass, og han sier at pr. i dag har de tre som holder mål. Med andre ord ønsker Eggen seg nok en spiss som holder TL-nivå før seriestart.
Eggen skriver også dersom Koskela blir klar, så har man en meget god midtbanefirer. Så spørs det om det holder...
Angående backrekka så skriver han at de som er der nå skal testes ut i de kommende treningskampene, og man vil vurdere etter det om det er behov for ytterligere forsterkninger der.
Angående keeperplassen virker det som han er fornøyd.
Oppsummert: virker hvertfall som Eggen vil hente inn en spiss (Enerly?), mens han avventer litt angående forsvar og er litt mer kryptisk når det kommer til midtbanen.
Han skriver blant annet at klubben bør ha minst fire gode nok spisser for å være bra dekket på spissplass, og han sier at pr. i dag har de tre som holder mål. Med andre ord ønsker Eggen seg nok en spiss som holder TL-nivå før seriestart.
Eggen skriver også dersom Koskela blir klar, så har man en meget god midtbanefirer. Så spørs det om det holder...
Angående backrekka så skriver han at de som er der nå skal testes ut i de kommende treningskampene, og man vil vurdere etter det om det er behov for ytterligere forsterkninger der.
Angående keeperplassen virker det som han er fornøyd.
Oppsummert: virker hvertfall som Eggen vil hente inn en spiss (Enerly?), mens han avventer litt angående forsvar og er litt mer kryptisk når det kommer til midtbanen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Tero Koskela er klar og det betyr at Eggen nå er fornøyd med midtbanen.
Godt og se at ting begynner å falle på plass. eggen gjør det jo klart at West blir høyreving og stjerna blir venstre. I tillegg har han tidligere uttalt at koskela er blant de 4-5 beste i klubben, mao spiller han også.. det store spørsmålet da er hvem som tar den siste midtbaneplassen; brenne, bjørnar, risholt, helland eller petersen???
når det gjelder spissene, så er jeg veldig spent på hvilke 3 han mener er gode nok. ringberg og hornseth er garantert to av dem. hvem er den tredje? lars petter hansen, mommo, eller vurderer han brenne som spiss??
Godt og se at ting begynner å falle på plass. eggen gjør det jo klart at West blir høyreving og stjerna blir venstre. I tillegg har han tidligere uttalt at koskela er blant de 4-5 beste i klubben, mao spiller han også.. det store spørsmålet da er hvem som tar den siste midtbaneplassen; brenne, bjørnar, risholt, helland eller petersen???
når det gjelder spissene, så er jeg veldig spent på hvilke 3 han mener er gode nok. ringberg og hornseth er garantert to av dem. hvem er den tredje? lars petter hansen, mommo, eller vurderer han brenne som spiss??
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Angående sentral midtbane så er det ikke mye som skiller en del spillere slik det ser ut i dag, så det blir vel et spørsmål om hvem som passer sammen til de ulike kampene. Vet ikke noe særlig om Koskelas styrker og svakheter, men virker som han blir hentet inn med tanke på noenlunde fast plass. Og det blir da sentral midtbane. Mener å ha lest at han er av offensiv legning, og da passer han kanskje dårlig sentralt sammen med Simen Brenne? I såfall vil en midtbane bli bestående av f.eks. Brenne eller Koskela ved siden av f.eks. Helland eller Risholt. Bjørnar Johannessen og Christian Petersen er vel i utfordrerposisjoner (Bjørnar kan gjøre god jobb på flere plasser, det er både til hans fordel og ulempe).
Simen Brenne sier jo selv at han liker seg best på spissplass, men personlig tror jeg kanskje han er best som sentral midtbanespiller - en kreativ playmaker. Tror dog Eggen vil variere litt med bruk av ham, og er ganske sikker på at Eggen sikter til Brenne som en av de tre spissene som holder bra nivå.
Simen Brenne sier jo selv at han liker seg best på spissplass, men personlig tror jeg kanskje han er best som sentral midtbanespiller - en kreativ playmaker. Tror dog Eggen vil variere litt med bruk av ham, og er ganske sikker på at Eggen sikter til Brenne som en av de tre spissene som holder bra nivå.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Midtbanen blir bra den! Spørsmålet er om ikke Brenne blir sittende litt på benken. Lite luksusproblem nesten det der. Jeg mener i hvert fall Helland med sin trygghet og rutine må spille. Selvom jeg vil ha han som midtstopper da...
Ære være plankebyen!
Har fortsatt ikke sett noe til at Koskela er klar! Er det noen som kan vise til noe offisielt?
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Det finnes ikke noe foreløpig, er nok de berømte ryktene, men dette tror jeg faktisk stemmer, selv om jeg sa det sist også ;)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914