Midtbanen- et svakt punkt i laget
---------------------------
Ære være plankebyen!
denne spilleren heter selfølgelig roger risholt.
at eggen engang kan tenke på å sette han i forsvar er etter min mening helt hueløst.
i hundre mot toppen
Macka fra start!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Macka fra start!
Har jo flust av spillere å ta av, og nesten alle vil kunne gå inn å gjøre en god jobb
:confused::ffk:
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Pr. i dag ser vel dette ut til å være fireren:
West - Helland - Koskela - Söderstjerna
Helland er nok best som stopper, men der ser Risholt/Trondsen ut til å være førstevalg. Trondsen og Helland blir vel også for like som partnere. Angående Simen Brenne så blir det vel for offensivt å bruke ham som sentral midtbanespiller ved siden av Koskela. Ergo tror jeg Brenne tar spissplassen ved siden av Ringberg, med Hornseth som fremste utfordrer.
Vi har ganske bra konkurranse om plassene på en del plasser nå. Det er godt. Spesielt gleder jeg meg over at Stian Johnsen og Lahai Fallay (endelig!) snart er i ordentlig trening!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Når det gjelder TT så kan jeg kanskje være enig, men liker ikke tanken på at han kanskje blir stående dersom vi trenger en med masse fart inn på slutten av noen kamper.
Peters må jeg beklageligvis si at jeg håper blir leid ut.
Hagen, tja, han skal få muligheten til å bevise at han duger før jeg dømmer ham...
Poenget var uansett at det ikke er sikkert at de beste 11 til en hver tid entrer banen når slaget skal stå...
Men jeg håper i det lengste at jeg tar feil...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914