Tero klar
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Uansett det var jo en allright nyhet...
Vanskelig å glede seg når man ikke vet en dritt om spilleren. Vanskelig å finne info (meste er på finsk) og vanskelig å vurdere nivået i den finske ligaen.
Vi får håpe at det blir en skikkelig forsterkning...
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Han fikk jo god kritikk de kampene han spilte, så jeg satser på at han er god nok for første 11`eren når Eggen mener at han er det. Blir spennende å se han mot Moss til søndagen hvis han rekker det ! Da gjennstår det en rask forsvarer og en spiss nå da .... Da tror jeg at vi skulle være klare for TL.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Spesielt Hannu Thinen og Toni Kuivasto som begge spilte i Viking og var av ligaens aller beste midtstoppere. Vi har Janne Saarinen fra RBK. Miika Koppinen fra Tromsø er jo også meget god... For ikke å glemme Peter Kopteff. En spiller på høyt TL-nivå.
Mange gode finner altså.
Blir spennende å se, og jeg ønsker deg hjertelig velkommen til Fredrikstad Tero!
Lenge leve "hjørnet"!
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Tror det er sånn at de som er fra innlandet er dårlig på svensk.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Macka fra start!
Tipper midtbanen blir seende sånn ut:
BW - TK (def) - SB (off) - HS...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Håkan, Tero (Off), Helland (Def), Petersen.
Her kan det i tillegg gjøres mange rokeringer. Simen kan erstatte Tero, Risholt kan bytte med helland + at både Magnus, Bjørnar og Michael Røn vil kunne overta plasser på laget i tilfelle skader.
Jeg syns midtbanen begynner å se bra ut!
Velkommen til FFK Tero!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914