Husk meg
Brukernavn
Passord

Banemester skjerp deg!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 12 mai 03, 09:50
Banemester: Du må få noen til å hjelpe deg med å ordne banene, for enten så har du ikke peiling på hva du driver med, eller så har du ikke fått penger eller tid til å gjøre jobben din!

Nå har vel mesteparten av tælan gått og banen har fått den standen den kommer til å holde resten av sesongen.

Og den standen er DÅRLIG!!!
Det er jo umulig å spille teknisk god fotball på det potetjordet der. Særlig ute på kantene spretter og hopper ballen. Det favoriserer jo lempefotball a la Alta og "lange flate ballær" er jo umulige å vinne når du må bruke 3 sekunder på å få kontroll på ballen etter mottak.

Hvordan har man tenkt at Melo, Stian og Søder skal kunne gjøre noe god jobb der ute?? Klikk-klakk spillet til Ringberg og LarsPetter har jo også tilgode å gi uttelling i serien i år.

Jeg er klar over at det er likt for begge lagene men jeg synes at hjemmebanene bør favorisere spillet til hjemmelaget og ikke motarbeide det, slik som det gjør nå.

Jeg er mer enn gjerne med på dugnad for å hjelpe til å fikse matta!!!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 12 mai 03, 12:06
Tror nok ikke du kan legge den skylda utelukkende på banemester, det er vel heller naturkreftene som gjør banen slik den er....
Men jeg stiller mer enn gjerne opp på en dugnad, bare klubben gjør oppmerksom på når det er, det karte de ikke å gjøre forrige gang

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 12 mai 03, 17:14
Selvfølgelig er det banemesteren som skal ha ansvaret for at banen er i orden. Alle baner blir utsatt for naturkrefter + spillere (+ sopp noen steder også!). Det er liksom banemesterens jobb å holde banen i stand til tross for dette.

Jeg krever billiardbord-klasse på matta!!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 12 mai 03, 22:30
Syns virkelig klubben burde få ordna dette, for sånn som det ser ut der nå kan det ikke være... Det er nok flere som stiller opp på dugnad, derfor syns jeg de burde få ordna dette så fort som mulig...:ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914