Brian West - Første FFK-er i dataspill
Linken har vært opp tidligere, og jeg har spilt det endel ganger allerede. Alltid med West selvsagt. Småmorsomt spill.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg mener å huske jeg har putta et par mål med Brenne i en FIFA fra et par år tilbake. I den støgge gule drakta desverre, men dog...
- !
- !
Hva med CM 03/04 ? Hele laget er jo der...
Bortsett fra de helt siste signingene da, men de kommer vel i en oppdatering...
Bortsett fra de helt siste signingene da, men de kommer vel i en oppdatering...
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 19 feb 04, 15:47
Endret: 19 feb 04, 15:47
På Fifa 2004 kan man finne Brian West og Rotevatn, dog ikke på FFK....
På CM har FFK vært godt representert i de siste to utgavene! Bare så det er sagt.... he he
Men spillet med West på nettet er artig det..... (synd drakta er gul da... he he)
På CM har FFK vært godt representert i de siste to utgavene! Bare så det er sagt.... he he
Men spillet med West på nettet er artig det..... (synd drakta er gul da... he he)
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Hva gjør man for å finne informasjon om CM 03/04
man har i mange aar hatt muligheten til aa kjoepe utvalgte spillere fra ffk, selv om det bare har vaert et non-league lag.
har selv faatt stian johnsen til aa toppe skytterligaen etter halvspilt sesong i engelsk 1. div i 98/99 versjonen.
har selv faatt stian johnsen til aa toppe skytterligaen etter halvspilt sesong i engelsk 1. div i 98/99 versjonen.
med ffk til champions league!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914