Årets dølleste låt fra stabæk support..
man blir målløs..
sangen er i stil med laget = dårlig og litt adecco prega
---------------------------
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
Opprinnelig postet av foyn
man blir målløs..
Den sangen var jo genial da :)
Veldig enig,traff faktisk spikeren litt på hue! hehe
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av foyn
man blir målløs..
Stabæk du liksom
Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Syntes den var morsom jeg ;P
"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."
- FFK / LFC / Østsiden -
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 29 sep 11, 23:37
Endret: 29 sep 11, 23:38
Endret av: keiko99
lille bror i adecco haha.... dere suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuger
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
Opprinnelig postet av keiko99
lille bror i adecco haha.... dere suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuger
Gracious in victory - noble in defeat..
Antagelig et fremmedspråk ja..
party on keiko
Plankehue
Ble medlem: 23 jul 09
Lagt til: 30 sep 11, 02:43
Endret: 30 sep 11, 14:14
Endret av: Plankehue
snakk for deg selv foyn
kan ikke si at særpingane har vært Gracious in victory når dere har vunnet eller noble in defeat med å gjøre hærværk hos jocke
hehe
[
Gracious in victory - noble in defeat..
Antagelig et fremmedspråk ja..
party on keiko
[/quote]
Mulig du er det Foyn, men de særpingene jeg jobber sammen med svarer ikke til en slik beskrivelse. De er snørrhovne når de vinner og mugne og bitre når de taper. Så derfor fryder det mitt hjerte at det nå blir stille i lunsjpausen. Heldigvis bryr jeg meg ikke om hockey.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Opprinnelig postet av Morgaine
Mulig du er det Foyn, men de særpingene jeg jobber sammen med svarer ikke til en slik beskrivelse. De er snørrhovne når de vinner og mugne og bitre når de taper. Så derfor fryder det mitt hjerte at det nå blir stille i lunsjpausen. Heldigvis bryr jeg meg ikke om hockey.
Hehe, ja. Jeg var på jobb i serieåpninga og det var nesten partystemning da AaFK gikk opp i ledelsen 1-0 over oss. De var fremdeles hovne da vi utlinka og sa at dette kunne snu. Da vi vant 1-2 vart det stille som i graven. Snakket til en av de som leste ei bok om at det var den første seieren vi har hatt i ei serieåpning i tippeligaen og han humret og gravde nesa si enda dypere ned i boka si... Ingen hockey interesse her i gården heller nei.
"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914