Mange spillere mangler
FFK har jo så mange skader: Christian Petersen, Vebjørn Hagen, Michael Røn, Håkan Sôderstjerna, Simen Brenne ?, Pål Andre Czwartek, Jørgen Pettersen, Tor Trondsen, Stian Johnsen, Lahai, Magnus Riis, vil mangler i tillegg Brian West
Disse kan spille: Rotevatn, Roger Helland, Roger Risholt, Markus Ringberg, Koskela, Dag Frode Hornseth, Bjørnar Johannessen, Lars Petter Hansen, Jeton
Disse kan spille: Rotevatn, Roger Helland, Roger Risholt, Markus Ringberg, Koskela, Dag Frode Hornseth, Bjørnar Johannessen, Lars Petter Hansen, Jeton
Det er på høy tid at noe gjøres med baneforholdene i Østfoldhallen. Underlag har svært mye å si i forhold til skader.
Ellers er det betryggende at ingen ser ut til å være langtidsskadet hvertfall. Og både Fallay og Stian Johnsen er på full fart tilbake etter lange avbrekk!
Ellers er det betryggende at ingen ser ut til å være langtidsskadet hvertfall. Og både Fallay og Stian Johnsen er på full fart tilbake etter lange avbrekk!
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Noen som har hørt noe om hvordan Fallay og Stian ligger an da? Bra dem er på vei tilbake, men når kan vi se dem i kamp? Er spennende spillere begge to!
Ære være plankebyen!
Stian Johnsen skulle være tilbake i full trening i slutten av februar, så om han holder seg frisk da vil han jo få god mulighet til å kjempe seg til plass på laget innen seriestart. Vet ikke helt angående Fallay, men i følge f-b.no er han snart tilbake også.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
oki :)
Hørte på radioen at det ikke var så mange forsvarspillere å ta av nå om dagen. Hadde vært flott om dem hadde kommet seg tilbake raskt. Er jo forsvarspillere begge to. Selvom jeg liker Stian best på kanten.
Hørte på radioen at det ikke var så mange forsvarspillere å ta av nå om dagen. Hadde vært flott om dem hadde kommet seg tilbake raskt. Er jo forsvarspillere begge to. Selvom jeg liker Stian best på kanten.
Ære være plankebyen!
Kanskje vi kan håpe på Macdonald og Garro fra start på søndag? Hadde vært rått å se dem i en hel kamp mot svimle Mossinger:D
Macka fra start!
Dersom ikke FFK stiller med et godt lag og fokuserer 110%, så er jeg faktisk ikke helt sikker på hvem som går svimle av banen...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Godt lag? Er jo bare skader jo!
Keeper
Risholt -- Helland -- Vebjørn (?)
Holberg - Garro - Koskela - Bjørnar
3 spisser bytter litt.
Tror moss er favoritter jeg.
Keeper
Risholt -- Helland -- Vebjørn (?)
Holberg - Garro - Koskela - Bjørnar
3 spisser bytter litt.
Tror moss er favoritter jeg.
Ære være plankebyen!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914