Husk meg
Brukernavn
Passord

Syting på sitetribuna (faan)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 12 mai 03, 09:55
Det var jævlig mye syting på sittetribuna i går. Jeg skjønner liksom ikke vitsen med å dra på kamp hvis du bare skal slenge drit om spillet. det er liksom ikke slikt som motiverer guttane til ekstra innstats. Kommentarer av typen "Det er like greit å blåseta kampen med en gang". "Nå må dere skjærpe dere guttær", og piping mot Tore P. Det er bare helt på tryne. Selvfølgelig øsnker slipperene å spille bra, men det bygger liksom ikke opp lagets selvtillitt å når hjemmepublikum slenger drit. Jeg oppfordrer alle her på supporternett til å slå ned på slik oppførsel.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 12 mai 03, 09:56
Helt enig. Vi kan ikke oppføre oss som Brann supportere og pipe på spillere og etter kampen.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 12 mai 03, 10:04
Kan ikke si meg enig der. Det må være lov å klage på laget, og ikke minst vise det, når de ikke gjør jobben sin.

En skal vise innsats i FFK-drakta. Når spillerne ikke er svette etter kamp, må det være lov å klage.

Hvis de derimot står på gjennom hele kampen, kjemper om hver ball, men likevel taper, blir det feil å pipe. Da skal de få den honnøren de fortjener. Men etter i går må det være lov å si ifra.

Ingen kan forlange mer enn at de gjør sitt beste. Er ikke det godt nok til seier, er det greit.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 12 mai 03, 10:31
Hei Røvern! Ta et hint! Hvorfor tror du Norge har slått Brasil i fotball? Ikke fordi Norge er er bedre fotball-lag, men fordi vi spilte Drillo-fotball, som er faan så effektivt, og kan være faan så demotiverende for motstanderen. Poenget er at FFK spilte GOD fotball i store deler av første omgang. Når man da ikke får uttelling (og dommern i tillegg er en kuk) mister man lett motet. DFet er nettopp i slike perioder laget trenger BACKING fra publikum! IKKE piping! Faan meg patetisk oppførsel spør du meg! Og alle de fuckings medgangs-supporterne som forlater stadion når det er 20 minutter igjen av kampen (Nok tid til å redde ett poeng) har like mye skyld i at vi tapte i går som spillerne har. :(

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 12 mai 03, 11:28
ser at roger risholt mener publikum har grunn til og syte på spillerne hvis de ikke gjør jobben, men hva om spillerne skulle syte på publikum om de ikke gjør jobben sin ( som ofte skjer her i fredrikstad)

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 12 mai 03, 11:45
Hei Funk1. Selvfølgelig skjønner jeg at Norge slo Brasil fordi de spilte efektivt og vant på det.
Det jeg mener er at det må være lov å reagere når spillerne ikke en gang prøver. Helt enig i at spillerne trenger backing i motgang, men da bør de gjøre seg fortjent til det.
Hvis de jobber i 90 minutter, skal ingen kunne klage hvis de taper 3-1.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 12 mai 03, 12:01
Syting på egne spillere er uakseptabelt uansett!!! :mad:
Poenget er jo å støtte guttane til bedre innsats, ved og bue på dem får de jo bare dårlig selvtillitt og det kan gi virkninger i flere runder forover, for å sette det på spissen....HATER MEDGANGSSUPPORTERE :mad:

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 12 mai 03, 12:10
Så det skal ikke være lov å reagere?
Er jeg medgangssupporter da?
Selv om jeg har vært på stadion i 15 år?

Selv er jeg ikke en av dem som piper på eget publikum, men forstår at noen reagerer når guttane ikke prøver en gang.

Håper at den guttane fikk på trynet nå, virker positivt og at det maner til innsats allerede denne uka. Gleder meg iallefall til fredan, og håper vi ser en annen vilje da. Og det gjør vi selvfølgelig :ffk:

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 12 mai 03, 12:11
oops.... mente selvfølgelig "ikke en som piper mot eget lag"

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 12 mai 03, 12:49
Jeg er også helt enig i at spillerne på banen i går fortjente å høre det fra publikum. Har sikkert vært på stadion i over 15 år jeg også, og den innsatsen i kampen i går er noe av det dårligste jeg har sett. Da må spillerne tåle å høre publikum reagere på den måten. Om ingen fra tribunen hadde reagert slik, ville jeg nesten blitt mer bekymret. Man kan ikke heie fram et lag som ikke orker å løpe etter ballen engang. En ting er å heie fram sitt eget lag i motgang, men da må de ihvertfall vise litt innsats og vilje på banen. Det så jeg veldig lite av i går, men unntak av Risholt da.

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 12 mai 03, 13:18
Tror du gutta blir bedre av å bli pipi på av eget publikum?
det tror hvertfall ikke jeg...greit og rope ting som "kom igjen guttær" og "stå på nå" og slikt, men skriking på enkeltspillere hjelper dem ingen ting!


Og Røvern; Nei jeg mener ikke at man er medgangsupporter automatisk hvis man skriker på egne spillere, men tror nok de fleste som skriker på egne spillere er medgangsupportere....og dem liker jeg ikke

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 12 mai 03, 13:29
Skjønte hva du mente Hector, satt det bare litt på spissen:D

Men medgangssupportere som du kaller det, vil alltid være der. Alle lag har dem, noen fler enn andre. Og noen skal selvfølgelig krisemaksimere ting.

Situasjonen nå er ikke ille, på langt nær. Et par kjappe 3 poengere så er vi der vi skal være. Men da kreves det skjerpings fra guttane. Det regner jeg ikke med blir noe problem lenger.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 12 mai 03, 15:15
Jada. Jeg har sikkert vært på stadion i 15 år jeg også. Og jeg syns faktisk ikke det var innstasen det skortet på i går.

Innstasen var helt ok den, helt fram til den andre baklengsmålet. Da sprakk spillernes selvtillitt, og når man ikke klarer å spille seg igjennom et svært kompakt forsvar ER det frustrerende. Buing gjør bare saken verre!!

Alta forsvarte seg godt, og var litt heldige med et par dommeravgjørelser. Stjerne hadde fordel av ballen i 1. omg. og hadde satt inn 1-0 målet i 4 spilleminutt hvis ikke dommern hadde blåst for frispark (kuken). Hadde det vært 2-0 til pause hadde vi sette et helt annet kampforløp. Og da er det litt patetisk å klage på innstasen. Vi spellær i 1 div! nå ikke 2. divisjon. :ffk:

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 12 mai 03, 15:29
Når spillerne gir opp når det er 25 minutter igjen av kampen piper jeg etter kampslutt, det får da faenmeg være grenser hva folk skal akseptere når man betaler penger for å se kamper.
Spillere som gir opp er helt jævlig irriterende, det er faktisk jobben dems å springe utpå der!

:(

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 12 mai 03, 20:20
Enig i at man skal kunne forlange litt insats og baller i en kamp hvor det butter litt imot..
Noe av problemet i Fredrikstad er ar noen syter samme åssen det går..

Stått mye med svigers og gamlekara på klubbhuset og nede ved ungdomshuset.
Der sytes det når vi vinner godt og det tolereres ikke en jævla feil..

Skrik og hyl og syng etter innsats og tæl,men ikke la det gå sport i være mest mulig syrlig og misfornøyd..

Når alt kommer til alt spiller ffk en meget vakker form for fotball og jeg er sjeleglad at ikke drillo-møkatenkinga har smittet over på oss ennå.
Snart nye kamper............

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 12 mai 03, 22:19
Støtt laget ditt, uansett hvordan det går!! Skrekk eksempelet kan jo være Brann, de er jo redde for å spille på hjemmebane...

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 13 mai 03, 10:04
Vlad har et poeng. Det var spesielt i Alta kampen, men til og med når FFK slo Skeid 2-0 hørte jeg mye klaging over dårlig spill. Da skjønner jeg liksom ikke hva folk forventer. 2-0 mot Skeid var et sterkt resultat. Håper på mer positivisme! Klubb og supportere sammen mot toppen! :ffk:


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914