28 serierunde: Vålerenga - Fredrikstad - Kampstart 19:00
Opprinnelig postet av keiko99
Søndag 30. oktober stilles klokken tilbake en time – fra klokka 3 til 2. Farvel til sommertiden.
Typisk at jeg har nattevakt da og må sitte 13 timer i steden for 12, UTEN å få betalt for det :|
bytt jobb hehe
---------------------------
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
Opprinnelig postet av Arte et labore
Typisk at jeg har nattevakt da og må sitte 13 timer i steden for 12, UTEN å få betalt for det :|
Var du på jobb siste helga i mars også? I så fall går det jo opp i opp.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Avlyser demonstrasjoner
Nå avlyser Norsk Supporterallianse markeringer de hadde planlagt allerede denne helga.
- Vi hadde planlagt en del demonstrasjoner førstkommende mandag som vi skal avlyse, sier Audun Kjelstrup.
- Nå skal vi konsentrere oss om å snakke opp den norske fotballen. Norsk fotball er helt unik, og det er et kanonprodukt, sier Audun Kjelstrup, som sier han feirer en halv bursdag i dag.
Regner med at dette gjelder PH og? Alle mann til Ullevaal!
Kråkerøy
Opprinnelig postet av Tøfflus
Hehe ;-)
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av Tøfflus
Nei, fire ganger har jeg jobbet når klokka skrur tilbake, én gang har jeg fått nyte godt av det motsatte :p
Opprinnelig postet av keiko99
Søndag 30. oktober stilles klokken tilbake en time – fra klokka 3 til 2. Farvel til sommertiden.Typisk at jeg har nattevakt da og må sitte 13 timer i steden for 12, UTEN å få betalt for det :|
Sweet, jeg jobber lørdags efta og søndags formiddag :-D
Men tilbake til topic, laget, etter mitt hode :
Masalin
Langren, Dure, Horn, Thommasen
Hansen, Jabbie, Hussain, Ruud Tveter
Tarik, Celso
Hvis Thommasen fremdeles er skadet, vi jeg ha Vidar inn der (han er uansett bedre enn å måtte spille med Ophaug)
Gargamel = Bob Page = Kratos = Ghost of Sparta
Vet du bor midt i Smurfeland, Bob, (Kaller deg Bob Page jeg), men allikevel, hvorfor skal du alltid ha noe smurfete i navnet ditt?
(Litt off-topic og morro på fredagskvelden)
Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet
Opprinnelig postet av Willy René
Vet du bor midt i Smurfeland, Bob, (Kaller deg Bob Page jeg), men allikevel, hvorfor skal du alltid ha noe smurfete i navnet ditt?(Litt off-topic og morro på fredagskvelden)
Du vet vel at Gargamel er smurfehater nr 1 ?
Gargamel = Bob Page = Kratos = Ghost of Sparta
Opprinnelig postet av Gargamel
Opprinnelig postet av Willy René
Vet du bor midt i Smurfeland, Bob, (Kaller deg Bob Page jeg), men allikevel, hvorfor skal du alltid ha noe smurfete i navnet ditt?(Litt off-topic og morro på fredagskvelden)
Du vet vel at Gargamel er smurfehater nr 1 ?
NÅ vet jeg det. Herlig!
Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet
nå har vi fått et bitte lite pusterom så nå får gutta løpe og jobbe til krampa tar livet av dem i oslo i morgen så kanskje vi får avgjort dette før start kommer neste helg ....
gazzkammer unt testikkelknauzer
Opprinnelig postet av lordofwhat
nå har vi fått et bitte lite pusterom så nå får gutta løpe og jobbe til krampa tar livet av dem i oslo i morgen så kanskje vi får avgjort dette før start kommer neste helg ....
... og vi må drite i Tom Freddy Aune kritikken og synge/heie/rope guttane så dem får skikkelig adrenalin og vinner kampen i morgen
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Hvor kjøper man billetter?
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Hvor kjøper man billetter?
http://www.billettservice.no/event/V-LERENGA-FREDRIKSTAD-billetter/VIF1114
Egentlig her, men ser ut til at noe er feil nå... Det burde jo fortsatt være mulig å kjøpe på billettservice, selv om det er under 24 timer til kamp. Linken på siden til VIF funka heller ikke.
er vel mulig og kjøpe i oslo vel ?
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
Opprinnelig postet av thorsen
Funker nåhttp://www.billettservice.no/event/V-LERENGA-FREDRIKSTAD-billetter/VIF1114
Egentlig her, men ser ut til at noe er feil nå... Det burde jo fortsatt være mulig å kjøpe på billettservice, selv om det er under 24 timer til kamp. Linken på siden til VIF funka heller ikke.
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Jeg bare minner om denne. Kanskje på sin plass med et lite comeback fra Plankehaugens side? :-)
Kråkerøy
Opprinnelig postet av Robbie
Jeg bare minner om denne. Kanskje på sin plass med et lite comeback fra Plankehaugens side? :-)
Hvorfor bruke tid og krefter på denne klovnen? Klanen var i sin fulle rett. Morsom banner.
Nå var det ikke ment å bruke tid på MA. Men etter de siste ukers oppstyr i Vålerenga, hadde det vel kanskje vært på sin plass med et banner tilbake. Men kreativitet og humor er kanskje bannlyst? Jeg beklager i tilfelle.
Kråkerøy
Opprinnelig postet av Robbie
Nå var det ikke ment å bruke tid på MA. Men etter de siste ukers oppstyr i Vålerenga, hadde det vel kanskje vært på sin plass med et banner tilbake. Men kreativitet og humor er kanskje bannlyst? Jeg beklager i tilfelle.
Sånn sett ja. Da er jeg enig. Tenkte ikke på den Stengel-saken i det hele tatt.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914