UNDERLAGET I ØSTFOLDHALLEN...
Er meget bekymret over klagene som har kommet om teppet i østfoldhallen.Om det er riktig at underlaget er så dårlig som det sies,noe jeg også tror det er,så bør noe gjøres straks!..Liker ikke tanken på at det er på dette underlaget at FFK legger sitt grunnlag for oppkjøringen til tippeligaen.For å sette det på spissen så kan dette være en avgjørende faktor på om vi holder oss eller ikke.Uten gode treningsforhold vil risikoen øke bektraktelig med tanke på skader utover hele sesongen.Med den spillerstallen vi nå har er det svært viktig at vi holder oss så friske som mulig.Endel av grunnlaget blir lagt i østfoldhallen og utifra det vi hører nå,så er ikke det det beste stedet å gjøre oppkjøringen på.Se på alle skadene vi nå har med Trondsen,Czwartek,fallay,røn,hagen,riis,johnsen,søderstjerna,peters og nå til sist brenne.Tror halvparten av disse er blitt preget av det elendige teppe i hallen.Vi må få investert i nytt underlag så fort som mulig.Dette vil på mange måter gi utslag i hvor vi havner på tabellen.Gode treningsforhold har alt å si.....
---------------------------
Gla`buss gutter våre veier...
Kommer sikkert til å skje noe. ffk ser nok inntektspotensialet i å ha interessante treningskamper i vinterhalvåret. Jeg setter en tier på at tingene er utbedret før desember 2004.
Hyyyl! Jeg gleder meg til april!
Hyyyl! Jeg gleder meg til april!
Stadion på FMV!
Ja vi får håpe det..Og om ikke de som sitter på driften av hallen tar på seg kostnaden med nytt underlag mener jeg at dette er såpass viktig for FFK at de får ta en del av denne utgiften selv.FFK betaler vel endel alt i halleie,men det er sant som du sier svein at inntektene uteblir om ingen topplag vil spille der.Det er viktig at noe skjer,for østfoldhallen er et av grunnfundamentene foran hver sesongs oppkjøring for FFK.
Mener jeg kan huske at vi spilte en treninskamp mot Moss, i hallen for ca 1.år siden, hvor inntektene skulle gå til akkurat det formålet. Eller er det jeg som tar helt feil??
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
Syemmer det Johan, 100 000,- ble overskuddet etter den kampen. Ble derfor veldig overrasket når lederne i østf.hallen drift uttaler at dette beløpet ikke er i nærheten av å være nok. Vi snakker altså om et syvsifret antall kroner, og det er for den billigste løsningen, en slags "restaurering" av det nåværende underlagt. Man avventer nå forhandlingene med Sten og Strøm, for å bli enige om nye leieavtaler. Dersom ikke "halldelen" får bedre betingelser vil de ikke ha råd til å oppgradere dekket.
Macka fra start!
Ja det virker jo helt håpløst å spille 1 treningskamp der inntektene skal gå til nytt teppe når vi i virkeligheten må spille 10 slike kamper for å nærme oss et nytt bra underlag.Dette virker lite gjennomtenkt..Men det ordner seg nok,for eierne av hallen er helt avhengig av at det er stor aktivitet i hallen gjennom vinterhalvåret.Viktig at de forskjellige klubbene får dette frem i lyset og setter krav,for da blir det ingen vei utenom.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914