Kamptråd: 1. serierunde: Tromsø - FFK
Det er lov å håpe på tre poeng, men ettersom vi tok tre poeng der oppe i sølvsesongen så er vi vel egentlig skuls med dem.
Snodig sesong egentlig det der. Nummer 1 (Stabæk) slår nummer 2 (FFK) i begge oppgjørene. FFK slår nummer 3 (Tromsø) i begge oppgjørene, og for å toppe det hele vinne Tromsø begge sine oppgjør mot Stabæk igjen.
snakket med en fra tromsø for noen dager siden, han mente på at vi møter tromsø i en gunstig tid for oss. husker ikke hva han sa, om det var mye skader eller hva det var. møtte han klokka 4 på nattan i thailand, så det er ikke så lett å huske. hehe. husker bare at han mente på at tromsø var svake nå.
Opprinnelig postet av scheien
snakket med en fra tromsø for noen dager siden, han mente på at vi møter tromsø i en gunstig tid for oss. husker ikke hva han sa, om det var mye skader eller hva det var. møtte han klokka 4 på nattan i thailand, så det er ikke så lett å huske. hehe. husker bare at han mente på at tromsø var svake nå.
Hehehehehe
---------------------------
# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006
”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.
trur denne lagoppstillinga kunne funke.
knutsen
landgren dure martinsen hagen
holm jabbie
halvorsen hussain hansen/rafn
tarik
vet ikke om hansen og rafn er spilleklare,
Da er det i hvert fall bekreftet at Ramberg ikke spiller mot Tromsø.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Ramberg er en meget god spiller, en av norsk fotballs mest undervurderte gjennom flere år, etter min mening.
Isbergets kamptråd: http://www.isberget.no/forum/viewtopic.php?f=4&t=6222
Tromsø IL: Nord-Norges stolthet
Opprinnelig postet av michael collins
Ramberg er en meget god spiller, en av norsk fotballs mest undervurderte gjennom flere år, etter min mening.
Isbergets kamptråd: http://www.isberget.no/forum/viewtopic.php?f=4&t=6222
Han kan være undervurdert noen ganger, men nå synes jeg du overvurderer han.
Satser forøvrig på at vi klarer U her... Selv om vår historie på Alfheim ikke tilsier at dette skal gå bra. Forventer det verste, håper på det beste.
-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------
Klart det er en fordel for oss om Yndestad ikke spiller. Han startet 27 kamper sist sesong, så han er en nøkkelspiller. Å møte et nykomponert forsvar er alltid bedre enn å møte et som er samspilt.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Saliou Ciss er bedre enn Yndestad, men det er aldri en fordel for et lag å miste en spiller.
Det er klart en fordel for TIL at Ramberg ikke er tilgjengelig også. Stallen blir svekket, altså blir FFK svekket.
FFK må muligens klare seg uten Thomas Holm også.
Jørgen Horn er også uaktuell ifølge Nettavisen.
Da har jeg oppdatert laget i åpningsinnlegget uten Horn, Ramberg og Holm.
da blir det nok dessverre vanskelig å mønstre en sentral treer på midten og jeg må gå for en 4-4-2.
knutsen
landgren dure martinsen hagen
rafn hussain jabbie halvorsen
ruud tveter tarik
med ffk til champions league!
Rafn er ikke klar enda i følge F-B.
Hva med Etzaz, Jabbie og Hansen i en sentral treer? Hansen har arbeidskapasitet nok til det.
The colour of her eyes
Opprinnelig postet av Rey
Hva med Etzaz, Jabbie og Hansen i en sentral treer? Hansen har arbeidskapasitet nok til det.
Eller hva med mitt lag øverst på siden? Landgren på midten.
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 23 mar 12, 16:16
Endret: 23 mar 12, 16:19
Endret av: Plankekæll
Her følger enda et forslag:
1. Jon Knudsen
5. Andreas Landgren 4. Vidar Martinsen 15. Kevin Duré 2. Benjamin Dahl Hagen
14. Khalifa Jabbie
10. Tarik Elyounoussi (k) 20. Etzaz Hussain
9. Ole Jørgen Halvorsen 7. Alex Valencia
23. Alexander Ruud Tveter
Jeg hadde ikke lyst til å sette Hansen ned på back og Hagen over på høyre side. Syns forslaget ditt blir litt for mange spillere på plasser de ikke har trent på/ikke er optimale i.
The colour of her eyes
Men det siste forslaget tror jeg kunne blitt bra.
Tarik er såpass intelligent og fotballsmart at han takler en indreløperrolle helt utmerket.
Opprinnelig postet av Rey
Simen operert på nytt i kveld. Betennelse i operasjonssåret er årsaken. Ute minst 2 uker
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
knutsen
martinsen strømsborg dure hagen
landgren jabbie
halvorsen hansen
hussain
tarik
litt drøyt å sette inn strømsborg i 1 kampen. men det er en mulig lagoppstilling som jeg syns ser bra ut.
Dure er visstnok også syk.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914