ffksupporter.net runder 9 år!
På denne dagen for ni år siden så ffksupporter.net offentlighetens lys for første gang.
Det tilsvarer 3288 dager!
Hipp, hipp, heisann, hurra!
---------------------------
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Gratulerer aller hjerteligst med å runde 3288 dager!
Gratulerer!!
Og ikke minst tusen takk for alle morro siden har gitt =)
Gratulerer med dagen til ffksupporter.net!!
En flott, artig og morsom 9-åring.
Måtte siden leve i mange, mange år til!
Gratulerer med et flott supporterforums eksistens i 9 år.
Grattis så mye med dagen!
mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK
Gratulerer med 9års dagen. Meget fin side,her må man inn flereganger om dagen for å få med seg siste nytt.
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 24 mar 12, 07:28
Endret: 24 mar 12, 07:31
Endret av: Patrioten
Gratulerer med dagen, husker det har vært mye gøy her med gamle travere, men de fleste har vel gitt seg
Hadde vært gøy om de gamle kunne kommet inn og gratulert ffksupporter.net
Ser jeg registrete meg tre måneder etter at dere begynte, så har nesten vært med fra starten
Gratulerer med dagen
Håpet er en risiko man må ta.
Grattulerer med dagen, en kjempefin side :-)
Løft eders glass, skål og gratulerer!
"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!
Bare å gratulere
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
En forsinka gratulasjon med 9-årsdagen.
Hater hat!
Opprinnelig postet av Holters
På denne dagen for ni år siden så ffksupporter.net offentlighetens lys for første gang.
Det tilsvarer 3288 dager!
Hipp, hipp, heisann, hurra!
Husker jeg ramla innom ved en tilfeldighet, og siden har jeg fått med meg det meste :-) Mangler bare bare ei knapp måned, fy som tiden har gått...
Grattis...
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
Opprinnelig postet av Patrioten
Græbbe, med flotte diskurser gjennom tidene. Er mye sjeldnere innom i disse dager, men tar en titt nå og da. Husker debattforumet fra FFKs gamle hjemmesider også. Der var det fart, og rene ord for penga;-)Gratulerer med dagen, husker det har vært mye gøy her med gamle travere, men de fleste har vel gitt seg
Hadde vært gøy om de gamle kunne kommet inn og gratulert ffksupporter.net
Ser jeg registrete meg tre måneder etter at dere begynte, så har nesten vært med fra starten
Whiskeypætt med dusk
Husker jeg ramla innom her, fordi jeg leste i avisen at "ffksupporter.net raste mot at egne tilhengere ikke hadde trua på sitt eget lag i 2004" i forbindelse med en spørreundersøkelse om vi greide oss eller ikke.
Drøyt hvor fort tiden går. Ivrig leser fortsatt, dessverre ikke så engasjert skriftlig lenger. Gratulerer så mye til alle som har lagt ned arbeid i denne siden! :)
Samhold
Gratulerer Holters. Dere som står bak sidene har gjort en glimrende jobb gjennom mange år! Åpenbart det beste supporterforumet på nett. Det er bare å ta av seg hatten.
Gratulerer med dagen! Fantastisk supporterside etter min mening, den beste i Norge Ivrig leser i mange år, men jeg er heller ingen ivrig skribent. Skal forsøke å gjøre noe med det
I must confess, I was born at a very early age.
Gratulerer dere masse. En fantastisk nett side,og diskusjons forum. Det første forumet jeg noensinne er blitt medlem av,og her inne er det mange vettuge folk,og mange herlige,ærlige og saklige kommentarer.
Håper for all del at dere har frivillige nok,som kan gjøre en innsats,slik at vi kan ha glede av denne siden i maaaange år framover.
Tusen takk for at denne siden lever
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914