Overgangsspekulasjoner / drømmer sommer 2012
det vet du FFKgutt1
---------------------------
Håpet er en risiko man må ta.
Opprinnelig postet av keiko99
det vet du FFKgutt1
Han skrev at vi kan måtte klare oss uten..
Håper på signering av Srekovic, selvom det sikkert ikke finnes noen midler til det. Horn føler jeg forsvinner, og Tripic var vel bare aktuell ut sesongen uansett.
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 13 aug 12, 09:17
Endret: 13 aug 12, 09:17
Endret av: Patrioten
En av spissene vi jager kommer i løpet av uken i følge FB
Ettersom Strømsgodset tapte 4-0 i går, minsker nok ikke det sjansene for at Jørgen forsvinner
det er ikke vanskelig å se at de trenger å forsterke forsvarset mitt
Fredrik Haugen blir i Brann
Opprinnelig postet av Patrioten
En av spissene vi jager kommer i løpet av uken i følge FBEttersom Strømsgodset tapte 4-0 i går, minsker nok ikke det sjansene for at Jørgen forsvinner
det er ikke vanskelig å se at de trenger å forsterke forsvarset mitt
Blir ikke overaska om Horn spiller i Godset på søndag i kvarten mot Brann. Eller kan han ikke spille NM for andre klubber?
Opprinnelig postet av Patrioten
Fredrik Haugen blir i Brann
Takk for det! Skjønner heller ikke avgjørelsen hans. Tror han plutselig at han kommer til å få spille mye mer i Brann fra nå av og ut sesongen? Han kommer til å fortsette å slite benk i Brann. Måtte jo vært mye bedre for han å spille ut sesongen i en klubb hvor han ville spilt mye.
FFK trenger først og fremst en spiss eller to som kan score mål. Vær så snill og bruk dem pengene som fins til å få tak i noen som kan lage mål.
Hva med Edmundson? De ønsker jo å leie han ut. Har ikke sett noe av han jeg, men han står oppført som midtbane/spiss
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
http://en.wikipedia.org/wiki/Akseli_Pelvas
You`ll never walk alone...
On 22 February 2009, Pelvas signed a three-year deal with HJK
Om han fortsatt er i klubben, så tyder vel det på at han har skrevet under en ny kontrakt for ikke altfor lenge siden, ettersom den forrige gikk ut i februar i år?
Opprinnelig postet av arte et labore
On 22 February 2009, Pelvas signed a three-year deal with HJK
Om han fortsatt er i klubben, så tyder vel det på at han har skrevet under en ny kontrakt for ikke altfor lenge siden, ettersom den forrige gikk ut i februar i år?
Har kontrakt ut 2013.
You`ll never walk alone...
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 13 aug 12, 20:59
Endret: 13 aug 12, 21:02
Endret av: Rey
31 år og ganske bra målstatistikk men stort sett bare i Silkeborg.
Kom til Lyngby ved februar i 2012 men grunnet kneskade ble det kun en kamp for dem og da bare noen og tjue minutter. Lyngby rykket ned og Lekic ble frisluppet 10 august, et år før kontrakten
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Albin
Ble medlem: 12 mar 12
Lagt til: 13 aug 12, 21:10
Endret: 13 aug 12, 21:13
Endret av: Albin
Nye spissen??? virker spennede og rutinert
Positivt! Håper han holder den standarden vi trenger plus en spiss til.Ja takk til en sånn løsning!
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Spennende. En spiller som fra dansk fotball har rykte som notorisk målscorer og vinnertype som gir alt i boksen og scorer mål med alle mulige kroppsdeler. Men han skal også være en nokså kontroversiell type som har byttet en del klubber. Uansett, tatt situasjonen vår i betraktning, så velger jeg å være positiv til dette. Jeg ser mye heller at vi nå henter inn en 31 år gammel spiss som faktisk kan vise til mange mål fra Superligaen, enn f.eks. en ukjent tenåring fra Afrika.
Lekic og Beckham in action.
Spennende spiller. Denne spilleren kan vel umulig være billig for FFK. Håper dette går i orden.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 13 aug 12, 21:57
Endret: 13 aug 12, 22:00
Endret av: benksliter`n
http://www.jv.dk/artikel/1407027:Sport--Rajko-Lekic-faerdig-i-Lyngby
Her har vi grunnen til at han må prøvespille før FFK tar en avgjørelse.
Lekic har slitt med en kneskade og har ikke levert varene for Lyngby i nedrykksstriden i Danmark.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg ser mye heller at vi nå henter inn en 31 år gammel spiss som faktisk kan vise til mange mål fra Superligaen, enn f.eks. en ukjent tenåring fra Afrika.
Nå har Silkeborg spilt på nivå to i de fleste av årene han scoret mye for dem. Likevel er ikke statistikken i Superligaen så ille: 27 mål på 89 kamper.
Tror nok uansett dette kan være en god kortsiktig signering hvis han er frisk etter skaden som holdt han ute forrige sesong
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Skummelt å gamble på en 31-åring med skadeplager.. Men dette har de full kontroll på antar jeg.
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 14 aug 12, 08:45
Endret: 14 aug 12, 08:46
Endret av: Patrioten
De ser etter en spiss til og da forhåpentligvis på langtidskontrakt i følge FB
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914