Kamptråd: 17. serierunde FFK-Hønefoss
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 16 jul 12, 22:52
Endret: 25 jul 12, 15:24
Endret av: arte et labore
Lov og drømme om reprise av kval kampen der vi vant 4-1 hjemme
hvem starter da ?
---------------------------
Håpet er en risiko man må ta.
Jon Knudsen
Vidar Martinsen - Jørgen Horn - Ole Strømsborg - Benjamin Dahl Hagen
Mads Hansen - Khalifa Jabbie - Hans Erik Ramberg - Alexander Ruud Tveter
Etzaz Hussain
Tarik Elyounoussi
oi er Landgren ute da eller `?
Opprinnelig postet av keiko99
oi er Landgren ute da eller `?
Hvis det er lyskestrekk er han ikke tilbake på noen uker. Jeg tar det også som en selvfølge at også Holm og Valencia er ute.
Dommer: Trygve Kjensli, Nesodden IF
Assistentdommer 1: Geir Åge Masovn Holen, Rælingen
Assistentdommer 2: Joakim Knapstad, Eikefjord IL
4. dommer: Trond Ivar Døvle, Svarstad IL
Dommerveileder: Tore Hollung, Østsiden IL
Kampdelegat: Kjell Borgersen, Drafn, SBK
Opprinnelig postet av Plankekæll
Hvis det er lyskestrekk er han ikke tilbake på noen uker. Jeg tar det også som en selvfølge at også Holm og Valencia er ute.
Det er større sjanse for at Landgren spiller enn at Martinsen spiller. Landgren og Valencia sliter med lyskestrekk og begge trente alternativt i går. Landgren på sykkel og Valencia med lett løping. Martinsen har strekk i leddbånd i kneet. Holm regner dem med at er tilbake.
Slik det ser ut nå så blir det Rafn på høyreback
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Slik det ser ut nå så blir det Rafn på høyreback
Hvorfor ikke Hansen?
Rafn var ihvertfall bedre enn Hansen mot Aalesund, selv om ingen av dem var gode.
Er Ola Lønn Jenssen milevis unna å holde back-nivået til Hansen eller Rafn?
Opprinnelig postet av Plankekæll
Er Ola Lønn Jenssen milevis unna å holde back-nivået til Hansen eller Rafn?
Hvis så er tilfelle så er det meget trist.
Kamp vi skal vinne.Noen jeg har tro på at vi gjør,med Tarik tilbake......han er nok revansjesugen,og gutta vil vise seg fram for publikum.
Bare en ting litt off topic:
Det er helt ok med en debatt ang det siste gule kortet til Ole Jørgen H. Men jeg vil etterlyse en ting,som i slike situasjoner,kan gå i fordel SPILLEREN-nemlig KROPPS-SPRÅK.
Jeg ser kampene på tv,og jeg ser ofte at spillere har et utrolig negativt kropps språk- grinete,henda i siden,sure ansikter ,oppgitthet når man ikke får frispark, slår ut med henda i retning dommer.
Her kommer mitt poeng: Jeg er 100% sikker på at hvis man viser POSETIV kropps språk,så vil de situasjonene som er 50/50 gå i din favør. Et smil,en klapp på skuldra,en unskyldning......skal ikke mye til. Jeg sier alltid til Jabby: keep up good work,and be posetiv. Ikke det at jeg har noe 'ansvar' for at han er vært drit-bra de siste kampene,men se på kropps språket til Jabby...ta en kikk i neste kamp...her har mange noe å lære.
Tarik var ille ifjpr,men har bedret seg veldig iår-men har mere å hente......Ole Jørgen H,har gjentatte ganger iår,hatt negativt kropps språk imot dommerne. Få fokus på det som er gratis. Vi trenger alt og alle gode ting om dagen....fokus på POSETIVT KROPPS SPRÅK..både til med-motspillere,dommere og publikum.
Skrevet på eget ansvar---ikke kritikk..bare noen tanker og ideer:)
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 21 jul 12, 12:14
Endret: 21 jul 12, 12:16
Endret av: Rey
Antatt lag i følge F-B:
Knudsen
Landgren - Horn - Strømsborg - Dahl Hagen
Rafn - Ramberg - Jabbie - Ruud Tveter
Hussain
Elyounoussi
Etter å ha overvært trening i går så er jeg enig i det laget. Rafn var veldig positiv på trening i går, men ga seg halvveis ut i formasjonstreningen. Da gikk Hansen inn på venstre og Ruud Tveter over på høyre.
Jabbie viste dessverre litt av det han har vist i kamp i det siste også. Holder for lenge på ballen og får brudd i mot. Som Horn så treffende sa: Jabbie, you can't use five touches there. Håper han peller av seg det snart.
Ellers var alle spillere med på trening i går med unntak av Dure. Av juniorer så var Aasheim og Lønn Jenssen med av utespillere samt jr. keeper (aner ikke navn). Fikk dessverre ikke noe inntrykk av serberen.
The colour of her eyes
Opprinnelig postet av Rey
Ellers var alle spillere med på trening i går med unntak av Dure. Av juniorer så var Aasheim og Lønn Jenssen med av utespillere samt jr. keeper (aner ikke navn).
Hvordan klarer guttungene seg sammen med de voksne?
Helt greit. Det er jo ikke første treningen de er med på, men jeg fulgte ikke spesielt med på dem. Gjorde seg ikke bort i hvert fall.
The colour of her eyes
Spørsmålet er vel heller hvordan var intensiteten på treninga, synes det har vært laber innsats hjemover de siste kampene. Jogger tilbake og blir kontret i senk. Er spiriten tilbake?
Heia FFK
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 21 jul 12, 18:35
Endret: 21 jul 12, 18:35
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av Lex
Spørsmålet er vel heller hvordan var intensiteten på treninga, synes det har vært laber innsats hjemover de siste kampene. Jogger tilbake og blir kontret i senk. Er spiriten tilbake?
Ryktes at det har vært veldig gode treninger den siste uka, så det lover jo godt før morgendagens skjebnesvangre oppgjør mot Hønefoss. Amundsen har også fortsatt terpingen på kantspill - noe som har vært helt fraværende de siste årene. Det er vel også en av grunnene til at serberen er her på prøvespill.
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Idag blir det 9 mot 11 på matta.. Trygve Kjensli som dømmer!
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
24.08.2010 :)
Må virkelig det jævla laget få en i ræva hver jævla kamp før de kanskje våkner? Hva med å trå til skikkelig fra start i steden for feriefotball i hvilemodus?
Dette er skremmende dårlig-----ikke noe guts..taper dueller,og har selvfølgelig dommer avgjørelser imot oss. Dette er desverre nesten ikke Adeco nivå engang.
uff og uff..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
24.08.2010 :)
For en ræva omgang. Jeg fatter ikke hvorfor de ikke kan våkne før de får en i ræva. Det skjer jo nesten hver eneste kamp. Jeg har begynt å puste ut når det kommer en baklengs, for da vet jeg at laget våkner litt mer. Jo tidligere baklengsmål, desto bedre.
jeg er redd vi ikke klarer oss om det ikke forandrer seg. tenker da på spillet og laget
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914