Kamptråd: Haugesund-Fredrikstad
Tror vi trenger 7 poeng til,og de får vi imot Brann og Odd hjemme+ uavgjort mot Sandnes. Kan også være at Molde er seriemestere før møte med oss i siste runde,noe som 'kan' bety at vi kan håpe på 3 poeng der også.(Tripic blir matchvinner)
Sandnes ulf har igjen å spille mot Rosenborg(B) FFK(H) Tromsø(H) Hønefoss(B) Strømsgodset(H) AAlesund(B)
Sogndal har igjen: Viking(B) Aalesund(H) VIF(H) Stabæk(B) Brann(H)
Vi har igjen: Brann(H) Sandnes ulf(B) Odd(H) RBK(B) Molde(H)
Jeg tror vi bør og må ha 9 poeng på de 3 første kampene for å være sikkre!
---------------------------
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Vil si Ulf har igjen et verre program enn oss. De har to av gullkandidatene, en hjemme og en borte (som oss), men i tillegg Tromsø, Hønefoss og Aalesund (to av dem borte). Vi har i tilsvarende kamper Brann og Odd. Men så har jo ulferne hjemmebane i den innbyrdes kampen.
Vinner vi bortekampen mot Ulf og én av hjemmekampene, tror jeg vi unngår direkte nedrykk. Men skal vi unngå kvalik må vi nok ha mer - kanskje ni poeng, som du antyder.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 08 okt 12, 16:46
Endret: 08 okt 12, 16:48
Endret av: keiko99
om det er vi som skulle havne på kvalik da møter vi kun vinneren av en av dem 4 lagene i Adecco ?
hvem vil vi helts møte ?
hvorfor nevner ingen LSK.. dem er også med i bunnstriden ?
odd er også det...
jeg mener det står mellom:
Sandes-ulf,FFK,Sogndal,LSK og Odd.... Stabæk har rykket ned
Håpet er en risiko man må ta.
Aaahh, dette blir tøffere en jeg håpet.. Taper vi for Brann har vi et problem. Det ender vel med kvalik mot møkkalaget 08 i beste fall, og det vet vi kan gå alle veier :-(
Heia FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914