Kamptråd: Sandes Ulf-FFK, Lørdag 27. Oktober
Jeg er enig med Haarek, vi rykker ned fordi vi har solgt/gitt bort stort sett alt vi har av kvalitet. De spillerne og trenerne vi har igjen bør ikke få pepper siden de gjør så godt de kan. Vi er ikke bedre.
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 27 okt 12, 19:35
Endret: 27 okt 12, 19:36
Endret av: Knuty
Dette går så fint så, vi har jo superspissen Vidar...
Edit: Vi har ikke det engang, han går ut. DA er det kjørt..
Opprinnelig postet av A9$h
Trond Amundsen...Vær så snill å gå av! Du får ikke dette laget til å prestere i det hele tatt...
Enig.. Få inn Roar Johansen fra "den andre byen". La han bygge opp ett nytt lag i Adeccoen..
---------------------------
Tippeligaen 2012!! Go FFK!!
Opprinnelig postet av Stoni
Enig.. Få inn Roar Johansen fra "den andre byen". La han bygge opp ett nytt lag i Adeccoen..
Mannen som smurfene selv ikke ønsker lenger? Han kommer sikkert til å ta oss til uante høyder.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Ikke klag på Amundsen, han fortjener heller skryt for at han ikke har gitt opp og sluttet. Han ønsket å være spillerutvikler og endte med hovedtreneransvaret for et lag som er sjangseløst og en klubb som er konk.
Opprinnelig postet av Tøfflus
Mannen som smurfene selv ikke ønsker lenger? Han kommer sikkert til å ta oss til uante høyder.
Er vei den beste vi kan få til en billige penge, for penger har vi jo ikke. Hvertfall ikke i Adecco dassen.
Hvorfor i hellvette slår screcovic eller hva faen han heter dødballer?
Er vei den beste vi kan få til en billige penge, for penger har vi jo ikke. Hvertfall ikke i Adecco dassen.
Men er det da noe poeng i å bytte trener?
- Sir Alex Ferguson
Opprinnelig postet av Tøfflus
Men er det da noe poeng i å bytte trener?
Sikkert ikke.......
hvilke lag møter vi i adecco ?
gazzkammer unt testikkelknauzer
5-1.......
Håpet er en risiko man må ta.
5-1 til middelmådige Sulf i årests viktigste kamp
Opprinnelig postet av Erikk
Ikke klag på Amundsen, han fortjener heller skryt for at han ikke har gitt opp og sluttet. Han ønsket å være spillerutvikler og endte med hovedtreneransvaret for et lag som er sjangseløst og en klubb som er konk.
Ikke at jeg klager på ham,men han valgte vel selv å si ja til og bli hovedtrener.
I tilfelle dette var ment ironisk:
Vennligst forklar hvordan Roar Johansen skal få mer ut av dette laget enn Trond Amundsen.
Jeg våger å påstå at selv ikke Knut Messias Eggen hadde fått særlig mer ut av dagens mannskap enn det vi har sett i år. Hvis vi ikke går konk, men får beholde dagens mannskap, kommer vi ikke til å være en klar opprykksfavoritt i Adeccodassen 2013.
- Sir Alex Ferguson
Opprinnelig postet av lordofwhat
hvilke lag møter vi i adecco ?
Ikke Pæddekummen 08 iallefall for de klarer iallefall å sanke poeng!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Nydelig spill av Ulferne, 5-1.
Fullt, fullt fortjent seier - helt uavhengig av den feilaktige straffa.
Dette FFK-laget har betydelig større problemer enn en dårlig dommeravgjørelse i dag. Straffa gidder i alle fall ikke jeg irritere meg over. Personlig hadde jeg ingen tro på poeng på 2-1 heller, men selvsagt kan om-hvis-kanskje-men-teorier brukes til å legge skylden på tapet over på Edvartsen. Det skal i alle fall ikke jeg gjøre.
Opprinnelig postet av Welhaven
Ikke Pæddekummen 08 iallefall for de klarer iallefall å sanke poeng!
De klarte det ikke i samme grad i fjor. Det er forskjell på TL og Dassen.
- Sir Alex Ferguson
Opprinnelig postet av Knuty
Nydelig spill av Ulferne, 5-1.Fullt, fullt fortjent seier - helt uavhengig av den feilaktige straffa.
Dette FFK-laget har betydelig større problemer enn en dårlig dommeravgjørelse i dag. Straffa gidder i alle fall ikke jeg irritere meg over. Personlig hadde jeg ingen tro på poeng på 2-1 heller, men selvsagt kan om-hvis-kanskje-men-teorier brukes til å legge skylden på tapet over på Edvartsen. Det skal i alle fall ikke jeg gjøre.
Vennligst les dette Tøfflus.
Opprinnelig postet av Erikk
Er du seriøs? Så fordi han ikke har sluttet eller gitt opp så er det greit?
Han tok imot stillingen og viste nøyaktig hvordan det lå ann med klubben. Sier man ja til et ansvar, så sier man ja fordi man tror man er rett mann for jobben og fordi man har det som skal til.
Har aldri hørt om en trener eller hvem som helst ellers i arbeidssektoren at man får beholde en stilling fordi man ikke har gitt opp eller sluttet selv.
PS: Han hadde en kontrakt som spillerutvikler, stod nok ikke noe der om at han MÅTTE ta hovedtreneransvaret hvis Aune sluttet, så kom igjen.
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av Oleg
Opprinnelig postet av Knuty
Nydelig spill av Ulferne, 5-1.Fullt, fullt fortjent seier - helt uavhengig av den feilaktige straffa.
Vennligst les dette Tøfflus.
Vennligst kjøss katta.
- Sir Alex Ferguson
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914