Overgangsrykter vinteren 2012/2013
Vi er godt representert her:
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article259024.ece
mulig feil tråd dette......
Opprinnelig postet av hasse33
Vi er godt representert her:
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article259024.ece
mulig feil tråd dette......
Mye rart der. Er man en flopp når forventningene er lik null? Mads Hansen og Dahl Hagen på benken på flopplaget? Ingen hadde vel forventninger til de to? Da er de etter min mening heller ikke flopper.
Opprinnelig postet av Kai Roger
-Har virkelig Mads Hasen svart til forventningene? Ja..han scora i ålesund,da vi vant 1-2 i åpningen,i snøvær...ellers har han IKKE gjort stort etter min menong....han er sikker flink til å be folk på kaffe,og finne på 'fanterier' når de ligger borte på hotell.....men nå har han jaggu hivd seg på den BLOGG bølgen også........vell..han gjør vell ikke dette for å fremme FFK's merkevarebygging vel?
Jeg synes Mads Hansen virkelig MÅ VISE NOE I 2013.....Hvis han ikke skjerper seg i 2013,tror jeg han reiser tilbake til 3050 til sommeren,,,ja,,kansjje allrede i januar...hadde vært best for han
Helt enig! Mads Hansen burde ha fokus på banen neste år, ikke alt tullet han driver med utenfor banen! Kvisvik var en slik klovn, forskjellen er at han leverte på banen også. Da er det lettere å aksepere tull utenfor banen.
La nå mannen drive med blogg hvis han syns det er stas på fritida! Tror ikke sjefen din bryr seg så veldig hva du driver med etter du har stempla ut! Blir for dumt å legge skylda på at han ikke presterer på banen fordi han skriver noen ord hver dag på en nettside!
---------------------------
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Opprinnelig postet av endre
La nå mannen drive med blogg hvis han syns det er stas på fritida! Tror ikke sjefen din bryr seg så veldig hva du driver med etter du har stempla ut! Blir for dumt å legge skylda på at han ikke presterer på banen fordi han skriver noen ord hver dag på en nettside!
Hehe.. Støttes 100%. Han er jo en profesjonell fotballspiller med profesjonell kontrakt. Hadde bloggingen ødelagt for jobben hans, så hadde han vel lagt det på hylla. Hadde han derimot tjent som Fotballfrue så skjønner jeg grunnen til bekymring!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av Welhaven
Hadde bloggingen ødelagt for jobben hans, så hadde han vel lagt det på hylla.
Vet ikke hva som har ødelagt for jobben hans, men at han har vært elendig i FFKdrakt er det vel ingen som er uenige i.
Da får du heller skrive det da, istedenfor å synse om at hobbyen hans (som forøvrig har mange lesere, og som igjen gir positivt utslag mot klubben vår) ødelegger for hans prestasjoner.
Nei, hans prestasjoner har ikke vært oppe til par, men at hans spillopper virker positivt på spillergruppa levner jeg ingen tvil om!
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Nei, hans prestasjoner har ikke vært oppe til par, men at hans spillopper virker positivt på spillergruppa levner jeg ingen tvil om!
Så bra! Da får vi håpe han fortsetter slik neste år også.
Kai Roger
Ble medlem: 11 mar 10
Lagt til: 27 nov 12, 14:39
Endret: 27 nov 12, 14:46
Endret av: Kai Roger
Roar Johansen ny trener i Ull/Kisa.
http://www.tv2.no/sport/fotball/ullkisa-vurderte-tore-andre-flo-signerte-roar-johansen-3934307.html
Første spiller inn: Ola Lønn Jensen med en treårskontrakt
Noe annet enn at han fikk sjansen skulle egentlig bare mangle.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
kjempe artig at de signere en så lokal gutt
er det ikke flere unge gutter i distriktet som bør få tilbud??
Hødds cuphelt og keeper Ørjan H. Nyland har signert for Molde på en 3-års kontrakt.
Nå har altså Molde 3 meget gode keepere i stallen (Bugge Pettersen, Söderberg og Nyland), og én av disse vil mest sannsynlig enten bli solgt eller lånt ut. Bugge blir ikke lånt ut, men kan bli solgt. Söderberg er etter min mening bedre enn Bugge, og er altfor god til å bli tredjevalg i Molde. Det samme kan sies om Nyland.
Slik jeg ser det er sannsynligheten størst for at Ole Söderberg blir lånt ut, og da bør FFK være på banen. Vi må ihvertfall forhøre oss. Söderberg er bedre enn Masalin. Söderberg velger nok uansett et bedre lag enn FFK neste år, men ingenting må være uprøvd.
Det kan jo hende at Nyland fortsetter ett år til i Hødd også, og kommer til Molde foran 2014-sesongen etter at kontrakten til Bugge Pettersen går ut.
Hvor har det blitt av alle de lovende juniorgutta vi hadde og alle "nesten gutta" som gikk til Kvik/Halden ol?? Adecco`n må jo være en glimrende plass å få spilletid og prøve seg ut på det nivået...
Hva med å se på islandske markedet? El har de blitt alt for dyre?
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Christian Berg? Eller er han for gammel? Litt rutine og litt ferskt ungt hadde vært no :)
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
24.08.2010 :)
Christian Berg fyller 35 år 17. mai neste år.
Spilte 22 kamper og scoret 3 mål for et ganske dårlig Glimt-lag i år.
Dette er en spiller jeg absolutt IKKE kunne tenke meg tilbake pga alder og økonomi.
Er det et lite håp om en Brenne tilbake?
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914