ranking på siffertips
hvorfor er det ikke noe ranking på siffertips i år?
morten
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 10 mai 13, 19:37
Endret: 10 mai 13, 19:40
Endret av: morten
Fordi oppdateringen ikke er helt automatisk, og vi har rett og slett glemt det. Skal være i orden nå, og jeg skal sørge for at det blir gjort resten av sesongen også.
Oppdatert: Det er noe småkrøll med javascriptet som genererer grafene, men det skal få ordnet så fort jeg har tid.
---------------------------
"When in doubt, choke'em out"
Slåssing på gata er for aper - mennesker slåss i bur!
Hei!
Hva skjer med oppdatering her? Står fortsatt på runde 15...
Nå har den stoppet på runde 26....
Opprinnelig postet av Vedahl
Nå har den stoppet på runde 26....
Tror jeg kåla det til på slutten, så du kan nok bare rekke armene i været
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Tror jeg kåla det til på slutten, så du kan nok bare rekke armene i været
OK. Førsteplass tre år på rad da! Skal jo nesten ikke gå an å være så god ;)
Og da er det bekreftet. Gratulerer!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Tre år på rad? Ikke værst. Gratulerer
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
arte et labore
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 16 nov 13, 14:22
Endret: 16 nov 13, 14:23
Endret av: arte et labore
Skal jo nesten ikke gå an å være så god ;)
Ja, jøss, "gratulerer" så mye med å ha tippet enten 2-1 eller 1-2 i samtlige kamper denne sesongen (altså ikke en eneste kamp som er tippet uavgjort), flere av rundene ved bare å ha satt 2-1 til hjemmelaget. Det tror jeg noe alle kunne ha klart uten å si at de er så veldig gode av den grunn. Det er vel noe av det som har ødelagt siffertipset også, i år så var det tolv stykker som var med.
Bare for å gjenta meg selv fra tidligere år: Feig sannsynlighetsberegning kaller man det, og har lite med å tippe å gjøre, bortsett fra å se hvem som er favoritt og så sette 2-1 som resultat på favoritten. Så, jo, aboslutt, "gratulerer".
Fra 106 som var med på siffertipset i større eller mindre grad i 2009, så forsvant halvparten innen 2011, så ned til 29 i fjor og nå hele 12 i år. Kanskje bare å legge ned hele greiene?
Opprinnelig postet av arte et labore
Skal jo nesten ikke gå an å være så god ;)Ja, jøss, "gratulerer" så mye med å ha tippet enten 2-1 eller 1-2 i samtlige kamper denne sesongen (altså ikke en eneste kamp som er tippet uavgjort), flere av rundene ved bare å ha satt 2-1 til hjemmelaget. Det tror jeg noe alle kunne ha klart uten å si at de er så veldig gode av den grunn. Det er vel noe av det som har ødelagt siffertipset også, i år så var det tolv stykker som var med.
Bare for å gjenta meg selv fra tidligere år: Feig sannsynlighetsberegning kaller man det, og har lite med å tippe å gjøre, bortsett fra å se hvem som er favoritt og så sette 2-1 som resultat på favoritten. Så, jo, aboslutt, "gratulerer".
Fra 106 som var med på siffertipset i større eller mindre grad i 2009, så forsvant halvparten innen 2011, så ned til 29 i fjor og nå hele 12 i år. Kanskje bare å legge ned hele greiene?
Bitter i dag?
Oi, visste ikke at siffertipset fortsatt eksisterte engang jeg.
Jaja, uansett er siffertips noe av det mest kjedelige som er på supportersidene.
Stått opp med feil fot i dag, Blackburn? Smil og vær glad.
arte et labore
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 16 nov 13, 15:01
Endret: 16 nov 13, 15:02
Endret av: arte et labore
Opprinnelig postet av Oleg
Bitter i dag?
Nei, var ikke engang med i år. Det er selvsagt helt lovlig å gjøre det på den måten, men det er ikke rart siffertipset oppleves som kjedelig med få deltagere når det er dette som kreves for å vinne. Tenk om alle gjorde det på den måten. Hadde sikkert klart en topp fem-plassering hvis jeg i før sesongen startet hadde satt alle hjemmekampene til 2-1 jeg også.
Det blir nesten som å bruke juksekoder på spill, og hvor morsomt er det i lengden?
Da må jo reglene for konkurransen forandres.
Hvem melder seg frivillig? Ikke jeg.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914