Husk meg
Brukernavn
Passord

Stian som venstreback mot Ørn-Horten

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 mai 03, 20:30
Ser at Stian agerte venstreback mot Røa. Er dette med tanke på å bruke han som dette også på A-laget, eller er all trening verdifull trening for Narvik ekspressen?
Noen tanker om dette?
Backrekka vil få en verdifull tilvekst til hodespillet der bak:fun:

---------------------------

Macka fra start!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 13 mai 03, 20:40
Han har vel såvidt spilt litt der før, uten videre hell. Synes det blir helt feil å bruke han der selv om Vebjørn Hagen ikke har innfridd. Stian har sine kvaliteter offensivt, og det blir meningsløst å ha ham på banen i en defensiv utgangsposisjon. Håper og tror dette kun er for å få kamptrening i gutten. FFK trenger også Stian Johnsen på venstrekanten, han har vært savnet. Laget har mistet en dimensjon offensivt i form av breddehold og vingspill når han har vært ute.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 mai 03, 10:10
Jeg bare håper Stian ikke har trent for mye styrke mens han har vært skadet, slik at han har mistet rykket han hadde i fjor. Vi ser jo alle hvordan rykket til solskjær har forsvunnet etter den første sesongen i United?
Jeg har ikke sett noe bra spill fra Stian i obligatoriske kamper, men så har han sannelig heller ikke fått noen baller å jobb med heller.
Vebjørn Hagen, jeg vet du leser dette så jeg vil bare si ifra: Nå slutter du å legge alle "Bjørnebye"-passningene på hodet til motstanderenes midtstoppere, og varierer med litt LFBPV (Lange Flate Ballær På Vingane). Melo stod jo helt alene på venstrekanten halve andre omgang. Jeg synes ikke han får muligheten til å innfri engang!!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 14 mai 03, 12:20
Stian hører hjemme på kanten han, forann! Da kommer farta hans og balansen hans til best utrykk!

Vi savner deg, Stian! Sørg for å komme raskt tilbake i samme / bedre form som du var i innspurten i fjor!

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 14 mai 03, 12:57
Stian må spille framme, hadde ikke følt meg trygg med han på venstrevback... hehe :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914