Kamptråd:FFK - RANHEIM , lørdag 21/9 15:30
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 17 sep 13, 12:22
Endret: 29 sep 13, 11:17
Endret av: Rey
Dommer: Martin Lundby, Bøverbru IL
Assistentdommer 1: Øystein Simon Ytterland, Valder IL - Fotball
Assistentdommer 2: Philip Askjer, Eik IF Tønsberg
Dommerveileder: Johnny Westby, Berg IL
Kampdelegat: Jan Roger Henriksen, Norge - Fotball
vi kan om vi vinner denne henge oss med i toppen, men da må denne vinnes..
---------------------------
Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe
Vinner vi denne så kan faktisk Bodø/Glimt sikre opprykket førstkommende søndag. Da kan vi jo håpe de møter oss stinne av bløtkake og champagne.
Ranheim har kun en seier på sine siste fem kamper, borte har de tre strake uten seier. De har - nær sagt som vanlig - hatt en sterk vårsesong for så å dabbe av etterhvert. Det er absolutt mulig å vinne denne kampen, og gjør vi det så kan vi være med i kampen om kvalikplassene. Det hadde jo vært gøy.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Opprinnelig postet av Tøfflus
Vinner vi denne så kan faktisk Bodø/Glimt sikre opprykket førstkommende søndag. Da kan vi jo håpe de møter oss stinne av bløtkake og champagne.
Ranheim har kun en seier på sine siste fem kamper, borte har de tre strake uten seier. De har - nær sagt som vanlig - hatt en sterk vårsesong for så å dabbe av etterhvert. Det er absolutt mulig å vinne denne kampen, og gjør vi det så kan vi være med i kampen om kvalikplassene. Det hadde jo vært gøy.
Jeg har øyna en mulighet for en "verdig avslutning" på sesongen: Hvis vi kommer på en kvalikplass kan vi få et par bra matcher på høsten med litt nerve og innsats, og ditto god følelse før neste sesong.
Vi hadde trengt en aldri så liten sportslig opptur, vil jeg påstå, etter alle de utrolig, ufattelig forsmedelige tapene iår, spesielt på hjemmebane.
FFK-Ranheim: 5-0 !!! Endelig løsner det......!!!!!
Håper på samme lag som sist med unntak av spissplassen. Der må en ny komme inn. Momo eller Westgaard for eksempel. Stene er jo helt utafor og har vært det lenge synes jeg. Nesten så man synes synd på fyren.
Innerst inne er vi røde alle mannn
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Med tanke på skadehistorikken til Momo nylig, tror jeg det er greit at han blir sittende på benken.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Sant det, men noen andre enn stene på topp er å foretrekke, men det er min mening da :)
Innerst inne er vi røde alle mannn
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Haraldur Bjørnsson
Vidar Martinsen - Lars Grorud - Kevin Durè - Haitam Aleesani
Simen Rafn - Khalifa Jabbie - Julius Adaramola
Simen Standerholen - Robert Stene - Rozhat Shaswari
Innbyttere:
Markus Stige - Hans Erik Ramberg - Håvard Åsheim - Filip Westgaard - Ludvig Begby-Ole Strømsborg og Momo Gueye
Knuty
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 21 sep 13, 15:17
Endret: 22 sep 13, 19:17
Endret av: Knuty
.
1-1 er for dårlig
jeg ønsker meg ikke lars grorud vidre i FFK neste sessong.. alt for svak og finner på alt for mye rart
jeg er ikke noe fornøyd med stene heller... syns han virker daff ut
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 21 sep 13, 17:57
Endret: 21 sep 13, 18:02
Må bare gjenta meg selv. Shaswari må trene mer på å score mål. Spesifikt å treffe innenfor lengstrehjørnet. 4-0 skulle det vært i dag før det ble 1-1. Den siste av de store sjansene var jo utrolig fint forarbeid av han også.
Neste kamp slipper du ihvertfall Stene, Keiko. Da er han suspendert på grunn av tre gule kort. Samme er Adaramola
The colour of her eyes
Egentlig en solid kamp av FFK i store perioder. Vi har full kontroll på et baktungt Ranheim. I perioder er det mye dårlig pasningsspill, men vi er det klart beste laget i dag.
Uttellingen til Shaswari er dårlig. I dag kunne han hatt 3-4 mål. Han burde hatt 3. Når det er sagt var han den klart beste av de tre lengst frem på banen. God kamp.
Igjen må jeg bare få gratulere Lars Grorud med en slett kamp. Slurvete pasninger, ute av posisjon, kjefter og smeller på alle, og i tillegg pådrar han seg et helt håpløst idiotisk gult kort. At denne mannen også er kaptein på skuta er bare flaut.
Er Robert Stene sjuk eller skadet eller noe? Han jogger jo bare rundt utpå der i nok en kamp. Det er jo ikke kamp om spissplassen, så det holder jo for å være på laget. Men vil han spille fotball og score mål om dagen? Jeg skjønner ingenting av det han driver med.
Nå fremover vil karantene komme på løpende bånd. Adaramola og Stene må stå over mot Kristiansund, og vi har nå 7-8 mann i faresonen med to gule kort hver seg. Endel av disse er skadet, så det tredje gule kommer nok ikke på en stund uansett. Jeg er spent på å se benken mot Kristiansund. 3-4 spillere kanskje?
Min børs:
Björnsson 5 - Martinsen 5, Grorud 3, Duré 5, Aleesami 5 - Adaramola 4, Jabbie 4, Rafn 5 - Shaswari 5, Stene 3, Standerholen 4.
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 21 sep 13, 19:09
Endret: 21 sep 13, 19:10
Opprinnelig postet av Plankekæll
Er Robert Stene sjuk eller skadet eller noe? Han jogger jo bare rundt utpå der i nok en kamp. Det er jo ikke kamp om spissplassen, så det holder jo for å være på laget. Men vil han spille fotball og score mål om dagen? Jeg skjønner ingenting av det han driver med.
Hodet hans er ikke på riktig plass, noe man kan se av en artikkel i Adresseavisen før dagens kamp. Der sier han at FFK ikke har blitt klubben han håpet på og at han er usikker på om han fullfører kontrakten.
Jabbie virket heller ikke å ha hodet på rett plass i dag. Veldig usikker i dag syns jeg og brukte veldig lang tid på å spille fra seg ballen. Når hanb da spilte fra seg ballen ble det stort sett bakover fordi alle løpene og initiativene fra medspillere for lengst hadde stoppet opp.
Rafn var igjen positiv og legger ned en kjempejobb. Viktig å få med han til neste år også. Ikke bare Standerholen og Masalin.
The colour of her eyes
Ikke på nett
The colour of her eyes
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 21 sep 13, 19:42
Endret: 21 sep 13, 20:46
Endret av: Plankekæll
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av Plankekæll
Hodet hans er ikke på riktig plass, noe man kan se av en artikkel i Adresseavisen før dagens kamp. Der sier han at FFK ikke har blitt klubben han håpet på og at han er usikker på om han fullfører kontrakten.
Hvis det er tilfelle kan man plassere han på benken resten av sesongen. Da er det bedre å bruke etterhvert skadefrie Solberg og Momo. Stene er ikke god nok pr dags dato uansett. Men å spille så dårlig som han gjør for øyeblikket vekker ikke akkurat interessen fra andre klubber heller. At han er 31 år neste sesong taler også imot han.
Jeg tipper han spiller Adeccoliga for Ranheim neste sesong, og det er kanskje like greit.
Dette bildet ble lagt ut på en FFK-Facebookside av en eller annen:
Feil idømt corner som fører til angrep på keeper hvor Ranheim scorer. Nok en gang taper vi poeng på en udugelig dommer. Når det gjelder Simen Rafn synes jeg han blir bedre og bedre, mot Ranheim mener jeg han var banens beste spiller. Roshat jobber og står på hele kampen og endelig scorer han også, jeg håper de gir han mye avslutningstrening for det kan bli mange flere mål på han hvis han hadde tatt bedre vare på sjangsene. Generallt synes jeg laget jobber bra, men vi sløste med sjangser og hadde nok en gang en udugelig dommer som ødela.
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 22 sep 13, 10:06
Endret: 22 sep 13, 10:06
Endret av: keiko99
vi klarer ikke og drepe kampen... kan takke oss selv + at vi har enkelt spillere som ikke gir maks desverre
Tøfflus
Ble medlem: 06 jun 07
Lagt til: 22 sep 13, 10:15
Endret: 22 sep 13, 10:17
Endret av: Tøfflus
Opprinnelig postet av Rey
Må bare gjenta meg selv. Shaswari må trene mer på å score mål. Spesifikt å treffe innenfor lengstrehjørnet. 4-0 skulle det vært i dag før det ble 1-1. Den siste av de store sjansene var jo utrolig fint forarbeid av han også.
Eventuelt skyte i nærmeste hjørne når keeper går tidlig eller vinkelen er spiss. Slik som på begge de to store sjansene hans i 2. omgang. På den han svidde i første var det riktig å forsøke langhjørnet.
Stene må gjerne dra hjem til Ranheim ved sesongslutt. Riktignok er han vår toppscorer, men det ser ikke ut som han kommer til å score mer i år. Slik han har spilt i de siste to-tre hjemmekampene kunne vi like gjerne spilt uten spiss.
Er enig med Erikk i at Rafn var vår beste i går. Han turte å utfordre backene gang på gang, og jobbet stenhardt (se og lær, Stene) for å vinne igjen ballen ved flere anledninger. Synes også Simen II var positiv.
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Stene har ikke blitt den spilleren som FFK håpet på........
Fytti katta så lite energi dette her gir!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914