Kamptråd:FFK - RANHEIM , lørdag 21/9 15:30
Har du sett reprise? fra der jeg sto (på motsatt side av banen) så det også slik ut for meg, men umulig å si noen sikkert når man sitter 120 meter unna.
Og vi skal ikke lengre enn til forige hjemme kamp når vi fikk et gratis mål.
Men må inrømme att det er utrolig mye rar dømming i adecco, eneste dem er påpasselige med er hvor de døballene skal taes fra, blir alltid vinket lengre frem,tilbake,mot venstre eller mot høyre..... dem skal alltid prike, selv på helt ufarlig plasser.
Men vi for nesten ta til takke med disse dommerene, ikke noe bedre å få edwartsen med fløyta i munn ;P
Opprinnelig postet av malurt
Har du sett reprise? fra der jeg sto (på motsatt side av banen) så det også slik ut for meg, men umulig å si noen sikkert når man sitter 120 meter unna.
Jeg har sett reprise. Det var ikke hjørnespark. Ranheim-spilleren header ballen ut. Når det først blir corner er jo målet greit. Jeg synes ikke det er noe angrep på keeper i feltet.
Men det er jo ikke der vi "taper" denne kampen. Vi må rett og slett sette sjansene våre. Det er rett og slett for dårlig å brenne 3-4 100%-sjanser. Måten Shaswari kommer seg til disse sjansene på er veldig bra, men han må score. Da er det jo morsomt at det målet han scorer kommer av en gedigen forsvarstabbe av Ranheim-stopperen...
Hadde bare Stene også hatt litt av den innsatsen til Shaswari....
Opprinnelig postet av b-tribunesliter
Stene har ikke blitt den spilleren som FFK håpet på........
Stene med litt selvkritikk og litt roing i dette intervjuet med Fredriksftad Blad.
---------------------------
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914