Treningskamp FFK - Ranheim 27.02.15
Kl1800
Spent på lagoppstillingen, bruker de Burgos og Kjelsrud sammen på banen og i såtilfelle hvordan?
Er det overføring på Radio Fredrikstad eller bare på netttv?
---------------------------
Svaberget for alltid!
Jens G Best
Ble medlem: 03 jul 07
Lagt til: 27 feb 15, 17:35
Endret: 27 feb 15, 17:36
Endret av: Jens G Best
FFK (4-4-2): Masalin - Lønn Jenssen, Sansara, Straith, Rafn - Olsen, Adaramola, Nazari, Begby - Nystrøm, Kjelsrud Johansen
Benken: Jensen, Thun, Berg, Hart, Westgaard, Åsheim, Shaswari, Burgos
Fra hjemmesidene. Det er altså satt opp en 4-4-2?
Svaberget for alltid!
lamangatv.com sender kampen. Koster nesten en hundrelapp og det mistenker jeg at det ikke er verdt. Vet ikke hvordan produksjonen er, men antar nesten at det er en en-kamera produksjon.
4-4-2 er vel det vi har spilt lenge. 4-4-1-1 er jo en avart av 4-4-2.
Rafn spiller på venstreback. Usikker på hva jeg syns om det. På en side er det positivt at Lønn får spille i sin posisjon, men på en annen side syns jeg det er synd at Rafn blir flyttet så mye rundt.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Jens G Best
Ble medlem: 03 jul 07
Lagt til: 27 feb 15, 17:50
Endret: 27 feb 15, 17:54
Endret av: Jens G Best
Hmmm... jo kanskje. Jeg har tenkt på det som 4-2-3-1, men det kan jo forsåvidt være en 4-4-1-1 også om man teller litt annerledes. Var egentlig mest spent på om de bruker to likestilte spisser og både Kjelsrud og Burgos men det er vel lite trolig at de går over til det med det første.
Sitter på elendig internet i Karibien og gidder ikke betale 100 kr for en hakkete enkamera produksjon nei...
Svaberget for alltid!
Jeg hadde faktisk ryddet av tid for å se kampen i kveld, men 89 kroner for en treningskamp mot Ranheim? Eh, nei... da finner jeg på noe annet.
Ser ut som tidligere kamper ligger ute gratis. Da får vi sett den i opptak i tilfelle
The colour of her eyes
Seier og god kamp igjen. Kjelsrud scorer igjen og blir matschvinner.
Fornøyd med kampen. Men stusser litt på hvorfor Burgos ikke får spille idag?Nystrøm fikk spille hele kampen uten å imponere så mye. Kan det være at Wibe Lund vil la Nystrøm få hel kamp idag og Burgos i neste?
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 01 mar 15, 15:12
Endret: 01 mar 15, 15:16
Endret av: Rey
Høydepunkter og hele kampen er lagt ut på lamangatv.com
Overraskende bra produksjon
The colour of her eyes
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914