Husk meg
Brukernavn
Passord

Er det virkelig nødvendig med 4`er backrekke?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 mai 03, 10:52
Når vi ser på kampene som har vært spilt hittil (jeg har bare vært på hjemmekampene), så har jo de fleste av målsjansene imot kommet på grunn av dårlig press i midtbaneleddet eller feil i midtbaneleddet. Når vi i tillegg sliter med gjennvinninger mot etablert forsvar så kan jeg ikke la være å tenke at FFK skulle ha trent på en 3-5-2 som alternativ formasjon, med Melo som offensiv midtbane/hengende spiss eller Stian som "venstre" spiss.

Da blir ønskeoppstilling:

Forsvar:
Czwartek ToreP Trondsen

Midtbane:
Helland Risholt

Bjørnar Söder
Melo

Angrep:
LarsP Ringberg


Eller:

Forsvar:
Czwartek ToreP Trondsen

Midtbane:
Helland Risholt

Bjørnar Söder Stian
Angrep:
LarsP Ringberg


---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 14 mai 03, 11:58
FFK spiller jo ofte i 3-5-2 når de ligger under eller det er uavgjort..men jeg tror ikke det er lurt å spille med det konstant...4-4-2 formasjonen fungerer bra...selv om det er litt problemer med vingene

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 14 mai 03, 12:17
Savner helt klart den bredden vi fikk til i spillet ved å komme rundt på kantene, noe vi så ofte i fjor. Laget har mistet en dimensjon i spillet etter at Stian har gått ut. Nå bruker vi kantspillere som trives best sentralt og deretter også trekker inn mot midten.

Tror ikke 3-5-2 som utgangsposisjon er veien å gå; det føles litt for naivt defensivt. Det er ytterst få lag som mestrer en slik formasjon i toppfotballen. Lite tyder på at FFK vil kunne opptre solid med en slik formasjon. 4-4-2 er nok veien å gå, og jeg tror mannskapet Eggen disponerer er godt nok - det som er litt av "problemet" nå er at flere spillere virker å være et stykke unna toppformen, og når innsatsen heller ikke er på topp da resulterer det gjerne i middels til svake prestasjoner. Men sesongen er fortsatt bare såvidt kommet igang, og synes vi skal gi både spillere og formasjon litt mer tid før drastiske og krampeaktige grep tas...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 14 mai 03, 12:56
Stian er et stort savn, det er det ingen tvil om... Når han kommer tilbake får vi endelig brukt kantene skikkelig igjen :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914