NEI til Jesus på stadion!!
Vil faktisk vurdere å begynne å heie på ett annet lag vis dette blir noe av.
Til Gøran Karlsen.
Det er ikke Zoè som skal ha denne barnepass ordningen.
Det er jo sant at Zoè har sterke bånd til Livets Ord i Uppsala, og det synes jeg er kjempebra og bare et stort pluss.
Det er jo bra at det finnes dyktige folk på Zoè og utviklingen går jo sin gang med tråløse kredittkort osv.
Kanskje det hadde vært noe ved inngangen på stadion også. Hva med å betale inngangsbiletten på mobiltelefon.
Vi må jo være med i utviklingen.
3:16 er en menighet som har sine røtter i både Normisjonen (tidligere Indremisjonene - Statskirken) og Filadelfia Fredrikstad som er en pinsemenighet.
Forøvrig meget kjekke folk!
Jeg synes navnet på tråden er feil. Nei til Jesus på stadion er navnet, men jeg får inntrykk av at det er på Ørebekk hvor Jesus skal få påvirke barne. Det er ikke slik at Jesus skal påvirke barna på Stadion, men på barnapass-ordningen.
Trådens navn skulle hvert "Nei til påvirking av barna på Ørebekk, mens foreldrene er på stadion".
Jeg synes det er en sak for foreldrene til barna om de vil benytte seg av et slikt tilbud eller ikke.
En opplysning til Jello B! JESUS ER ALLEREDE PÅ STADION!!!!!!
HOLYGANS RULES THE TERRASSES!!!!!
Det er ikke Zoè som skal ha denne barnepass ordningen.
Det er jo sant at Zoè har sterke bånd til Livets Ord i Uppsala, og det synes jeg er kjempebra og bare et stort pluss.
Det er jo bra at det finnes dyktige folk på Zoè og utviklingen går jo sin gang med tråløse kredittkort osv.
Kanskje det hadde vært noe ved inngangen på stadion også. Hva med å betale inngangsbiletten på mobiltelefon.
Vi må jo være med i utviklingen.
3:16 er en menighet som har sine røtter i både Normisjonen (tidligere Indremisjonene - Statskirken) og Filadelfia Fredrikstad som er en pinsemenighet.
Forøvrig meget kjekke folk!
Jeg synes navnet på tråden er feil. Nei til Jesus på stadion er navnet, men jeg får inntrykk av at det er på Ørebekk hvor Jesus skal få påvirke barne. Det er ikke slik at Jesus skal påvirke barna på Stadion, men på barnapass-ordningen.
Trådens navn skulle hvert "Nei til påvirking av barna på Ørebekk, mens foreldrene er på stadion".
Jeg synes det er en sak for foreldrene til barna om de vil benytte seg av et slikt tilbud eller ikke.
Bra du kom med en redgjøring,Jon.
Filadelfia er omtrent det samme som Zoe,så alle bør være varsomme,spør dere meg.
På stadion er nok Jesus,Muhammed, Buddha,Shiva og Satan for dem som tror det. Som sagt,det er det som gjør fotballen så sjarmerende.
Fotball er vår felles religion.
Filadelfia er omtrent det samme som Zoe,så alle bør være varsomme,spør dere meg.
På stadion er nok Jesus,Muhammed, Buddha,Shiva og Satan for dem som tror det. Som sagt,det er det som gjør fotballen så sjarmerende.
Fotball er vår felles religion.
---------------------------
Gøran Karlsen
Opprinnelig postet av Jonek
Hælla Jon, det visste jo ikke jeg, hvor pleier`n å sitte? Må vel være pensjonisttribunen kanskje, gammal kæll blitt.
Enig med deg at folk får gjøre som dem vil, men er ikke helt enig i at folk kan gjøre som de vil med barna sine. Lær ungene til å tenke selv!! Det må du vel som lærer være enig i ?
Men om Jesus, Satan og den gjengen pleier å være på stadion så bør jo det utnyttes kommersielt, og vi kan jo bygge stadion som rommer 100000, minst, kommer til å være smekkfullt selv på treningskamper.
Reidar Lund is king!
Se, nå begynner det tyte frem litt hvilke menigheter som har så genuin oppofrende interesse for FFK, at de frivillig tar på seg å passe barna uten å drive forkynnelse.
Hvis dette blir et bredt tilbud "for alle", må indremisjon- og filadelfiatilhengers arbeid ha forandret seg radikalt de siste årene.
Det forklarer en del av innleggene på denne tråden, da det er umulig å diskutere med religiøse fanatikere, så sant du ikke er enig da.
Slagord : " Jeg hjelper deg, hvis det gagner meg og min menighet"
Hvis dette blir et bredt tilbud "for alle", må indremisjon- og filadelfiatilhengers arbeid ha forandret seg radikalt de siste årene.
Det forklarer en del av innleggene på denne tråden, da det er umulig å diskutere med religiøse fanatikere, så sant du ikke er enig da.
Opprinnelig postet av orion
Se, nå begynner det tyte frem litt hvilke menigheter som har så genuin oppofrende interesse for FFK, at de frivillig tar på seg å passe barna uten å drive forkynnelse.
Hallelulja og AMEN!!
Denne diskusjoenen begynner å nå uante, patetiske retninger...Sakligheten har sunket, og tildels liten eller dårlig kjennskap til arbeidet disse "meninghetene" utfører...
Når det er sagt, jeg synes ikke no om denne ordningen
Når det er sagt, jeg synes ikke no om denne ordningen
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Enig med deg kjo. Skjønner godt at man ikke liker denne ordningen, men man behøver ikke begi seg ned på samme patetiske nivå som enkelte her av den grunn.
Og til de som måtte tro det: Nei, jeg er ikke kristen fanatiker. Jeg er faktisk ikke kristen i det hele tatt.
Og til de som måtte tro det: Nei, jeg er ikke kristen fanatiker. Jeg er faktisk ikke kristen i det hele tatt.
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
En liten opplysning til Jello B; Du lurte på hvor Jesus satt på Stadion?
Tror du Jesus er en pingle som sitter på kamp, Han står på Lange stå under bokstaven "F" på H. Forsberg Eiendom A/S og drar igang klækken av og til!!!!
Har du ikke fått med deg det?
Jeg er ikke helt sikker på hvor han velger å stå til året, men at han kommer til å være sentral på terrassene er det vel ingen tvil om....legg merke til uttrykket "ingen tvil" :-)
HOLYGANS - du ser det ikke før du tror det!!!!!
Tror du Jesus er en pingle som sitter på kamp, Han står på Lange stå under bokstaven "F" på H. Forsberg Eiendom A/S og drar igang klækken av og til!!!!
Har du ikke fått med deg det?
Jeg er ikke helt sikker på hvor han velger å stå til året, men at han kommer til å være sentral på terrassene er det vel ingen tvil om....legg merke til uttrykket "ingen tvil" :-)
HOLYGANS - du ser det ikke før du tror det!!!!!
Mener du han lange fyren som spilte gitar i Satans Gospel? Står Lemmy sammen med dere også?
:)
Det sier dem på post 9 på Veum også.
:-)
:)
Opprinnelig postet av Jonek
-du ser det ikke før du tror det!!!!!
Det sier dem på post 9 på Veum også.
:-)
Goran Karlsen
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 09 mar 04, 15:35
Endret: 09 mar 04, 19:15
Til Jello B
"Enig med deg at folk får gjøre som dem vil, men er ikke helt enig i at folk kan gjøre som de vil med barna sine. Lær ungene til å tenke selv!! Det må du vel som lærer være enig i ?"
Man må som lærer vise anonymitet for religionsfaget, men her på debatt forumet kan for eksempel Jonek og jeg få mene hva vi vil.
Jonek kan også lære sine unger hva han vil,så sant det ikke strider mot lov og orden.
Hvem som har rett er det ingen som vet,for alle har sine egne tanker og sin egen tro.
Men den diskusjonen kan vi ta et annet sted.
Jeg mener dog at FFKs tilknytning til Filadelfia er lite heldig,og mistenker at denne 3:16 menigheten kan drive med suspekt buisness.
"Enig med deg at folk får gjøre som dem vil, men er ikke helt enig i at folk kan gjøre som de vil med barna sine. Lær ungene til å tenke selv!! Det må du vel som lærer være enig i ?"
Man må som lærer vise anonymitet for religionsfaget, men her på debatt forumet kan for eksempel Jonek og jeg få mene hva vi vil.
Jonek kan også lære sine unger hva han vil,så sant det ikke strider mot lov og orden.
Hvem som har rett er det ingen som vet,for alle har sine egne tanker og sin egen tro.
Men den diskusjonen kan vi ta et annet sted.
Jeg mener dog at FFKs tilknytning til Filadelfia er lite heldig,og mistenker at denne 3:16 menigheten kan drive med suspekt buisness.
Gøran Karlsen
Jeg hadde faktisk vær langt mer bekymra på barna sine vegne om passet skulle skjedd under kontroll av slike som Jello B!! Hadde ikke vært trygg et sekund...
Stoler derimot på at FFKs administrasjon har full kontroll over dette prosjektet, noe Robert Nilsson tydelig gav uttrykk for i sitt svar til meg tidligere i denne tråden.
Stoler derimot på at FFKs administrasjon har full kontroll over dette prosjektet, noe Robert Nilsson tydelig gav uttrykk for i sitt svar til meg tidligere i denne tråden.
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Kan se ut som om det meste er sagt i denne saken. Gå hjem å puggg sanger!
Sommern er herlig.. f.eks. Sesongen nærmer seg folkens. Og det er i alle fall "hellig"...
Sommern er herlig.. f.eks. Sesongen nærmer seg folkens. Og det er i alle fall "hellig"...
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Skal vi prøve å holde denne diskusjonen relatert til FFK?
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Touchy tema for enkelte dette tydeligvis.
Min intensjon var å få en diskusjon rundt nevnte sammenkobling. Noen tolker det derimot dithen at noe av det som er nevnt fra min side er personangrep, og det har ikke vært meningen. Kjenner f.eks jonek og han er en knakanes grei gutt. (Det må være lov å trå til litt i diskusjoner, og samtidig ha et glimt i øyet)
Takk for oppmerksomheten.
Min intensjon var å få en diskusjon rundt nevnte sammenkobling. Noen tolker det derimot dithen at noe av det som er nevnt fra min side er personangrep, og det har ikke vært meningen. Kjenner f.eks jonek og han er en knakanes grei gutt. (Det må være lov å trå til litt i diskusjoner, og samtidig ha et glimt i øyet)
Takk for oppmerksomheten.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914