Epostproblemer?
Hei!
Kan det virke som at epost ikke fungerer helt for tiden? Får ikke epost med nytt passord ved glemt, men passordet blir endra. Har heller ikke fått bekreftelsesmailen for denne midlertidige kontoen. Brutter fikk feilmelding da han sendte til support@ffksupporter.net mens jeg fikk ikke (og jeg prøvde også support@ffksupporter.no), men har heller ikke fått noe svar... sistnevnte kan være jeg som bare er for utålmodig da men, om så beklager jeg. :-)
Men noe rart er det i alle fall, fabelaktig om noen kunne se på det ved leilighet. :-)
-Marthe(2)
(Forøvrig, kontoene som trenger nytt passord tilsendt er "Asgeir" og "Marthe".)
Der kom begge epostene med feilmeldinger:
For support@ffksupporter.no: The recipient server did not accept our requests to connect. [mail.ffksupporter.no. 217.170.205.52: timed out]
For support@ffksupporter.net: The recipient server did not accept our requests to connect. [mail.ffksupporter.no. 217.170.205.52: timed out]
-Marthe
Ser ut som det er noe gæli et sted ja. Satser på at Holters kan svare mer på det, men jeg har i hvert fall sendt dere en epost med nye passord til adressene dere er registrert med.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914