Kamptråd: M***-Fredrikstad, lørdag 21. april 16:00
Så skal vi altså møte de skittengule igjen. Rett nok lukter ikke byen deres like ille som før, men det lukter gammel bitterhet blandet med dårlig forsøk på mind games av denne fra M***etreneren:
- FFK er en liten klubb i forhold til oss
Hvis han faktisk mener dette så kan vi altså stå overfor noe så unikt som at laget som rykket opp fra 3. divisjon og tapte i serieåpningen, undervurderer laget som spilte 1. divisjon i fjor og vant åpningskampen. Nå tror jeg ikke et øyeblikk at nissen mener dette, det er vel mest for å fyre opp stemningen, og det må han jo få lov til.
Forrige gang m***ingene blæret seg, hadde de jo litt mer belegg for det hele, jeg regner med at alle husker denne her?
Kampen på lørdag blir nok tøff. Ikke først og fremst fordi de gule er så fantastisk gode, men fordi de kommer til å spille som om det var deres cupfinale. Det er deres cupfinale, og å møte et lag som faktisk har vunnet en i dette årtusen er vel det nærmeste de noensinne igjen vil komme en cupfinale.
Fei rasket av banen og send dem tilbake til den divisjonen hvor årets høydepunkt blir byderbyet mot Sprint Jeløy.
---------------------------
Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"
Gordon Strachan: "Velocity"
Jeg liker mossetreneren og synes det er tøft gjort å gå så hardt ut i avisa som han har gjort. Jeg husker han tok over Trosvik når han bare var 19 år og har gjort sine saker bra. Vi kan kalle han ung og lovende som trener. Utspillet hans vil nok føre til at flere mossinger kommer for å se kampen. Vi skal få det tøft og jeg håper vår innsats også er 100% og at ingen kan si etterpå at "mossespillerne ville mer" el lign.
Opprinnelig postet av Erikk
... og jeg håper vår innsats også er 100% og at ingen kan si etterpå at "mossespillerne ville mer" el lign.
Jeg også, så definitivt. Man kan si at innsats slår kvalitet, og det er ofte sant - derfor må FFK også gi 100%. Mulig det hjelper at vi har flere lokale spillere i laget enn tidligere. Forhåpentligvis tenker alle disse at "ikke f*** om vi skal tape mot Moss".
Ellers kan det nevnes at kråkene tapte mot Bærum i åpningskampen, så skulle vi vinne sørger vi for at de har fått en riktig dårlig start på sesongen.
Moss melder om at sittetribunen er utsolgt (men at noen billetter kan komme i retur fra FFK), så dere som ikke har kjøpt billett enda men har tenkt dere dit bør møte opp tidlig.
Morro med litt trykk rundt kampene igjen
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Selv har jeg bare vært på Melløs én gang (cupkampen hvor vi røk ut etter straffekonk, 1-1 e.e.o) og da var det bra med rødhvite på sittetribunen også. Mener å huske at det ble kjørt rødhvite heiarop på tvers mellom hovedtribunen og den ordinære bortetribunen.
Troppen er klar. Dessverre er fortsatt ikke Veteli klar.
Det meste av startoppstillingen sier seg vel selv? Det eneste spørsmålstegnet for meg er hvem som kommer til å spille ved siden av Sellin. Rino Falk Larsen løper mye og jeg føler han gjør en mye bedre defensiv jobb enn Nilsen, men så langt i sesongen føler jeg ikke han er venn nok med ballen. Eventuelt har vi også Chaib, men tviler vel på at han kommer til å starte på tross av et godt innhopp mot Kvik
The colour of her eyes
Laget bekreftet: Samme som mot Asker
The colour of her eyes
Tøfflus
Ble medlem: 06 jun 07
Lagt til: 21 apr 18, 16:25
Endret: 21 apr 18, 16:28
Endret av: Tøfflus
Mye innsats og lite kvalitet hittil. Og en elendig bane.
Edit: men der tok vi ledelsen gitt! Rocky!
Anas byttet ut noe haltende .. Inn med Åsheim. Pent vær, morsomt med lokalfotball. Dommeren er litt varierende synes jeg så langt. Har ikke helt kontroll og det går mye frem og tilbake.
Gleder meg til vi får angrepsspillet til å sitte oftere. Veldig mye bra oppspill men som man roter med i sluttfasen.
"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."
- FFK / LFC / Østsiden -
Synes Moss er skumlest når de spiller inn i bakrommet, de får ikke til noe særlig sammenhengende pasningsspill ellers.
Ellers blir pasningsspillet lidende av at ballen mister fart på den ujevne matta. Mange situasjoner hvor våre forsvarsspillere rett og slett klarerer fordi de ikke tør spille langs bakken av frykt for at pasningen skal bli for treg og brytes.
Men alt i alt synes jeg uansett vi er bedre enn Moss, 1-0 er greit. Men spillet fra denne 1. omgangen holder ikke til opprykk, det våger jeg å påstå.
Håper det ikke er noe alvorlig med Anas. Usynlig i denne kampen fram til han ble byttet ut, men ellers har han jo vært knallgod. Bra angrepsspill på målet og nydelig av Rocky. Morro med assist fra Filip
The colour of her eyes
madcow
Ble medlem: 28 aug 06
Lagt til: 21 apr 18, 17:11
Endret: 21 apr 18, 17:12
Endret av: madcow
0 - 2 på straffe av Sellin!
Kommentator sier at straffen er billig, den er vel helt soleklar? Med fellingen. Feiring rett til supporterfeltet er kjempefint og øker jo forholdet mellom klubb/spillere og supportere! Det gledes!
"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."
- FFK / LFC / Østsiden -
Opprinnelig postet av madcow
0 - 2 på straffe av Sellin!
Kommentator sier at straffen er billig, den er vel helt soleklar? Med fellingen. Feiring rett til supporterfeltet er kjempefint og øker jo forholdet mellom klubb/spillere og supportere! Det gledes!
Snakket om billig stilnet etter reprisen
FFK fortsatt best, Moss er stresset og planløse. Ser bra ut så langt.
Jadda! Stålkontroll mot et svakt Moss. Bra start på sesongen!
Utrolig deilig seier. Vi slipper jo ikke inn mål. Fantastisk start på sesongen. Sellin og Rocky åpnet målkontoen. 3 seirer på rad uten å slippe inn mål.
Kjempeflott kamp og seier borte mot Moss, vi ville like mye som dem og har bedre ferdigheter. Drømmestart på årets sesong og jeg er kjempehappy.
Godt fornøyd med seier i går.
Morro at Moss ikke har en eneste målsjanse selv om det er nære på et par ganger, men alt i alt veldig solid.
Satser på litt mer flyt i angrepsspillet jo mer vi spiller og på litt mindre potetjorde.
The colour of her eyes
Morro med seier og solid spill. Må også være morro for mossespillerene å oppleve skikkelig ramme rundt en fotballkamp igjen. Dem får hvertfall en til i karrieren sin,så dem får begynne å glede seg til returmøtet ;-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914