Kamptråd: Alta - Fredrikstad: 08.07.2018 kl 1400
Gledelig for oss må Vegard Braaten stå over mot oss. Han har vel senket oss ganske mange ganger?
Laget vi stiller med i dag? Regner med Borgersen fortsatt starter i forsvaret sammen med Nielsen.
Dessverre er Veteli fortsatt skadet og Farah tar plassen hans. Håper Farah har en bedre kamp i dag enn sist, hvor han var ganske så usynlig. Etter siste skaden har han vært alt annet enn god. Virker litt feigere, spesielt i dueller... kanskje han er redd for å bli skadet igjen? En slik psykisk sperre kan ødelegge en karriere. (Har lyst til å trekke fram Hoås som ble satt langt tilbake etter skaden på Enerly. Der var det mye psykisk som ødela).
Personlig har jeg fortsatt lyst til å se Getz og Begby på samme side
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
F-B melder om følgende lag:
Håvar G. Jenssen, Filip Westgaard, Tomas Lopez Borgersen, Mads Nielsen, Ludvig Begby - Rocky Lekaj, Thomas Rekdal, Eirik Mæland, Håvard Åsheim - Tim Nilsen, Kjell Rune Sellin.
Da håper jeg Åsheim er back og Bebgy kant
The colour of her eyes
2-0 til pause smaker bra. Synes FFK stort sett er best, men hadde Alta vært litt mer nøyaktige i og rundt vår 16-meter så ga vi dem forsåvidt nok plass til å score mål. Men vi klarer jevnt over å forstyrre dem nok til at innlegg og avslutninger har blitt upresise, så en får vel si det er bra.
Men jeg håper ikke vi legger oss bakpå uten en klar plan for hvordan vi skal utnytte eventuelle kontringsmuligheter.
Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"
Gordon Strachan: "Velocity"
Enig i at det har vært litt smårufsete bakover, men alt i alt en greit gjennomført omgang. Scorer på sjansene våre gjør vi også, så vi må si oss fornøyd.
The colour of her eyes
Hva fanden? Gult kort for å kose med supporterne?
Men flott med 3-1, ser bra ut nå.
Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"
Gordon Strachan: "Velocity"
Latterlig gult kort ja... enda surere når det fører til at han må stå over neste kamp
The colour of her eyes
Men alt i alt en god kamp. Virket solid defensivt, og Alta så aldri farlige ut. Synes særlig Lekaj viste mye godt offensivt driv, og fotjent scoring for Sellin, som spiller med stor ro og gjør veldig mye riktig (bortsett fra å feire med supporterne...). Dette ser ut til å riktig vei.
Vi må jo gi laget skryt for å vinne borte mot Alta, dette er en god prestasjon.Med tanke på stoppere klarer jo Lopez seg bra, tviler på at vår finske venn er fornøyd med situasjonen. Han kom jo med tanke på å være nr en eller to, i dag er han nr fire.
Ja, jeg føler litt med Viitikko. Skader i oppkjøringen og da han endelig ble frisk og fikk sjansen ble han skadet igjen. Når T. Lopez da spiller så bra som han gjør, blir det vanskelig for ham.
Lopez blir nok vraket så fort Leko er tilbake, men det ville nok være et ordentlig slag i trynet på ham hvis Høgmo vraker han til fordel for Viitikko i siste kamp før ferien. Det kan jeg ikke se for meg skjer.
Ellers må man si seg godt fornøyd med kampen i går. Vi har ikke så mange sjanser, men er effektive. Hjelper jo selvfølgelig med det tidlige målet... Bra av Nilsen å gå på det løpet forresten. Var vel egentlig ikke så mye som skulle tilsi at ballen havnet i hans retning.
The colour of her eyes
Tipper Viitikko aksepterer at slike ting skjer, sann er fotballen, og viktigst er det at laget vinner. Inn mot ferien nå så er det vel i alles interresser at man er best rustet før høstsesongen starter. Om ikke så er han ingen lagspiller heller.
Han får nok sin sjans. Og om alt går som vi alle håper så spiller vi i OBOS til neste år, med ett enda mer sammensveiset og sterkere lag!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914