Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Fredrikstad - Hønefoss : Søndag 02.09 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 28 aug 18, 09:35
Endret: 28 aug 18, 09:38
Endret av: kanogvetalt

Neste runde blir interessant.

Vinner vi mot Hønefoss, noe vi bør gjøre om alle tar oppgaven på alvor, så vil vi få luke til noen av de andre som har vært med i opprykksstriden.

Alta møter Raufoss i Alta, og Grorud får besøk av Elverum. Asker bør vel få 3 poeng mot Fram.

Tror vi skal se opp for Alta, som har tatt mye poeng etter en treg sesongstart.

Vi må klare oss uten Mæland og Åsheim. Er det noen som vet noe om skadestatus for Mattila?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 30 aug 18, 21:45

Mattila var vel tidligst aktuell til kampen mot Odd, men han har jo ikke spilt kamp på veldig lenge, så en kamp eller to på reservelaget er vel å foretrekke.

Selv uten Åsheim og Mæland skal vi nok klare oss greit mot Hønefoss. Lekaj inn for Åsheim. Litt mer usikker på hvem som bør inn for Mæland. Føler ikke vi har så mange alternativer for ham. Blir vel til at man flytter Veteli inn sentralt og Anas på kant? Føler ikke Rino passer helt inn sentralt på midten slik vi spiller.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Rey

Moderator

Lagt til: 31 aug 18, 14:15
Endret: 31 aug 18, 14:15
Endret av: Rey

Det blir i hvert fall uten Rino ettersom han og FFK har blitt enige om å avslutte kontrakten.

Syns det er trist, for han er en spiller jeg har hatt veldig sans for, men som han sier selv så passer han ikke inn i formasjonen vi spiller. Passet perfekt i fjor og var kjempegod fram til han ble skadet, men funker ikke slik Høgmo vil at vi skal spille

The colour of her eyes

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 31 aug 18, 14:43

Enig i at dette er trist, men heller ikke overaskende. Jeg er redd han går til en av kunkurentene i avdelingen og lager masse problemer for oss

Rey

Moderator

Lagt til: 31 aug 18, 15:56

Er i så tilfelle kun fire, kanskje fem, kamper igjen av sesongen når han er spilleklar i og med at han har 30 dagers karantene.

The colour of her eyes

Rey

Moderator

Lagt til: 01 sep 18, 10:34

Frode Lafton er ferdig i Hønefoss og Tor Thodesen tar over resten av sesongen. Får håpe det ikke blir et oppsving i morra. Etter det kan de gjerne vinne resten

The colour of her eyes

Rey

Moderator

Lagt til: 02 sep 18, 22:08

Tja, hva skal man si. Vinner fullt fortjent og har bra kontroll på Hønefoss. Vi skal putte flere mål i denne kampen, men positivt at vi for fjerde kamp på rad scorer tre mål. Det skal holde til seier i 99 av 100 kamper. Likevel ikke fornøyd med gjennomføringa, men det virker det ikke som noen er.

Baklengsmålet setter jeg på kontoen for konsentrasjonssvikt. Spillerne blir tatt litt på senga av at Hønefoss tar et litt raskt kort frispark. Satser på at dem lærer av det og ikke snur ryggen til ved neste dødball i mot

Positivt inntrykk av Mattila i dag. Virker trygg og god med ball og bra overblikk. Tror han blir bra når han får litt mer kamptrening.

The colour of her eyes

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 02 sep 18, 22:23
Endret: 02 sep 18, 22:28
Endret av: Tøfflus

I motsetning til i vårsesongen er vi stort sett effektive nå, spillerne er rett og slett mer "på" i motstanderens 16-meter og det betaler seg. Spillemessig overtak omsettes i sjanser og mål, 12 mål på fire kamper er veldig bra. Likevel: Irriterende at vi for andre kamp på rad nøler slik med å avslutte på et keeperfritt mål slik at en forsvarer rekker å blokkere.

Synes likevel ikke Tim Nilsen skal ha all verdens kritikk der, for han jobber fram sjansen selv og er en konstant plage for motstandernes forsvar. Samme med Aalbu. De to løper ræva av seg og jeg er overrasket over at ingen av dem ble byttet ut mot slutten.

Er litt skuffet over kantspillerne våre i dag. Anas Farah var stort sett på etterskudd og fikk ikke til noe som helst, og det samme med Lekaj. De beste bidragene fra kant var det Ludde som sto for.

Og så kan man ikke tillate seg å sove når motstanderen har frispark rett utenfor vår 16-meter. Det gjorde hele gjengen på Hønefoss' redusering. Mot en bedre motstander kan det der være forskjellen på seier og uavgjort.

Enig når det gjelder Mattila, tror han holder bra nivå.

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 03 sep 18, 08:30

Synes dette var overbevisende. I stedet for å ha dårlig konsentrasjon mot en antatt svakere motstand, så har vi full kontroll.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 03 sep 18, 09:40

Totalt sett er jeg absolutt fornøyd med at vi igjen innfrir forventningene og slår Hønefoss. Jeg har sagt en stund at Hønefoss på papiret er bedre enn tabellposisjonen viser. Da har i likhet med oss hatt veldig mye motgang i mange år. Et slikt lag med ny trener kan lage mer problemer enn hva folk tror. Jeg tenker også at de to vi manglet fordi de måtte så over er viktige for laget og vi så egenlig det i går når de ikke var der.

Rey

Moderator

Lagt til: 03 sep 18, 14:44

Opprinnelig postet av Tøfflus

Synes likevel ikke Tim Nilsen skal ha all verdens kritikk der, for han jobber fram sjansen selv og er en konstant plage for motstandernes forsvar. Samme med Aalbu. De to løper ræva av seg og jeg er overrasket over at ingen av dem ble byttet ut mot slutten

Enig i det, og han putter jo tross alt et mål også. Må også si at jeg er kjempeimponert over hvor mye spesielt Tim Nilsen løper og med intensiteten han løper. Både imponert og overrasket egentlig. Jeg var vel av dem som var ganske skeptisk til ham da han kom i vinter, men han har overbevist meg.

Rocky synes jeg var ok i går, men langt fra noen stor kamp. Anas skuffer dessverre igjen.

The colour of her eyes

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 04 sep 18, 09:37

Opprinnelig postet av Rey

Rocky synes jeg var ok i går, men langt fra noen stor kamp. Anas skuffer dessverre igjen.

Nå forventer jeg jo mer av Rocky enn av Anas i utgangspunktet, og jeg synes ikke han var i nærheten av sitt beste.

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914