Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Fredrikstad - Sola 10. Juni 2019

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 10 jun 19, 15:38

Etter torsdagens fiasko gjør Bummen fire endringer fra start. Lopez inn på høyreback og Hagen opp på midten for Mæland var ventet, men at vi bytter nesten alle offensive spillere kom overraskende. Nieves, Love og Sellin er ute til fordel for Nilsen, Drage og Solberg. Det må jeg si var overraskende

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 10 jun 19, 17:07

Godkjent 1. omgang. Vi har flest sjanser, et par store i tillegg til målene og har nok bevegelser framover til at Sola aldri har full kontroll. Holder vi trøkket oppe i 45 til bør det bli pene sifre.

Veldig viktig at vi fikk 2-0 før pause.

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 10 jun 19, 18:26
Endret: 10 jun 19, 18:27
Endret av: Erikk

Etter å ha vært irritert over forrige kamp vinner vi denne enkelt og heldigvis. Sola valgte av uforståelige grunner å gjøre det enklere for oss noe jeg er takknemmelig for. Flott dag for oss og igjen heldigvis

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 10 jun 19, 18:38

Deilig med en ordentlig og enkel seier igjen. 

Vi åpner kjempebra og alle de "nye" spillerne viser seg fram på en positiv måte. Det hjelper selvfølgelig at vi får et tidlig mål. Dessverre synes jeg at vi faller litt for mye sammen på slutten av omgang og Sola hadde vel et par muligheter som kunne endt i mål. Men vi scorer igjen på et gunstig tidspunkt og går til pause med fortjent ledelse. Vi er soleklart bedre enn Sola og etter en litt ruskete åpning av andreomgang kontrollere vi dette fint inn selv om vi slipper inn et mål.

Kan jo ikke klage på fem mål i dag og morro med hattrick til Nilsen. Synes også samarbeidet mellom Drage og Begby funka fint. Solberg åpnet bra, men forsvinner mer og mer utover i kampen. (Nå gjorde ikke Love det så veldig mye bedre etter at han kom inn)

Morsomt med debut for 17 år garmle Hermansen

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 10 jun 19, 19:08

Må si at jeg synes tempoet i kampen var ganske labert, Thomas Drage synes jeg var ett friskt pust og aktiv på kant.Tim Nilsen skårer to på hode, viktig å ha en som klarer det også. 

Sola er ingen målestokk i denne divisjonen og klart det svakeste laget. Møter vi ett bedre organisert lag som er mer på, mot det vi selv stiller opp i denne kampen blir det fort jevnere om ikke innsatsen ligger i bunn.

Ellers en kamp på det gjevne, men kvaliteten må opp. Så enkelt..

Tøfflus

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jun 19, 13:43

Tempoet var ikke det helt store nei, men FFK gasset på nok i perioder til at vi så nivåforskjellen mellom lagene.

Denne gangen var vi i det minste klare i det kampen startet. Men jeg må innrømme at lettelsen over 2-0-målet var større enn den burde trenge å være, jeg satt og tenkte "Fram Larvik" mot slutten av 1. omgang. Var redd for at det skulle bli en sånn kamp hvor vi vant sjansestatistikken klart og slapp inn et møkkamål på slutten med uavgjort som resultat.

Erikk

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jun 19, 22:58

At alle skrekkscenarioene ikke slo til er supert, at ikke Sola spilte som Vidar syne jeg var kjemperart. Dermed blir konklusjonen at vi tok motstanderen alvorlig, jobbet og sto på og fikk tre poeng og plussmål.

Ar dette laget er noe av det dårligste jeg har sett på stadion er ikke noe FFK kan styre.

Tøfflus

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 19, 09:24

En vesentlig grunn til at Sola ikke spilte som Vidar er kanskje at vi tok ledelsen etter fire minutter denne gangen ...  

Erikk

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 19, 10:15

Jeg tror også det, men likvel kunne de gjort det og fullt mulig fått div mål på overganger slik Vidar gjorde.

Neste kamp er Levanger borte og jeg googler Robert Stene. Det står at han spiller for Melhus og ikke for Levanger. Hvis dette medfører riktighet er det gode nyheter for oss.

Tøfflus

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 19, 12:23
Endret: 12 jun 19, 12:42
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Erikk

Neste kamp er Levanger borte og jeg googler Robert Stene. Det står at han spiller for Melhus og ikke for Levanger. Hvis dette medfører riktighet er det gode nyheter for oss.

Halleluja.

Det betyr dog at hvis vi skulle få Melhus i cupen neste år så må vi håpe at han legger opp før den tid.

Erikk

Landslagsspiller

Lagt til: 12 jun 19, 13:22

Pøh, han vil i såfall ta comeback og spille kun denne kampen hvor han scorer hat-trick og sender oss ut av cuppen. Var det ikke en som mente at dagen han legger opp bør bli en offisiell flaggdag?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914