Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd LSK - FFK (20.mai kl 17.00)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 178

Lagt til: 22 mai 24, 21:39

Klart Mikkjal tar i så det holder (og vel så det). Men han er jo en luring som vet hva han gjør, og det blir vanskeligere å dømme uberettiget drøying mot FFK etter denne oppvasken.

Ellers: Jeg har aldri likt meg på Åråsen, og var litt skeptisk til å dra opp. Men det ble så sannelig enda en ... nærmest ute-av-kroppen-opplevelse. Det er altså sånn at for mindre enn 19 måneder siden, 29.10.2022, avsluttet vi sesongen som lag nr 26 i Norge. Jeg skrev visst for et par uker siden at vi ikke er landets tredje beste lag, men akkurat nå er jeg neimen ikke helt sikker. Pr i dag er vi vel det - minst.

Og Sørløkk da. Han som har vimset rundt omtrent på dørstokken til LSK, tilsynelatende uten at noen der kastet så mye som et blikk på ham. Jeg satt slik til at jeg så ham på temmelig nært hold i 2. omgang, og sutret fælt over at han ikke ble byttet ut, det virket jo som om det ikke var en eneste meter igjen i ham etter 60 minutter. 

Men det var det.

Etter fem seiere på rad blir vi (for første gang i år?) selvsagt klare favoritter mot Tromsø, som dermed ligner et digert gult bananskall. Men dette laget klarer kanskje å la være å tråkke på det.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340