Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillertropp 2025

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 11 des 24, 20:51

Sesongen er akkurat ferdig men forberedelsene til neste sesong er nok godt i gang

Hva er det folket mener vi trenger? Hvem tror man er på vei ut? 

Per nå har vi 21 spillere på kontrakt neste år. I tillegg er det to spillere som har kontrakt som går ut denne sesongen hvor ting ikke er avklart enda.

Av de som har kontrakt, er det åtte stk som går som utlendinger. I tillegg har vi Patrick Metcalfe som fortsatt er aktuell og Jeppe Kjær som også muligens er aktuell. Det er med andre ord trangt om plassen blant utlendingene ettersom vi kun kan ha ni stk registrert

Av de utlendingene som har kontrakt, er nok Lucas Lima helt uaktuell for videre spill i klubben. Det samme er nok dessverre også Mads Nielsen selv om jeg skulle ønske aldri så mye at han ble værende her. 

Kontraktsituasjonen akkurat nå (med forbehold om at jeg har bommet på noen av de)

2028

• Jonathan Fischer
  • Torjus Engebakken
  • Henrik Skogvold (Kun fram til sommeren)

2026

2025

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 12 des 24, 20:39

Jeg er egentlig mest spent på hvem som kommer til å bli solgt for gode penger, når laget har prestert over forventning så vil jo fort spillere som har utmerket seg være fristende for større klubber også.

Vil ikke bli sjokkert om det kommer bud på både Fischer, Maxwell og Bjørlo og da er jo spørsmålet hvor mye penger som skal på bordet før vi ikke lenger kan si nei takk. 

Ludde og Nielsen har hatt en god høst på utlån og det lukter vel at Start og AaFK ønsker å signere dem hvis FFK sier ja.

Spillere inn, ja - kan vi treffe med noe på spissplass? Er vi i det hele tatt ute etter en typisk målsnik, en som har som sin fremste oppgave å jakte målsjanser? Eller er det nettopp press-spillere vi vil ha, slik Sørløkk og Skogvold (og Kjær når han har kommet inn) har fungert som? 

Jeg tipper Hagen ønsker seg å beholde de fleste, store utskiftninger etter en god sesong er jo gambling. Men det kan bli at det tvinger seg fram uansett.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23