Spillertropp 2025
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 18 jan 25, 17:27
Endret: 18 jan 25, 17:48
Endret av: Rey
Nok en ny spiller på plass. Denne gang 19 år gamle Benjamin Thoresen Faraas. Hadde håpet på en med litt mer erfaring, men han er et stort talent når Brugge betalt 10 mill for han for et år siden. 23 kamper for Ham Kam i Eliteserien er jo greit nok. Fem fra start. Noen som har sett noen pris for han?
Men vi må ha mer erfaring snart.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Det hagler jo inn med nye spillere, nå i dag Rocco Shein. Ikke et typisk estisk navn, men helt klart en spennende spiller.
Vi handler ungt, veldig ungt. Og så langt jeg kan skjønne, temmelig dyrt. Nå hørte jeg jo Heier forklare hvordan spillerkjøp avskrives over hele kontraktperioden, men man må vel uansett ha likvide midler til selve kjøpet? Og hvis det finnes penger, hvorfor blir ikke opsjonen på Fall innløst?Jeg er ingen økonom (verken profesjonelt eller privat ...), men jeg får ikke dette til å gå helt i hop.
Venter vi på et stort salg - ?
- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.
Synes det er rart det er tilsynelatende stille rundt salgsobjektene våre. For det første så bør vi vel få inn ett større spillersalg, og der er vel uheldig å få det så sent i vinduet at vi ikke rekker å erstatte?
Er det egentlig noen spillere vi trenger å erstatte hvis de blir solgt? Ny keeper er på plass, vi har god dekning på stopperplassene, Bjørlo har vi vel erstattet allerede? Jeg ser egentlig ikke noen av salgsobjektene som vi trenger å hente inn en erstatter for. Der føler jeg klubben har vært tidlig ute og jobbet bra med erstattere allerede.
Men jeg også venter på et storsalg, for jeg synes vi har brukt mye penger. Litt redd for at vi havner i luksusfellen, men må vel satse på at de har kontroll. Fall regner jeg med at dem klarer å skaffe penger til når det nærmer seg at opsjonen går ut. Er ikke så bekymret for det. Da er det bedre å bruke de pengene vi har nå på spillere som kanskje hadde gått til andre klubber hvis vi ikke hadde hentet dem
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Jeg tenkte kanskje på Fischer og Woledzi som de største salgsobjektene. Bjørlo kan nok gå, men neppe de store summene. Er redde må skje noe med de to første, før vi kan finne en erstatter for Julius?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
17/01/2025 15:21 | 34df8bbb