TAP IGJEN!!!!
Vi viser nok en gang at vi ikke helt holder mål. DESVERRE.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
1904-2004=100 år!
men viss vi henter inn en angriper eller en forsvarer til så blir det bra.
det årnær sæ:ffk:
i hundre mot toppen
:ffk:
Med FFK på veien tilbake til toppen igjen !
Lenge leve "hjørnet"!
Vi har da ingenting å tape i disse kampene, det er i oktober vi kan begynne å tørke tårer, om det er i glede eller sorg vil tiden vise...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Djurgården, seriemester i fjor, har ennå ikke vunnet i år heller tror jeg.
Men vitner ikke det litt om medgangssupportertendenser å begynne å syte over dårlige resultater i treningskampene? Jeg, med mange flere, har jo vært litt skeptisk og det er helt greit å komme med noen kritiske spørsmål, men å få utblåsninger mot laget er litt bakvendt. Og det er vel nesten en hån mot Eggen når vi stiller spørsmålstegn med hans avgjørelser. Han har vel litt peiling når han har ført FFK til en himmel de ikke har vært i på 20 år.
Skal vi sammen begynne å støtte laget 100%, uansett resultat, uansett spill? Det er kanskje det Stabæk-supporterne gjør?
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Laget har rykket opp 2 sesonger etter hverandre, og er muligens litt "mettet" i øyeblikket.
Sesongavslutningen ifjor inneholdt en rekke med "cupkamper", med stor interesse, tenning og stemning. Det er ikke lett å få tenning i treningskamper da tror jeg.
På Åråsen får vi se et helt annet og fandenivoldsk FFK lag, som kriger, kriger, kriger, kriger og vinner!!!
Forza FFK!!
Macka fra start!
Hjelper ikke med en talentfull squad.
Det er resultatene i år som teller mest!!!:ffk:
Still deg spørsmålet ? Har vi denne "squaden" dersom vi er så uheldige å rykke ned, blir 1 div, et år til og KTE slutter !!
Et trøsteløst scenario:ffk::eek::|
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Macka fra start!
men det "nøttær inte" å si som harajegern, ":)Det er ikke så farlig om jeg bomma, det er sausen som er best";)
Treningskamper er ikke noe målebarometer . Nei men en liten, liten pekepinn oogså for de mest frelste?????
Håper det blir som 3Kæll synger, "Vintern er råtten i Fredrikstad" Men "Sommern er Hærlig". kanskje en trøst fordi om resultatene er lik været idag, trøstesløst også i Fredrikstad.
Oppføre oss som supportere, ja det betyr at vi er supportere også om vi ikke er gode nok, om vi rykker ned, om hverdagen er grå eller at vi stiller spørsmåltegn.
Vive la Roi
:ffk::ffk:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914