Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem rykker ned!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 15 mar 04, 13:07
Personlig tror jeg hjemmekampene blir nøkkelen til fortsatt tippeliga spill. Får vi fullt hus og trøkk på stadion vil det være mulig å vinne nok kamper til å klare seg. Borte seire vil vi nok få noen av, men jeg mistenker at det ikke blir mange.

Så vi får fokusere på det VI kan gjøre noe med, og det er å støtte gutta!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 15 mar 04, 13:37
Endret: 15 mar 04, 13:39
Opprinnelig postet av Holters
Tipper en av disse tre rykker direkte ned: Fredrikstad, Sogndal eller HamKam. Tromsø er også en en kandidat her.

He, he...

Dette kaller jeg virkelig helgardering, Holters.

For et sjanseartet råtips... :D

FFK and Wisla Krakow forever...

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 mar 04, 13:41
hehe, mente to av disse tre rykker ned :)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Radoslaw

Landslagsspiller

Lagt til: 15 mar 04, 14:01
Endret: 15 mar 04, 15:08
Opprinnelig postet av Funk1
Sikker plass krever minst 30 poeng! Og det er ikke lite.
All statistikk fra de siste årene tilsier at 28 poeng skal holde til fornyet kontrakt.

Men det er som nevnt bare statistikk,
...det kan godt hende at man allikevel må ha 30 poeng for å overleve i år.

Hvert eneste poeng blir dermed uhyre viktig i den kommende sesong.

Det finnes heller ikke lenger noen såkalte, "prügelknabe", blant våre motstandere,
...i år er det vel heller vi som skal slaktes.

Kanskje et ikke så dumt utgangspunkt... ;)

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 15 mar 04, 14:17
Endret: 15 mar 04, 14:19
Jepp. Jeg rundet bare opp til 30 fordi det var enkelt. Slipper vi mange skader, og får 30 poeng, så er jeg fornøyd. Alt annet er ren bonus.

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 15 mar 04, 14:27
Endret: 15 mar 04, 14:28
Artig for en som blir hengt ut for å ikke ha greie på fotball og bare si / skrive "dumme" idiotiske ting, at flertallet i denne diskusjonen ikke viker særlig langt fra det jeg startet diskusjonen med.
HamKam og Sogndal ned og Tromsø på kvallik, og håp om at ikke FFK blander seg inn i dette.
Det er noe som heter å ta mannen i stedenfor ballen. Eller forsøke på "Balletak".
Forsatt full respekt for uenighet, da INGEN av oss har rettigheter på sanheten.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Radoslaw

Landslagsspiller

Lagt til: 15 mar 04, 14:47
Endret: 15 mar 04, 15:18
He, he...

Blir egentlig svært så morsomt å se enkeltes tabellforslag i forhold til de uttalelser som har kommet til uttrykk på forumet.

Dette blir jo som kjent tilgjengelig for allmennheten fra og med seriestart... :D

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 15 mar 04, 14:53
Jepp,

Ser ut som om antidrillo har begyunt å gå seg vill i alle de forskjellige temaene han har lagt ut til debatt. :D

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 16 mar 04, 16:09
Ang. FFK på 4 plass. Det kommer ganske sikkert til å være ganske jevnt bak RBK, og mange kamper kommer til å bli vunnet av de lagene som har det lille ekstra, eller har spillere som kan gjøre det lille ekstra som avgjør jevne kamper. Jeg tror FFK har evnen til å avgjøre mange av disse jevne kampene, pluss at jeg tror vi kommer til å være ett av de bedre hjemmelaga.

At treningskampene har gått dårlig behøver ikke å være negativt. Det gir antaglivis KTE mange svar på hva vi trenger å forbedre, og jeg tror det kan slå positivt ut for gutta å være i en angrepsposisjon når sesongen begynner.

Fjerde plass er opptimistisk, men jeg syns ikke det helt usannsynlig heller. :ffk:

Lenge leve "hjørnet"!

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 16 mar 04, 17:10
Endret: 16 mar 04, 17:26
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Jeg tror FFK har evnen til å avgjøre mange av disse jevne kampene .

hva tror du ffk har,som kan avgjøre de jevne kampene?dette lille ekstra?

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Lagt til: 16 mar 04, 17:19
Endret: 16 mar 04, 17:20
Vi har har spillere som har evnen til å være best når det gjelder og gi oss det ekstra målet mot slutten av kampene. Da tenker jeg f.eks på Ringberg, som har vist gang på gang at han ofte scorer avgjørende mål mot slutten av kampene. Søderstjerna har evnen til å slå de avgjørende pasningene som løser opp et forsvar. Jeg tror West kan bli avgjørende med farten sin, hvis vi klarer å utnytte den. Men først og fremst så syns jeg laget som en helhet viste oss gang på gang i fjor at vi kan dra i land seire i kamper hvor det står å vipper. I en tett og jevn sesong så kan det være denne evnen til å avgjøre kamper som skiller topp og bunn på tabellen.
Fornøyd med svaret?

Lenge leve "hjørnet"!

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 16 mar 04, 17:24
kan si meg enig i det, men må si at det var en del flaks i fjor, og det kan man ikke forvente like mye av i år...men får håpe:p

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Lagt til: 16 mar 04, 17:44
Jeg syns det er litt for lett å si at ett lag har flaks når man har marginene med seg gjennom en hel sesong. Mener det er en kombinasjon av flyt og dyktighet. Er ingen tilfeldighet at Man U. har avgjort jevne kamper til sin favør i over 10 år, og at de ikke har klart det i år skyldes nok ikke at flaksen brått forsvant lissom. De har rett og slett ikke vært like dyktige.

Lenge leve "hjørnet"!

snæbbuss-aristokrat#44

Knøttespiller
Ble medlem: 20 jan 04

Lagt til: 16 mar 04, 18:19
Utfra de siste kampene å dømme rykker vi soleklart ned.
Men ingenting gleder meg mer enn at det ikke skjer. Ballen er rund og mye kan skje. Men det ser trist ut for øyeblikket...

Oppe i hjørnet for alltid

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914