FFKs "nedslagsfelt"
Scenario om tre år:
FFK er etablert i eliteserien, Moss sitter fast i 1.div, og alle andre "lokale" lag som Borg, Østsiden, Råde fungerer som farmerlag for FFK.
Er det noen som har tanker om hvordan vi skal få sarpinger til stadion for å heie frem FFK? Potensialet er jo da smekkfull ny stadion med 9000 på alle hjemmekamper....gleder meg!
FFK er etablert i eliteserien, Moss sitter fast i 1.div, og alle andre "lokale" lag som Borg, Østsiden, Råde fungerer som farmerlag for FFK.
Er det noen som har tanker om hvordan vi skal få sarpinger til stadion for å heie frem FFK? Potensialet er jo da smekkfull ny stadion med 9000 på alle hjemmekamper....gleder meg!
---------------------------
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Jeg kjenner flere sarpinger som kommer på kampene. Folk fra Greåker og Hafslundsøy som kommer. Etter cup-kampen mot Borg vil nok sikkert flere også få opp øya...
Det klart når FFK etablerer seg i eliten, vil flere komme for også å se motstanderene. Et snitt på 4-5000 i 1 div. og 8-9000 i eliten er min spådom...
Det klart når FFK etablerer seg i eliten, vil flere komme for også å se motstanderene. Et snitt på 4-5000 i 1 div. og 8-9000 i eliten er min spådom...
---------------------------
Stadion på FMV!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914