Er ikke medgangssupportere gode nok?
Forventer dere at vi skal stå å brøle på en søndags ettermiddag for å rettferdiggjøre at vi går på fotballkamp?
Mange av oss har lagd mål på stadion før dere var påtenkt, vi er også glad i GOD fotball. Vær heller glade for at vi også stiller opp, med eller uten hyling og skriking
---------------------------
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Medgangssupporter for meg er den gjengen som ikke gidder å gå på kamp når det butter litt imot,men kun møter når sola skinner og vi vinner kampene..
Mange som "ikke gidder,for det er så ræva" når vi har røket på en smell eller to,men som kommer når Maiværet smiler og FB har hypet opp kampen nok.Kjenner en del slike.Mange som sa når vi lå i annen div at "gidder ikke gå å se før dem har røkka opp minst en div".Synes ikke det tyder på noe følelser for klubben,men meg om det.
En supporter kan holde kjeft.skrike,pelle seg i nesa for alt jeg bryr meg,men han møter opp neste kamp selv om det går litt dritt..
Virker ikke på meg som du kan kalles medgangsupporter JA !!
Noen andre som mener noe her ?
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Svaret ditt er nok det supportere mener er det rette.
"Brenner", man for en klubb så er man der, selv om det "blåser" motvind.
Håper dere får en fin "medgangsvind"
Jeg skriker når vi scorer eller drirter oss ut, men ikke så mye utover det..
....Vi tar 2. eller 3. plassen i år tenker jeg.......:-)
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Er nok ikke så enkelt å bare regne det utifra publikumstall..Er ikke så at jeg mener at de som kommer i år og ikke ifjor er bare medgangssupportere.
Slike ting vil vise seg på sikt og om hvor mange som møter opp når pilen engang skulle peke nedover..Om ffk skulle(Gudforby)rykke ned igjen og snittet falle til pre-eggen tall,så kan en kanskje si at endel medgangssupportere har fallt fra.
De jeg først og fremst tenker på er de som spiller liksom kresen og ikke "gidder å gå på stadion for det er så ræva" eller bare spyr ut drit om ffk når det butter i mot,men som kommer når festen og hypen og medgangen er stor nok..Viser seg dog bare på stadion da for å se og bli sett..
Går mer på¨innstilling enn på antall eller hvor mye "liv" enn lager.Hvor mye supporter er enn som ikke går på kamper når det går dritt og frasier seg interessen helt til neste gang det lukter mye folk og bølgen?
Ikke min oppgave å definere enn ekte supporter,men de fleste av dere kjenner sikkert typen supportere jeg sikter til.Ville dog hatt flere kvinnelige medgangssupportere av brasiliansk opprinnelse på kampene.Hadde løftet stemningen markant tenker jeg.:D
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
1) De som kommer når laget gjør det bra - blir hjemme etter tap
2) De som kommer bare når det er bra vær
3) De som kommer bare på de store kampene, 16. mai, lokaloppgjør, første seriekamp og andre hypede kamper.
Med andre ord; ikke alle som var med til Horten har akkurat løpt ned Stadion de siste årene eller vil sannsynligvis gjøre det i fremtiden heller...
Uansett synes jeg dette er en kjip diskusjon. Folk må gjøre akkurat som dem vil, og jeg har full forståelse for andre folk sine meninger og interesser.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Uansett er det bra at kampene og FFK får mye oppmerksomhet i mediene,da drar igjen penger til klubbkassa via økt publikumsstrøm og forhåpentligvis blir det attraktivt for gode spillere å vise seg frem i FFK drakta..
Supportercup for engelsk fotball i Oslo til helgen.Skal spille for Man.City og gå på fylla etterpå..Deilig
Fotball er og blir et underholdningsprodukt, og det finnes vel ingen klubber i norge som har like høyt tilskuerantall uansett hvordan det går. Sånn er det bare. Og her er FFK intet unntak.
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Som jeg har prøvd å få trøkkt ut er det holdninger mer enn oppmøtet jeg "kikker på"..Ere derfor ikke bare å regne ut her altså..
Lurer på om risholt er fornøyd med et år dasspapir som bestemannspremie he-he
Selvfølgelig er det bare bra hvis dem bestemmer seg for å komme igjen gang etter gang.
I grunn bare positivt den hypen som er rundt laget nå.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Det er nemlig bedre å gå med strømmen enn å ikke gå i det hele tatt.
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914