Husk meg
Brukernavn
Passord

VG tipper oss sist!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 27 mar 04, 09:52
Endret: 27 mar 04, 10:01
bare se her

Jaja

VI trenger en ny Spiss!

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 27 mar 04, 10:03
Er ganske enig i det som står der, kan ikke skjønne hvordan alt dette skal snus på 2 uker når vi har tapt jevnt og trutt i mange måneder.

Jeg er ikke fornøyd med "forsterkningene" !

Tror vi må satse på å kjempe alt vi makter hjemme og få noen poeng der, blir nok litt for tøft dette her.

MEN:

Ingenting skulle gleder meg mer enn at jeg tar feil :p

FFK Forever

Landslagsspiller

Lagt til: 27 mar 04, 10:04
Endret: 27 mar 04, 10:44
Eller kanskje et nytt lag:mad:
i hvert fall i følge vg..

Det eneste av positiv karakter i den teksten var jo om oss:ffk: supportere!
Og der har de helt rett!

Vi kommer til å slite fryktelig tungt med den stallen vi har nå.Klart den svakeste i tippeligaen :mad:
Men vi har Høili da(heldigvis):D
For å være helt ærlig,Så er jeg utrolig skuffet over de "forsterkningene" vi har fått.
Bare det å hente vrakgods fra bryne sier litt...
Kjære Høili gi oss noen nye klassespillere!
Jeg har tiltro til Eggen,Men er ekstremt kritisk til de spillerne han har hentet i år!Bare det å betale over en mil for en 1div spiller(Brenne) når Sogndal henter Hellesund fra bryne for 700 tusen..Var toppscorer i begynnelsen av tl i fjor.Og det at Start hentet Valencia fra brann for 300 tusen..sier litt.Skulle GJERNE sett disse spillerne i drakta vår!
Vet dette ble veldig negativt..men har likevel håpet om kvalikplassen!

:ffk: Nå må vi støtte laget og gi alt!:ffk:

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 27 mar 04, 13:54
Syns VG er i overkant negative i deres karakter-setting av stallen. Som det er sagt tusen gang før, det er ikke spilt en eneste kamp i TL enda, så det er ingen vits i å være så fryktelig negative...

Jeg tror FFK vil klare seg, og vi supportere må støtte de fra dag en uansett hvordan det går, får vi har som VG sier en veldig tøff start....

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 mar 04, 14:09
Som jeg og flere har sagt før; det er mye bedre at VG, Dagbladet, Aftenposten osv. tipper oss rett ned enn at de tror vi klarer å etablere oss. Tror dette bare gir spillerne ekstra med motivasjon og mindre press.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 27 mar 04, 14:56
Opprinnelig postet av FFK Forever

Syns ikke dette er noen riktig eller rettferdig bedømming av Hornseth. For det første så kjempet han om spissplassen med Pavlovic og Hellesund, som begge spilte meget bra og pøset inn mål, så det blir litt feil å konkludere med at Hornseth dermed ikke holder mål.

En annen ting er at Hornseth er en hurtig spiss, og vi har behov for hurtige angrepsspillere. Litt av kunsten med å være trener er å ha evnen til å sette sammen et lag med spillere som komplimenterer hverandre, og det tror jeg det vil vise seg at Eggen har lykkes med!

Lenge leve "hjørnet"!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 27 mar 04, 16:35

:ffk: Nå må vi støtte laget og gi alt!:ffk:

Disse to utsagn henger definitivt ikke sammen. Preke dritt om spillere, og deretter si at vi må støtte laget???

Macka fra start!

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04

Lagt til: 27 mar 04, 18:13
Pessimistene fornekter seg ikke - etter et tap gnåler de videre om hvor mange kamper vi har tapt de siste måndene. Hvorfor ikke se det positive nå ? Vi har faktisk ikke spilt mer enn 2
(kanskje 2,5) kamp med en omtrentlig 1. ellever.
Jeg skal strekke meg til å være enig i at vi kanskje hadde trengt flere treningskamper med vårt beste mannskap før serieåpning, men jeg kan ikke se at ikke dette laget skal være godt nok til å klare seg i TL.
HEIA FFK

Røde og hvite kællær ut på banen tællær

FFK Forever

Landslagsspiller

Lagt til: 27 mar 04, 19:29
Endret: 27 mar 04, 19:31
Jeg slenger ikke dritt om spillerne djpete! :mad: JEg er bare kritisk til at vi hentet Hornseth istedet for å ikke hente Hellesund!
Syns hellesund er en bedre spiller!
Dermed ikke sagt at jeg ikke støtter Hornseth!
Håper jeg ryddet opp i den misforståelsen nå.

:ffk:

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 27 mar 04, 21:19
Endret: 27 mar 04, 21:25
VG gir + til patriotiske fans og entusiasmen i byen. Men en del av de som kaller seg supportere her er utrolig negative. Skulle det gå riktig ille i starten av sesongen, er jeg redd patriotismen og entusiasmen ikke er noen plussfaktir for guttæne. Vi vet jo av erfaring fra tidligere, og av det som blir skrevet her inne, at patriotismen fort snur til piping og kritikk hvis det går dårlig i en kamp. Dette må vi unngå. Det var flaut å se FFK på TV i fjor, når publikum pep mot egne spillere. Håper djpete og gutta klarer å dra folket med seg, og støtte FFK både i med- og motgang.

Det er ikke bare å hente inn de spillerne vi måtte ønske, om det nå er Hellesund, Valencia, Leo eller andre. Og hvis laget er så dårlig som noen vil ha det til, hva ville det hjelpe med en eller to klassespillere?
Vi må huske på at i har hatt to fantastiske sesonger, med seier på seier (stort sett...) Grunnstammen i laget vi hadde i 2. div var bra. Den ble forsterket i fjor, og stallen er ytterligere forsterket foran årets sesong. Om spillerne som er hentet inn er gode nok, vil tiden vise. Men skjønner ikke på hvilket grunnlag VG og de andre dømmer feks West og Koskela. Kan ikke tenke meg at de har noe særlig kjennskap til de to nevnte spillerne. Brenne og Hornseth er unggutter med erfaring fra TL. De vil helt sikkert utvikle seg videre under Eggen.

Problemet i oppkjøringsfasen så langt, har vært alle skadene. Dette har medført at Eggen har hatt liten mulighet til å samspille en 1.ellever. Vi vet hva laget er godt for. Gode resultater mot LSK, RBK og VIF både i fjor og i treningskamper i år, viser at det bor noe i laget. Vi må gi guttæne tid til å komme i kampform, samspille laget. Tror stallen er sterk nok til å overleve i TL. Har full tillit til at Eggen & Co vet hva det dreier seg om, og hva som skal til for å gjøre en brukbar figur i TL.

Som flere andre har skrevet her inne tidligere; det at vi blir tippet rett ned i 1. didisjon kan være en stor fordel for oss. Det tar bort presset på spillerne, og senker forventnignene. Og så er det jo veldig lett å tippe nykomerne rett ned igjen da....

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 28 mar 04, 01:35
Endret: 28 mar 04, 01:37
Å komme med kommentarer om at spillere er vrakgods osv., viser hvor lite vedkommende som kommer med slike uttalelser egentlig vet om fotball.
Nå altså Hornseth, tidligere fikk Tor Tronsen den samme karakteristikken. Hva med Enerly, som så mange har ønsket seg til FFK, er han vrakgods? Han sitter jo i beste fall på benken i Rosenborg.
Det finnes jo mange eksempler på at spillere, som ikke klarer å spille seg til en plass i en klubb blir stjerne i en annen.
Det å finne de rette spillerne som passer inn er jo nettopp en av grunnene til at noen trenere lykkes bedre enn andre.
Nei, alvorlig talt dere, nå må alle som elsker FFK glede seg over det laget og de forsterkningene vi har fått, (medregnet Kallio) og konsentrere oss om å prøve å være den 12. FFK spilleren, det kan faktisk gi oss noen ekstra poeng.:confused::eek::D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 28 mar 04, 13:37

Det eneste av positiv karakter i den teksten var jo om oss:ffk: supportere!
Og der har de helt rett!
skuffet over de "forsterkningene"

Nei VG har tydeligvis ikke rett der heller... Med slike kvalme kommentarer (vrakgods) om egne spillere fortjener ikke ffk en gode kritikker når det gjelder supportere...

Kjære Høili gi oss noen nye klassespillere!
Bare det å betale over en mil for en 1div spiller(Brenne) når Sogndal henter Hellesund fra bryne for 700 tusen..:

Ja, jeg fåreslår at vi henter Raul og Vieira... de er gode...

Desverre er det ikke bare å plukke fra øverste hylle i den posisjonen vi er. Og nå vi får forsterkninger (merk at jeg ikke skrev det i gåseøyne)... er det skikkelig unødvendig å klage på at vi har betalt godt for det... Vi har jo ikke akkurat svidd av hele budsjettet her... Det er rom for å hente fler spillere.

Slutt å klag for ****!

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 28 mar 04, 23:06
Opprinnelig postet av Olavesen
Slutt å klag for ****!

Helt enig...begynner å bli møkk lei all klaginga på forumet her nå. Hadde det enda vært konstruktivt, men det syns jeg det er mye som ikke er. Skjønner at folk blir frustrerte over at det ikke går så bra i treningskampene, men alvoret har ikke begynt enda...ha litt tiltro til KTE og spillerne!

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914