BØR VI IKKE LYTTE?????
Spurvene fra London
Ble medlem: 11 feb 04
Lagt til: 27 mar 04, 16:44
Endret: 27 mar 04, 16:45
Bør vi ikke prøve å lytte og skjønne utifra treningskampene at dette her ikke holder helt mål???
Jeg bare spør???
Vi har ikke vært med i dette gemet på mange år. Kanskje vi bør lytte litt til andre???
Personlig så tror jeg vi tar veldig mye poeng hjemme. Fordi vi vil ri litt på etusiasmen.
Men desverre så vil vi ikke ta mange poengene borte. Kanskje ingen. Det tør jeg faktisk påstå.
Jeg tror vi blir et jo-jo lag. Veldig opp og ned.
Bør vi ikke forsterke nå?? Og ikke vente langt uti sesongen før vi handler. Da er det faktisk mange poeng som allerede er tapt.
Slik jeg ser det nå. Så er det kunn to klassespillere som skal til. Vi trenger en spiss og en midtbanespiller. :ffk:
La oss bare håpe det kommer før det er for sent ;)
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
trur bare det er litt justeringer i samspillet som skal til,og det trur jeg at eggen ordner:)
ellers så er det ikke alltid det stemmer med tippinga til de såkalte ekspertene.
jeg har trua på at ffk berger plassen i år :D
PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Høres ut som jeg motsier meg selv, men skal forklare hva jeg mener. KTE har en stygg uvane, og den er at han gjerne bruker sine "favoritter" uten kritiske øyne. Registrerte at noen mente Håkan var sikret plass i 11`rn for noen dager siden, og jeg er akk så enig, men jeg frykter at det gjør Håkan dårligere...KTE har tidligere med Moss vist at enkelte spillere får bli på banen uansett, og det bekymrer meg noe...Det er tross alt så mange dyktige og spillesugne spillere i stallen at bytter ikke burde være noe problem... De beste 11 bør starte hver kamp, og da betyr det at de med formsvikt må blande saft eller kjøpe bilett...
Jeg håper jeg må spise mine ord, men føler jeg har vært med så mange år nå at min frykt er berettiget...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av KeJ
KTE har en stygg uvane, og den er at han gjerne bruker sine "favoritter" uten kritiske øyne.
Det er jeg helt uenig i. Eggen er en av landets beste trenere og da er det selvfølge at man hele tiden bruker de beste spillerne. Og det syns jeg han gjør. Du vil vel si at Risholt er en av Eggens "favoritter", men han husker jeg ble bytta tidlig ut i en kamp ifjor når han ikke innfridde. Jeg føler at de som hadde "klippekort" ifjor faktisk fortjente det. Eggen er svært profesjonell og å anklage han for sånt som det du gjør syns jeg blir for dumt...
Og en ting til...folk må ikke tro at VG sitter med noen som helst fasit på tabellen. Ifjor tippa de bl.a Ham-Kam på 7. plass i 1.div
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Heretter vil vi slå hardere ned på dette. Innlegg som har dette i emnet vil bli slettet på flekket - uansett innhold.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Risholt er ikke en av de jeg hadde i tankene... Det er andre spillere som har fått spille langt mer enn de burde...
Etter min mening selvsagt, og jaggu er jeg ikke berettiget til den gitt...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 28 mar 04, 01:11
Endret: 28 mar 04, 01:12
Til spurvene fra London vil jeg si: Hvem er vi som skal lytte til alle dem du kaller for eksperter, er det KTE?
Alle disse ekspertene kjenner kun FFK rent overfladisk og dømmer FFK rett ned igjen, først og fremst pga. at nyopprykkede lag tradisjonelt får det vanskelig.
Nei, her her finnes det bare en ekspert og det er KTE.
Førøvrig tror jeg KTE hadde fått flere forsterkninger, dersom han hadde sagt at det hadde vært absolutt en nødvendighet.
KTE har tro på det mannskapet vi har nå, og det burde også alle vi andre ha. :ffk:
FFK på toppen i 2005
Hvorfor er så mange av dere så vanvittig kravstore? Det er 20 år siden dere spilte i toppen sist, skal man ikke sparke i gang serien før de store spørsmålstegn og de Stooore ord trekkes fram?
Just a little patience, kællær.
Lykke til i 2004, hilsen ei ikke-så-kravstor Mossekråke:p
Trodde du var lett blanding Mossekråke/FFK?:ffk:
FFK på toppen i 2005
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 28 mar 04, 11:43
Endret: 28 mar 04, 11:44
Mot Lillestrøm vil vi få en liten pekepinne, og selv om vi skulle stå med 0 poeng etter 3 kamper, er ikke det sikkert det er noen grunn til å være bekymret. De poengene vi tar i de 3 første kampene mot Lillestrøm, Rosenborg og Molde, vil de fleste nesten regne som ren bonus.
Tipper vi står med 5 poeng etter 3 kamper.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
:p
Vel, synes dere burde holde hodet kaldt bittelitt til, selvfølgelig er det frustrerende å ikke vinne på 11 kamper, men det betyr null og niks når serien starter. Etter min mening bør FFK være fornøyd med 2-3 poeng etter de tre første serierundene, da er det muligheter for å overleve mener jeg. (poeng mot gode motstandere gir vanvittig selvtillit!)Men taper man de tre første, kanskje stort, vil nok selvtilliten få seg en real knekk, og jeg tror det vil måtte komme forsterkninger hvis nedrykk skal unngås.. Og det er det jo penger til i Fredrikstad..
Opprinnelig postet av KeJ
Til HectorFFK:
Risholt er ikke en av de jeg hadde i tankene... Det er andre spillere som har fått spille langt mer enn de burde..
Hvilke spillere er det du tenker på?
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Men som sagt, dette er min mening, om du er enig bryr jeg meg egentlig lite om :):):)
Vi tror (ikke alle av oss; men trolig stadig fler) at FFk på papiret er fhv svake. kanskje de svakeste i TL.
Vi tror også ( forsatt ikke alle, men trolig stadig fler) at "floskelen" alle vil til FFk, kun var en ønskedrøm, fra Harrien & CO.
Derfor tror vi også at FFK ikke har fått tak i de spillerne de har ønsket seg, men har trolig lett lengre enn ønsket.
Forsatt tror (og håper) vi (standhaftige der) at KTE kan klare å heve spillerne de nødvendige "hakka" slik at det er mulighet for å overleve TL.
Det store :confused::ffk: spørsmålet blir da:
Hvor lenge kan vi forsvare og tenke med hjertet, dersom vi skal bli tatt alvorlig!
For hjertet har
:ffk::ffk::ffk:
uansett hvordan det går i TL.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914