Husk meg
Brukernavn
Passord

BØR VI IKKE LYTTE?????

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til: 27 mar 04, 16:44
Endret: 27 mar 04, 16:45
Nå har samtlige aviser, trenere, kapteiner og eksperter dømt oss rett ned. Dette er fagfolk som har greie på hva de snakker om.

Bør vi ikke prøve å lytte og skjønne utifra treningskampene at dette her ikke holder helt mål???

Jeg bare spør???

Vi har ikke vært med i dette gemet på mange år. Kanskje vi bør lytte litt til andre???
Personlig så tror jeg vi tar veldig mye poeng hjemme. Fordi vi vil ri litt på etusiasmen.
Men desverre så vil vi ikke ta mange poengene borte. Kanskje ingen. Det tør jeg faktisk påstå.

Jeg tror vi blir et jo-jo lag. Veldig opp og ned.

Bør vi ikke forsterke nå?? Og ikke vente langt uti sesongen før vi handler. Da er det faktisk mange poeng som allerede er tapt.
Slik jeg ser det nå. Så er det kunn to klassespillere som skal til. Vi trenger en spiss og en midtbanespiller. :ffk:

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 27 mar 04, 16:54
Nå har jo gutta spilt bedre og bedre i det siste, men tapt...men dersom spillet er bra kommer resultatene av seg selv til slutt, vi trenger bare litt marginer på vår side, litt flyt, og det kommer til slutt.

La oss bare håpe det kommer før det er for sent ;)

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04

Lagt til: 27 mar 04, 17:00
jeg må jo si at jeg har trua på at west kan komme til og legge en del målgivende passninger i år :ffk:
trur bare det er litt justeringer i samspillet som skal til,og det trur jeg at eggen ordner:)

ellers så er det ikke alltid det stemmer med tippinga til de såkalte ekspertene.

jeg har trua på at ffk berger plassen i år :D

PISSBOY #1

Bajs är kul :)

epostadresse er jon.kilen@tiscali.no

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 27 mar 04, 17:13
Jeg er ganske enig med spurvene! Vi burde ha innsett fakta, og ikke bare gjemme oss bak at `KTE vet nok hva han gjør...` osv. MEN nå har det jo tydeligvis falt på plass en viktig brikke, som VG m.f. ikke har tatt med i beregningen, nemlig Kallio på venstre back. Det tror jeg var et godt kjøp. Poenget er bare at vi hadde trengt en eller to til... Jeg sier som VG, hvor er rutinen?? Vi har et par med noe rutine fra topp-nivå, men med skader kan vi fort stå igjen med skjegget i postkassa.

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 27 mar 04, 17:37
Endret: 27 mar 04, 17:39
Jeg tror stallen til FFK p.t er god nok til å overleve i TL 2004. Det jeg ikke er like sikker på er om de 11 som starter kampene til enhver tid er gode nok...

Høres ut som jeg motsier meg selv, men skal forklare hva jeg mener. KTE har en stygg uvane, og den er at han gjerne bruker sine "favoritter" uten kritiske øyne. Registrerte at noen mente Håkan var sikret plass i 11`rn for noen dager siden, og jeg er akk så enig, men jeg frykter at det gjør Håkan dårligere...KTE har tidligere med Moss vist at enkelte spillere får bli på banen uansett, og det bekymrer meg noe...Det er tross alt så mange dyktige og spillesugne spillere i stallen at bytter ikke burde være noe problem... De beste 11 bør starte hver kamp, og da betyr det at de med formsvikt må blande saft eller kjøpe bilett...

Jeg håper jeg må spise mine ord, men føler jeg har vært med så mange år nå at min frykt er berettiget...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 27 mar 04, 18:25
Endret: 27 mar 04, 18:29
Opprinnelig postet av KeJ
KTE har en stygg uvane, og den er at han gjerne bruker sine "favoritter" uten kritiske øyne.

Det er jeg helt uenig i. Eggen er en av landets beste trenere og da er det selvfølge at man hele tiden bruker de beste spillerne. Og det syns jeg han gjør. Du vil vel si at Risholt er en av Eggens "favoritter", men han husker jeg ble bytta tidlig ut i en kamp ifjor når han ikke innfridde. Jeg føler at de som hadde "klippekort" ifjor faktisk fortjente det. Eggen er svært profesjonell og å anklage han for sånt som det du gjør syns jeg blir for dumt...

Og en ting til...folk må ikke tro at VG sitter med noen som helst fasit på tabellen. Ifjor tippa de bl.a Ham-Kam på 7. plass i 1.div

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 mar 04, 21:02
Fra og med slutter alle å bruke kun store bokstaver og en kvart million utrops-/spørsmålstegn i tittelen. Det er vanvittig irriterende og unødvendig.

Heretter vil vi slå hardere ned på dette. Innlegg som har dette i emnet vil bli slettet på flekket - uansett innhold.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 27 mar 04, 22:44
Til HectorFFK:
Risholt er ikke en av de jeg hadde i tankene... Det er andre spillere som har fått spille langt mer enn de burde...

Etter min mening selvsagt, og jaggu er jeg ikke berettiget til den gitt...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 28 mar 04, 01:11
Endret: 28 mar 04, 01:12
Det er bra med konkuranse om alle plassene på laget, men det er ikke bra at alle skal føle sin plass utrygg. Utrygghet kan gå ut over selvtilliten. Derfor er det viktig at treneren finner den rette balansen, noe jeg synes KTE alltid har vært flink til.

Til spurvene fra London vil jeg si: Hvem er vi som skal lytte til alle dem du kaller for eksperter, er det KTE?
Alle disse ekspertene kjenner kun FFK rent overfladisk og dømmer FFK rett ned igjen, først og fremst pga. at nyopprykkede lag tradisjonelt får det vanskelig.

Nei, her her finnes det bare en ekspert og det er KTE.
Førøvrig tror jeg KTE hadde fått flere forsterkninger, dersom han hadde sagt at det hadde vært absolutt en nødvendighet.
KTE har tro på det mannskapet vi har nå, og det burde også alle vi andre ha. :ffk:

FFK på toppen i 2005

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 28 mar 04, 01:21
Hvorfor kommer disse klagetrådene hele tiden her inne hos dere guttær?
Hvorfor er så mange av dere så vanvittig kravstore? Det er 20 år siden dere spilte i toppen sist, skal man ikke sparke i gang serien før de store spørsmålstegn og de Stooore ord trekkes fram?

Just a little patience, kællær.

Lykke til i 2004, hilsen ei ikke-så-kravstor Mossekråke:p

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 28 mar 04, 01:39
Er du Mossekråke?
Trodde du var lett blanding Mossekråke/FFK?:ffk:

FFK på toppen i 2005

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 28 mar 04, 10:51
..er nok bare "nick" det der.

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 28 mar 04, 11:02
Det har ingen ting med å være kravstore å gjøre. Vi er ikke kravstore når det eneste vi ønsker er at klubben skal holde seg oppe. Ingen ting mer. Slik situasjonen er nå er det lov å være bekymra for klubben man elsker...

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 28 mar 04, 11:43
Endret: 28 mar 04, 11:44
Nå bør da snart alle dere som er så bekymra vente i to uker til serien starter, med å være det.

Mot Lillestrøm vil vi få en liten pekepinne, og selv om vi skulle stå med 0 poeng etter 3 kamper, er ikke det sikkert det er noen grunn til å være bekymret. De poengene vi tar i de 3 første kampene mot Lillestrøm, Rosenborg og Molde, vil de fleste nesten regne som ren bonus.
Tipper vi står med 5 poeng etter 3 kamper.:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 28 mar 04, 11:55
Optimstisk tenkning det lever jeg for....

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 28 mar 04, 14:04
Jan Rafn har spilt for FFK, men janrafn er like mye mossing som han Trung!
:p
Vel, synes dere burde holde hodet kaldt bittelitt til, selvfølgelig er det frustrerende å ikke vinne på 11 kamper, men det betyr null og niks når serien starter. Etter min mening bør FFK være fornøyd med 2-3 poeng etter de tre første serierundene, da er det muligheter for å overleve mener jeg. (poeng mot gode motstandere gir vanvittig selvtillit!)Men taper man de tre første, kanskje stort, vil nok selvtilliten få seg en real knekk, og jeg tror det vil måtte komme forsterkninger hvis nedrykk skal unngås.. Og det er det jo penger til i Fredrikstad..

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 28 mar 04, 14:45
Opprinnelig postet av KeJ
Til HectorFFK:
Risholt er ikke en av de jeg hadde i tankene... Det er andre spillere som har fått spille langt mer enn de burde..

Hvilke spillere er det du tenker på?

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 28 mar 04, 16:16
Spillere som ikke akkurat imponerte meg forrige sesong og som da fikk uforholdsmessig mye spilletid prestasjonene tatt i betraktning, etter min mening, var Håkan (der hadde jeg, m/flere, større forventninger), Hagen og Christian Petersen...

Men som sagt, dette er min mening, om du er enig bryr jeg meg egentlig lite om :):):)

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 28 mar 04, 18:09
Tror nok det lønner seg å lytte litt mer for oss alle. Lytte / lese / se og tenke litt mer.
Vi tror (ikke alle av oss; men trolig stadig fler) at FFk på papiret er fhv svake. kanskje de svakeste i TL.
Vi tror også ( forsatt ikke alle, men trolig stadig fler) at "floskelen" alle vil til FFk, kun var en ønskedrøm, fra Harrien & CO.
Derfor tror vi også at FFK ikke har fått tak i de spillerne de har ønsket seg, men har trolig lett lengre enn ønsket.
Forsatt tror (og håper) vi (standhaftige der) at KTE kan klare å heve spillerne de nødvendige "hakka" slik at det er mulighet for å overleve TL.
Det store :confused::ffk: spørsmålet blir da:
Hvor lenge kan vi forsvare og tenke med hjertet, dersom vi skal bli tatt alvorlig!
For hjertet har
:ffk::ffk::ffk:
uansett hvordan det går i TL.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914