Billetter til plankehaugenfeltet...
Noen som vet når ståplasser på plankehaugenfeltet mot RBK blir lagt ut for salg? Når jeg var innom Aristokraten før helgen ventet de på at salget av sesongkort der skulle bli ferdig...hvor lang tid tar dette?
Apropos Plankehaugen feltet : Nå er det på høy tid at ALLE som skal ha sesongkort på dette feltet , møter opp på Aristokraten og setter seg på liste / betaler kortet(heftet) sitt !!! Når vi nå har fått ett nytt og flott felt å stå på , nærme banen og guttæne, så er det utrolig at ikke flere enn ca 80 har kjøpt sesongkort så langt !!! 950 kr dere : LØP OG KJØP !!! Kommer til å bli sinnsyk stemning på dette feltet i år !!!:eek::ffk::D
Til Pk:
Da tror jeg de har gitt deg feil informasjon. Jeg var den første som kjøpte sesonghefte i plankehaugen, og det står at jeg har fått plass nr. 51 på alle billettene mine unntatt billetten til RBK-kampen.. der er jeg nr. 53. Med andre ord må det være 2 stykk som har kjøpt enkeltbilletter til RBK-kampen før jeg kjøpte sesonghefte..
Derfor er min teori at de også har lagt ut enkeltbilletter for salg. Gå og spør igjen, og snakk med Geir.
Da tror jeg de har gitt deg feil informasjon. Jeg var den første som kjøpte sesonghefte i plankehaugen, og det står at jeg har fått plass nr. 51 på alle billettene mine unntatt billetten til RBK-kampen.. der er jeg nr. 53. Med andre ord må det være 2 stykk som har kjøpt enkeltbilletter til RBK-kampen før jeg kjøpte sesonghefte..
Derfor er min teori at de også har lagt ut enkeltbilletter for salg. Gå og spør igjen, og snakk med Geir.
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ACE
Apropos Plankehaugen feltet : Nå er det på høy tid at ALLE som skal ha sesongkort på dette feltet , møter opp på Aristokraten og setter seg på liste / betaler kortet(heftet) sitt !!! Når vi nå har fått ett nytt og flott felt å stå på , nærme banen og guttæne, så er det utrolig at ikke flere enn ca 80 har kjøpt sesongkort så langt !!! 950 kr dere : LØP OG KJØP !!! Kommer til å bli sinnsyk stemning på dette feltet i år !!!:eek::ffk::D
Er nok en del som ikke har fått ut fingern ennå. men det er ikke verre enn å stikke innom aristokraten og betale 950 kroner, så får du billettene til alle kampene i hånda med en gang..
ellers så er det nok mange som heller kjøper enkeltbilletter. jeg vet om flere som skal gjøre det..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Det er et problem at vi har fått en milliard(minst) forskjellige beskjeder om hvordan dette med sesongkort, enkeltbilletter skulle ordnes. Når man endelig fant ut hvordan dette skulle gjøres, endte det med at alle, ALLE, også de som har skrevet seg opp på bestillingslistene hos Aristokraten, må komme dit og betale sesongkortene der. Det er faktisk ikke så rent lite irriterende at det har blitt såpass mye frem og tilbake, men vi får sette det på kvoten for innkjøringsproblemer med det nye billettsystemet og være med og sørge for at noe liknende ikke skjer til neste år. Har lagt ut litt info om dette på www.plankehaugen.no også. Vi i Plankehaugen skal forsøke å hjelpe til så godt vi kan i tilfeller hvor folk ikke har anledning til å komme til Aristokraten selv for å kjøpe sesongkort. Det vil si i tilfeller hvor folk bor på så Gudsforlatte plasser at det er svært vanskelig å få kjøpt kortene selv. Øssiæ er kanskje en Gudsforlatt plass, men kvalifiserer ikke til slik hjelp, vi snakker heller Lillestrøm, Lillehammer og andre steder i indre gokk.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914