Bilde fra ny-tribunen
Her er et bilde fra ny-tribunen:
Nye tribunen
Ser veldig bra ut :D
Der har jeg kjøpt "andel" og jeg kan snart ikke vente med å "flytte inn"...
Nye tribunen
Ser veldig bra ut :D
Der har jeg kjøpt "andel" og jeg kan snart ikke vente med å "flytte inn"...
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Ser ut som om garasjen min er klar også. Regner med at den Audien er borte slik at jeg kan sette fra meg bilen før kampen mot Rosenborg.
Alle er forresten invitert til øl og kaffe i den nye leiligheten jeg har fått under den samme tribunen. Det blir båre vor- og nachspiel.
;)
Alle er forresten invitert til øl og kaffe i den nye leiligheten jeg har fått under den samme tribunen. Det blir båre vor- og nachspiel.
;)
De har satt opp rekkverk og begynte med lys i dag, skal ta noen bilder senere i uka eller neste når det har skjedd litt mer.
Deilig å se at det også blir FFK-logo på de nye setene som monteres på den nye tribunen. Var nettopp på stadion og tittet,
...et særdeles vakkert syn.
Ser også at de gamle spillerboksene blir byttet ut med nye stilige gjennomsiktige legemer.
For ikke å forglemme fire nye fallos-symboler som nå ruver i all sin prakt mot himmelen...
Rett og slett orgasmisk !
...et særdeles vakkert syn.
Ser også at de gamle spillerboksene blir byttet ut med nye stilige gjennomsiktige legemer.
For ikke å forglemme fire nye fallos-symboler som nå ruver i all sin prakt mot himmelen...
Rett og slett orgasmisk !
---------------------------
FFK and Wisla Krakow forever...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914